המרה נעימה: 5 דוגמאות לדפי נחיתה מוצלחים

נהוג לחשוב שעולם השיווק הדיגיטלי טס במהירות קדימה, אבל התחנה הסופית שלו לא משתנה. בעידן בו ערוצי שיווק מתווספים במהירות, תקציבים מתפוצצים וקמפיינים חדשים צצים בכל רגע, יש רכיב אחד שאי אפשר בלעדיו: דפי נחיתה עדיין עושים את העבודה. העובד החרוץ והמסור בכל קמפיין, זה שאמור לחכות ולאסוף את אחרון הלידים ולהסביר בסבלנות את כל המידע שהיוזר צריך.

אסור לטעות: התועלות של דף הנחיתה הן קריטיות להצלחת הקמפיין. החל מהוזלת יחס ההמרה, דרך הוזלת מחירי ההקלקות והחשיפה ועד מיקוד הקמפיין והגדלת המכירות – כל משווק בר דעת חייב להתייחס אליו בחרדת קודש. מרבית המפרסמים אכן משקיעים בדפי נחיתה מרהיבים, אבל תמיד יש מי שנוטה להמעיט בערכם. ובכן, אנחנו נתמקד דווקא במי שמתעקש ומצליח לשמור על עקביות בבניית דפי נחיתה – וגם לעשות זאת כמו שצריך.

SHEIN

ענקית האופנה המקוונת משגרת למאות מיליוני לקוחותיה ברחבי העולם דפי נחיתה בקצב מרשים למדי. לעתים עד 4 ביממה אחת וכדי להישאר בעניינים היא צריכה לשמר רמת מעורבות גבוהה מאוד. כל דף נחיתה שמפיקה SHEIN מספק מבצע שווה ונקודתי הפוגע בדיוק בקהל היעד הרלוונטי. במקרה הזה, היום הארוך בשנה (21.6) הוא סיבה מספיק טובה להעניק 60% הנחה ומשלוח חינם.


SHEIN. רמת מעורבות גבוהה (צילום מסך)

דרך היין

רשת היינות והאלכוהול ידוע בעולם ידועה בעולם התוכן היצירתי שלה – אז מדוע לא לשלב אותו בקמפיין האימייל מרקטינג? דף הנחיתה הזה לא מראה מוצרי יין או משדר אווירה, אז מה כן? הזמנה לערבי קונספט עם ייננים מומחים ושאר פעילויות כיפים שיעניקו למשתתפים את ההזדמנות לרכוש העשרה וכמובן – גם יין קיצי טוב.


דרך היין. תוכן תומך מכירה (ציום מסך)

פמינה

מילים כידוע, הן סם ממכר במיוחד אבל ביצרנית ההלבשה התחתונה פמינה, מעדיפים לחסוך במילים (וגם בבגדים). הנחה מפוצצת, מבט חודר בעיניים, פרזנטורית מהפנטת וחיבור RTM למכירה מהירה ביום הארוך של השנה – אנחנו בפנים!


פמינה. פחות מילים (צילום מסך)

נספרסו

דף הנחיתה של נספרסו הוא גיפי ומהנה המלמד איך להכין קפה קיצי מרענן. נספרסו מספקים את כל הרכיבים, מציעים מתכונים והוראות הכנה ומשווקים את הקיץ במלוא הזעתו. ואיפה הקפה? למישהו יש ספק איפה נקנה את הקפסולה הבאה שלנו?


נספרסו. דף נחיתה מרענן במיוחד (צילום מסך)

הוט מובייל

דף הנחיתה של הוט צבעוני כמו שאמור להיות הקיץ שלכם. צבעי הקשת שולטים בטקסט, החוף הפסטורלי שנראה כמו גלויה והפונט הידידותי מסיחים את העובדה שמישהו רוצה לייקר לנו את החופשה בעוד כמה שקלים. חבילת סלולר שתסיח את הדעת מהנוף הפראי? יאללה שיהיה.


צבעוני כמו שאמור להיות הקיץ שלכם. הוט מובייל (צילום מסך)

אז מה הופך דף נחיתה למצוין? הנה כמה עקרונות בסיסיים 

  • תוכן בהיר, נהיר ומדויק  (כולל הקפדה על הסברים והתייחסות ישירה לחסמים).
  • עיצוב נעים, נקי ולא עמוס מדי, שתומך בטקסטים.
  • הקפדה על שילוב הנעות לפעולה (במיוחד בדמות כפתורים, אבל לא רק).
  • שילוב אלמנטים וויזואליים מיוחדים כמו סליידר.

זהו, עכשיו כשאתם מצוידים בימבה השראה, הגיע הזמן לצאת לדרך: בואו לבנות דפי נחיתה יפים ופונקציונליים שיעזרו לכם להקפיץ את הקמפיין לרמה חדשה לגמרי, ללמוד איך לבנות דף נחיתה מוצלח, איך לבנות דף נחיתה שממיר ו-איך לשווק מחדש באמצעות דף נחיתה.

נתראה בעורך 😉