אתם שואלים, אנחנו עונים: תשובות ל-20 השאלות הנפוצות ביותר

צוות התמיכה באקטיב טרייל משמש מעין פסיכולוג ללקוחותינו: אנו מקשיבים לכם, מנסים למצוא את הפתרונות הטובים ביותר לבעיות שלכם, הן מבחינה טכנית, הן עיצובית ואפילו שיווקית. גם כשאנו לא משוחחים עמכם בטלפון, בצ’אט או באימייל, אנו תמיד חושבים על דרכים לשפר ולייעל את דרך העבודה שלנו כצוות תמיכה.

במסגרת העבודה, קורה לא פעם שאנו נתקלים באותן שאלות הלוך וחזור, מלקוחות שונים. בדיוק מסיבה זו החלטנו לרכז את השאלות הנפוצות ביותר ולספק להן מענה כאן, בבלוג של אקטיב טרייל.

שאלות ותשובות - צוות אקטיב טרייל

אז הנה זה: 20 תשובות לשאלות הנפוצות ביותר:

1. בניתי דף נחיתה: איפה הלידים שלי?

הסירו דאגה מלבכם – אנחנו שומרים על הלידים שלכם מכל משמר.

לקוחות שהשאירו את פרטיהם בדף הנחיתה שלכם יישמרו תחת קטגוריית המרות ב”דוחות” של דף הנחיתה.

לידים בדף נחיתה

2. “אם אינך רואה מייל זה, לחץ כאן” – איך מוסיפים את זה?

כשאתם מוסיפים את הכיתוב “אם אינך רואה מייל זה, לחץ כאן” לדיוור שלכם, המערכת יוצרת קישור אוטומטי לעמוד נפרד, בו ייראה הדיוור מחוץ לתיבת המייל. כך, הניוזלטר שלכם יהיה שמור גם ברשת, ולא רק אצל ספקיות הדוא”ל.

ניתן לעשות זאת על ידי הוספת בלוק בשם “כותרת” בעריכת הדיוור. בהגדרות הבלוק תוכלו לבחור סוגי כותרות שונים.

3. בקשה להסרה: איך מסירים לקוח?

בכדי להימנע משליחה עתידית ללקוח שאינו מעוניין לקבל את הדיוור שלכם, או שאתם אינכם מעוניינים לדוור אליו, ניתן פשוט להיכנס לכרטיס הלקוח שלו > לשונית “סטטוס נמען” ולשנות את הסטטוס מ”פעיל” ל”לא לדיוור”.

המערכת תדע לא לשלוח אליו קמפיינים כל עוד הוא בסטטוס הזה.

בקשה להסרה

4. האם ניתן לאחד בין כמה קבוצות נמענים?

כן, אפשר להעתיק קבוצת נמענים אחת אל קבוצה אחרת. הקליקו על “קבוצות” ובחרו את אופציית “העתק”. בתיבת העתקת הקבוצה שתיפתח, בחרו אם להעתיק לקבוצה קיימת או לבנות קבוצה חדשה. הוסיפו את הפרטים ושמרו.

איחוד קבוצות נמענים

5. אני גם רוצה קישור בקמפיין שלי – איך עושים זאת?

ניתן להוסיף קישור לטקסט, תמונה או כפתור דרך כפתור הקישורים. כשייפתח, תוכלו לבחור לאן יופנה הקישור: האם לכתובת url, לכתובת אימייל, לדף נחיתה, סקר וכדומה. ניתן אפילו לקשר לחלק אחר בניוזלטר שלכם ולהוסיף מספר טלפון לחיוג אוטומטי, לנמענים שיפתחו את הקמפיין מהסלולר שלהם.

קישורים

קראו עוד על עורך הקישורים באקטיב טרייל

6. כמה מהנמענים לא פתחו את המייל שלי – אני יכול לדוור אליהם שוב?

ודאי. ברשימת הקמפיינים ישנו כפתור עם הטקסט “שלח שוב”, באמצעותו ניתן לבצע שליחה חוזרת לנמענים שלא פתחו את הקמפיין המקורי ששלחתם. גם אחר תוצאות הקמפיין הזה תוכלו לעקוב בכל רגע נתון.

שליחה חוזרת של קמפיין

7. ייבוא קובץ אקסל: למה זה לא מצליח לי?

המערכת שומרת את פעולות הייבוא שביצעתם בשלושת החודשים האחרונים. הפירוט נמצא תחת נמענים > היסטוריית ייבוא.

תוכלו לחפש את אותם נמענים על פי שם הקובץ שהעליתם ולראות את סטטוס הייבוא שלו.

למידע נוסף צפו בסרטון ההדרכה על ייבוא נמענים מאקסל:

8. איך משנים את שורת החברה בתחתית המייל?

ניתן לבצע שני סוגי שינויים:

שינוי קבוע – חשבון > הגדרות > הגדרות חברה.

שינוי קבוע בהגדרות החברה

שינוי ידני: בשלב עיצוב הקמפיין, פשוט הקליקו על הטקסט ושנו את תוכנו ידנית.

שינוי ידני בהגדרות החברה

9. תמונות מוסיפות המון: האם אתם ממליצים על גודל ופורמט?

בחלק עיצוב הקמפיין, ניתן להוסיף בלוק תמונה עליו יצוין הגודל המקסימלי הרצוי.

הוספת תמונות בקמפיין

הגדלים (בפקסלים):

• 600 לרוחב מלא או 564 מקסימום לרוחב לא מלא.

• 264 לשתי תמונות חצי וחצי.

• 364 ו-164 לשתי תמונות, שליש ושני שליש.

• 164 לשלוש תמונות.

• 132 לארבע תמונות.

10. האם אני יכול להימנע משליחה כפולה לאותו נמען?

אפשר להפעיל מגבלת שליחה בשלב 4 (קבוצות) של יצירת הקמפיין – “שלח לנמענים אשר לא פתחו קמפיין…” ולסמן את הקמפיין הקודם שיצא אליהם, כך להבטיח שלא יישלח אליהם שוב.

11. איך לעזאזל מוסיפים מספרים בקמפיין SMS?

הוספת מספרים לקמפיין SMS לא יכולה להיות פשוטה יותר. העתיקו את מספרי הטלפון אליהם תרצו לשלוח את הקמפיין מתוך קובץ אקסל, והדביקו במערכת אקטיב טרייל. אין צורך להוסיף סימנים כמו פסיקים או מינוסים או קידומות כמו 972, פשוט להדביק ולשמור.

המערכת גם יודעת לקלוט מספרים ללא הספרה הראשונה “0”.

12. ייבאתי נמענים: המערכת תזהה כתובות כפולות?

המערכת החכמה של אקטיב טרייל יודעת לזהות כתובות כפולות גם בעיניים עצומות. לאחר העלאת הקובץ למערכת – היא תייבא את הכתובת פעם אחת ואת שאר הרשומות בקובץ תגדיר כ”שגויים” מסוג “שורה כפולה”.

בהיסטוריית הייבוא תוכלו להוריד את קובץ ה”שגויים” של כל פעולת ייבוא.

הקבצים נשמרים למשך 30 יום.

13. איך מטמיעים סרטון מיוטיוב בניוזלטר?

כדי לייבא סרטון מיוטיוב לקמפיין שלכם הוסיפו בלוק תמונה והקליקו על “ערוך אלמנט”. הקליקו על Youtube או Vimeo והדביקו את קישור הסרטון במסך שייפתח. זה ייצור לכם תמונה מתוך הסרטון, שהקלקה עליה תוביל לקישור שהזנתם באתר Youtube.

לא ניתן לנגן סרטונים בתוך גוף המייל עקב הגבלות של שרתי המייל.

הטמעת סרטון מיוטיוב

14. בניתי קמפיין html: איך אמרכז את התמונה שלי?

כדי למרכז תמונה בקמפיין html, עליכם להוסיף טבלה עם המאפיינים הבאים: שורות, רוחב, גודל (ראו תמונה).

קמפיין HTML

באותה טבלה הוסיפו את התמונה הרצויה והקליקו על הלחצן הימני בתמונה > תא > תכונות התא > יישור למרכז.

15. האם ניתן לשלוח סדרה אוטומטית של קמפיינים?

בוודאי – ואף מומלץ. תחת תפריט קמפיינים > Autoresponders תוכלו להגדיר סדרת מסרים לנמען על פי עוגני תאריכים שונים.

האופציה המועדפת הינה על פי תאריך היצירה של הלקוח – כלומר התאריך שבו הוא נרשם לראשונה לרשימת התפוצה שלכם במערכת אקטיב טרייל.

תוכלו להגדיר גם באיזו שעה ביום יישלח הניוזלטר.

autoresponders

16. קמפיין AB Testing – מי בוחר את המנצח ואיך?

בשלב 5 (קבוצות) ביצירת קמפיין AB Testing נמצא מנגנון הבחירה.

ישנן שתי אפשרויות לבחירת המנצח :

1.       בחירה ידנית: אתם יכולים לקבוע ולהגדיר למערכת מי המנצח בהתאם לניתוח התוצאות שלכם.

2.       בחירה אוטומטית על פי פרמטר שנקבע מראש:

a.       אחוז פתיחות.

b.      אחוז הקלקות.

c.       אחוז CTO (אחוז המקליקים מתוך הפותחים).

ab testing

17. כמה מסובך זה לקשר את הקמפיין שלי לגוגל אנליטיקס?

לא יכול להיות יותר פשוט מזה – בשלב ההגדרות של הקמפיין יש להכניס את קוד הקמפיין שלנו בגוגל אנליטיקס. המערכת כבר תעשה את כל העבודה מאחורי הקלעים.

מומלץ להימנע מתווים בעברית וממרווחים.

גוגל אנליטיקס

18. קניתי חבילת דיוור לפי כמות נמענים – אני משלם גם על השגויים?

התשובה שלילית  – המערכת שלנו תמיד מחייבת את החבילה על פי כמות הנמענים הפעילים שאליהם דיוורת.

19. מה זה “העבר לחבר”?

“העבר לחבר” הינה אופציה מועדפת לבקש מהנמענים שלכם לשתף את הקמפיין שעבדתם עליו כל כך קשה, עם תיבות המייל של החברים שלהם.

הפיצ’ר נמצא תחת חשבון > הגדרות > דפי מערכת.

שם גם תוכלו להגדיר את העיצוב ואת כתובת המייל להעברה.

בחלק של ה”תצוגה מקדימה” תוכלו לראות איך ייראה מסך ההעברה לחבר.

העבר לחבר

20. “דווח לספאם” ו”הסרה” – מה ההבדל בין הלינקים האלו?

כשנמען לוחץ על לינק ההסרה – הוא ככל הנראה לא מעוניין לקבל מכם דיוורים.

כשנמען לוחץ על לינק ה”ספאם” – זה נובע משתי סיבות עיקריות:

1.       הקמפיין שלכם נראה לו ספאמי.

2.       הוא מתכוון להודיע כי אינו נרשם לרשימת התפוצה שלכם.

בהקלקה על אחד משני הקישורים הללו, הנמען מתווסף לעמודת ה”מוסרים”/תלונות ספאם שנמצאת בשורה של כל קמפיין נפרד באיזור הדוחות של מערכת אקטיב טרייל.

נותרו לכם שאלות ללא מענה? נשמח לסייע לכם.

אנו עומדים לרשותכם באימייל support@activetrail.net, בצ’אט ובטלפון: 03-6885050 בכל ראשון עד חמישי, בין השעות 09:00 ל-18:00.