אמנות יצירת דפי הנחיתה: כך תצרו דף נחיתה שממיר

פתחתם את הבוקר בישיבה עם הצוות והחלטתם על פתיחת קמפיין שיווקי חדש. יופי. כעת, כל שנותר הוא לבנות דף נחיתה שיענה על המטרות השיווקיות שהצבתם לו. יצירת דף נחיתה היא משימה לא פשוטה אך בהחלט אפשרית, כל עוד תתחשבו בשני גורמים קריטיים להצלחת הקמפיין: כוונו לפעולה ברורה ותמיד קיימו הבטחות.

הבטחות יש לקיים- בייחוד הבטחות שיווקיות

גולשים מגיעים לדף הנחיתה שעיצבתם משום שהם הוזמנו אליו, אם זה דרך באנר פרסומי, קידום ברשתות חברתיות או בהצעות מפתות דרך דיוור שיווקי. אם הם הקליקו, כנראה שנתתם להם סיבה טובה לעשות זאת.

ודאו שדף הנחיתה אכן עונה על ההבטחה שניתנה בקישור אליו. זה אמנם נשמע פשוט, אך תתפלאו לדעת כמה קישורים מובילים לדפי נחיתה שמספקים מידע לא רלוונטי.

יצירת דף נחיתה מקצועי ויפה בקלות

בניית דפי נחיתה זה כלי נהדר למשווק. באמצעות תבניות דפי הנחיתה הייחודיות של אקטיב טרייל, בסגנון drag & drop, תוכלו לבנות דף נחיתה מקצועי ללא שום צורך בידע גרפי, בניסיון סטטיסטי או בבניית html. כל שעליכם לעשות הוא לכתוב את התוכן, לבחור את הצבעים ולמקם את הפרמטרים השונים.

תבנית דף נחיתה לדוגמה, ממערכת אקטיב טרייל

יצירת דף נחיתה באקטיב טרייל

 

כמה נקודות שיסייעו לכם בבניית דף הנחיתה שלכם:

בלי לבלף: אם הוספתם לינק עליו הכיתוב “לרכישת המוצר”, אל תובילו את הרוכש הפוטנציאלי לגלריית תמונות או לדף מוצרים. הובילו אותו למוצר שהוצע. אם יהיה מרוצה, הוא ימצא את דרכו אליכם.

מידע על המוצר: אל תחסירו פרטים מהגולש. ברגע שהוא הקליק והגיע לדף הנחיתה שלכם, יש לכם הזדמנות אחת להרשים אותו. אם פרסמתם מוצר מסוים – הוסיפו את מפרטו המלא. קישרתם למאמר? דאגו שהתוכן רלוונטי. הבטחתם קופון? ודאו שהוא קריא ונהיר.

עיצוב שנעים לעין: אל תכבירו בתוכן, לא בטקסט ולא בתמונות. דף הנחיתה צריך להיות ממוקד ולא עמוס מדי. לקורא יש פחות מחמש שניות להתרשמות כללית על העמוד בטרם ייענה לבקשתכם או לחילופין, ינטוש את הדף.

טיפ לדף נחיתה ממיר: פיתוי לפעולה

מצרך הכרחי ביצירת דפי נחיתה הוא קריאה לפעולה. דף נחיתה לא יכול לספק מידע בלבד. עליו להכיל מידע אך חשוב מזה, עליו להניע את הלקוח לעשות משהו, למלא טופס הרשמה, להוריד קובץ, לרכוש וכדומה. למעשה, כוחו של דף הנחיתה הוא ביכולתו ליצור שיתוף פעולה בין המשווק, אתם, לבין הלקוחות שלכם.

עיצוב: הכפתור שמניע לפעולה צריך להיות בולט, אך לא בולט מדי. לא כדאי להתעלם מההשפעה שיש לצבעים על האדם. הצבעים שתבחרו להנעה לפעולה צריכים להיות בולטים על הרקע שלהם ומותאמים למוצר. לדוגמה, שובר לספא יפורסם בצבעים מרגיעים.

טקסט: אל תסבכו את הקורא עם כיתוב קשה להבנה, כמו שימוש בסלנג או בציניות. השתדלו לשמור על תוכן פשוט כמו “לרכישה”, “להרשמה” וכדומה.

קליקביליות: דאגו שהכפתור המניע לפעולה יראה קליקבילי, כלומר, כמו כפתור. אם יהיה לו מראה כמו לשאר התוכן, הקורא עלול לפספס את מטרתכם האמיתית.

לא נחה עליכם המוזה? זה בסדר, אקטיב טרייל מציעה לכם מערכת דפי נחיתה עם מגוון רחב של כפתורי הנעה לפעולה לבחירה ולשילוב בדף הנחיתה שלכם.

גלריית הכפתורים במערכת אקטיב טרייל:

גלריית כפתורי הנעה לפעולה

בקריאה לפעולה, הכרחית ככל שתהיה, קיים חיסרון אחד בולט – גם אם הפיתוי מאד ישתלם ללקוח, ברגע שעליו לנקוט בפעולה מסוימת, הוא מתמהמה. ההשתהות הזו עלולה לגרום לפעולה ההפוכה – נטישה.

כך תפחיתו את הסיכויים שינטשו את העמוד שלכם

1. העלימו הסחות דעת – דף הנחיתה צריך להיות בנוי סביב ההבטחה השיווקית (רכישה, קופון, השארת פרטי קשר). אל תנצלו את המעמד כדי לשווק את המדיה החברתית שלכם ותעמיסו את העמוד באייקונים צבעוניים, זה רק יגרום לקורא לחשוב על הפייסבוק הפרטי שלו.

2. השאירו רושם – הוסיפו מידע שיתרום לתחושת האמון של הלקוח בכם, כמו אייקון של תוכנת הגנה על פרטיות, סמלים של לקוחות גדולים, או לוגו של חברות כרטיסי אשראי, איתן אתם עובדים.

3. גבו את הבטחותיכם עם הוכחות ממשיות – איך? הוסיפו את תמונת המוצר אותו אתם מפרסמים ברזולוציה טובה, דאגו שתהיה אפשרות להגדיל את התמונה. במקרה כזה, ניתן אפילו לצרף סרטון שימחיש את מה שאתם משווקים.

כשנעשה כמו שצריך, דף נחיתה טוב יכול להביא לתוצאות מצוינות, אפילו יותר מהמצופה. זהו כלי יעיל בייבוא טראפיק לאתר שלכם, בחיזוק המכירות ובאיסוף לידים ובעיקר, דרך מצוינת לבנות מערכת אמון עם הלקוחות שלכם.

כדי להסביר את מהות יצירת דפי הנחיתה בצורה הטובה ביותר ניתן להשתמש באנלוגיה מתחום הספורט, או הכדורסל ליתר דיוק. אם נקביל את קהל היעד שלך לכדור, אזי דף הנחיתה הוא המגרש. המגרש משמש כנתיב ליעד הסופי – הסל, בדיוק כפי שדף הנחיתה מוביל את הגולש ליעדו הסופי – הפעולה אותה נרצה שיבצע. הפעולה הזו יכולה להיות הצטרפות לניוזלטר, מילוי טופס פרטי קשר, רכישת מוצר וכדומה.

למאמרים נוספים קראו עוד בבלוג של אקטיב טרייל