איך לגרום לנמענים להוסיף אתכם לרשימת שולחים בטוחים

החלום הרטוב של כל מדוור הוא להיכנס לרשימת השולחים הבטוחים של ספקיות הדוא”ל השונות. הכניסה לרשימות הללו, מקטינה משמעותית את הסיכויים להיזרק לתיבת הספאם ולקבל תלונות מנמענים.

טיפ: רשימת שולחים בטוחים

הכניסה המיוחלת יכולה להתבצע בשתי דרכים: אתם יכולים לייחל שהנמענים שלכם יוסיפו אתכם על דעת עצמם, או שאתם יכולים לבקש מהם לעשות זאת ואף להסביר להם כיצד. בדרך זו, אתם נהנים מעבירות גבוהה והם בתמורה, מקבלים את האימיילים שלכם באופן האיכותי ביותר, עם יכולת צפייה בתמונות פתוחות.

כך מוסיפים מייל לרשימת השולחים הבטוחים אצל הספקיות השונות:

Gmail

יש להיכנס למייל הרלוונטי, להקליק על כפתור החץ בצד ימין (More) ולבחור באפשרות “Add ___ to contacts list”.

הוספת נמענים GMAIL

Outlook

יש להיכנס אל תיבת הדואר הנכנס ולהקליק על הלחצן הימני באימייל הרלוונטי. בתפריט שנפתח בחרו ב”דואר זבל” —> “הוסף את השולחים לרשימת השולחים הבטוחים”, או באנגלית: “Junk- never block sender”.

הוספת נמענים אוטומטית OUTLOOK

Hotmail

לאחר פתיחת המייל הרלוונטי, תופיע למעלה הערת התרעה עבור קבצים או תמונות מצורפות. הקליקו על “הצג תמיד תוכן מתוך…” כדי תמיד לאפשר תצוגה של תמונות באופן אוטומטי. או באנגלית, “I trust ____. Always show content.”

איך מוסיפים מייל לרשימת השולחים hotmail

Walla

בפתיחת המייל הרלוונטי, תוכלו לראות בשורת השולח את האפשרות “הוסף לרשימת אנשי קשר”. בהקלקה יתווסף האימייל לרשימת השולחים הבטוחים.

איך שולחים לתיבה הרגילה ב Walla

איך לגרום לנמענים לעשות זאת?

ישנן כמה דרכים מאד עדינות, דרכן ניתן לגרום לנמענים שלכם להוסיף אתכם לרשימת השולחים הבטוחים.

• קמפיין מיוחד: צרו קמפיין מיוחד עבור מטרה זו, בו תפרטו את כל הדרכים בהן ניתן להוסיף אתכם לרשימת השולחים הבטוחים. זה לא חייב להיות מייל טכני מדי, אתם יכולים להוסיף הרבה תמונות מסך וטקסט קצר וקולע. נסו להתאים את העיצוב, כך שלא ייראה כמו הקמפיינים הרגילים שלכם, כדי שהנמענים יבינו שמדובר בבקשה מיוחדת.

• טקסט שיופיע בכל קמפיין: אתם יכולים ליצור בלוק יציאה מספאם ברשימת הבלוקים המועדפים שלכם, בו יש הסבר קצר על הוספתם לרשימת השולחים הבטוחים. את הבלוק הזה הוסיפו לכל דיוור שאתם מוציאים.

• עמוד מיוחד: צרו עמוד באתר שלכם או דף נחיתה מיוחד עם המידע הזה והוסיפו לינק אליו בכל דיוור, כך תמיד תהיה לנמענים שלכם גישה למידע החשוב הזה.

לקוחות אקטיב טרייל, עבורכם יצרנו את כל המידע בעמוד מיוחד אותו תוכלו לשתף עם לקוחותיכם – רשימת השולחים הבטוחים.

המדריך נכתב על ידי ג’קי טליאז, מצוות התמיכה הטכנית באקטיב טרייל

 

רוצים עוד טיפים מועילים? היכנסו לבלוג אקטיב טרייל