תנו לנתונים לעזור לכם: כל מה שצריך לדעת על הדוחות שמחכים לכם במערכת אקטיב טרייל

היום בשוק יש יותר ויותר מערכות מדדים של נתונים ומידע אנליטי על פעולות שיווק, המאפשרות לכם לקבל מידע עדכני על המאמצים שלכם וכך לשפר אותם.

אקטיב טרייל מספקת לכם מידע חשוב על הדיוורים שלכם, ממנו אתם יכולים להסיק מסקנות חשובות, כמו: איזה ניוזלטר עובד לכם יותר טוב ואיזה פחות, מהי המגמה אצל הנמענים שלכם וכמה מהם מעוניינים בתכנים שאתם שולחים להם, מרמת כלל הנמענים ועד רמת הנמען הפרטי.

reports

כדי שאתם תוכלו להפיק את המיטב מהנתונים שאנחנו מפיקים לכם, ריכזנו פה את כל הדו”חות שניתן להפיק על קמפיינים של דיוור וסמס שאתם שולחים ממערכת אקטיב טרייל.

לא תוכלו להגיד יותר לא ידעתי, מעתה כל המידע שזמין לכם, לפניכם אחת ולתמיד:

אל הדוחות נכנסים משורת המשימות באפליקציה.

דוחות

דוח מנהלים

הדוח הראשון המופיע לכם הוא דו”ח מנהלים. מדובר בדוח גדול וצבעוני שמביא לכם סקירה ויזואלית של כל הנתונים של הניוזלטרים ששלחתם ב-12 החודשים האחרונים.

מה אפשר ללמוד ממנו?

הדוח מציג את הנתונים בדיאגרמת עמודות, אך גם כולל מספרים מדויקים המוצגים אם עומדים עם העכבר על עמודה מסוימת. בדוח תוכלו למצוא את הנתונים הבאים:

נשלחו- כמה מיילים נשלחו כל חודש, כאשר ישנה הבחנה בין קמפיינים לבין הודעות תפעוליות (מיילים תפעוליים של הודעות לנמענים על עניינים טכניים כגון הרשמה/הסרה מרשימת התפוצה)

אחוז שגיאות- כמה שגיאות נשלחו במיילים ששלחתם

אחוז פתיחות- מה היו אחוזי פתיחות האימיילים שלכם לפי חודשים.

אחוז הקלקות ו-CTO- כמה הקליקו על הקמפיינים שלכם וכמה הקליקו באחוזים מתוך הקמפיינים שנשלחו.

אחוזי הסרות ותלונות- כמה הסירו עצמם או התלוננו.

דוח מנהלים

למה זה טוב?

הנתונים פה מאפשרים לכם לראות את התמונה הכוללת, בגלל זה הם נקראים “דוח מנהלים”. אפשר להבחין במגמות של עלייה/ ירידה בפופולריות של הדיוורים שלכם בהתבסס על אחוזי הפתיחות, ההקלקות, התלונות וההסרות של הנמענים שלכם ומכך ניתן להסיק בהתאם על הקמפיינים שלכם ועל האסטרטגיה השיווקית שלכם.

בגרף למטה, יש לכם אפשרות לראות את כמות הנמענים הפעילים והלא פעילים בכל חודש ואתם יכולים לייצא נתונים אלה בקובץ אקסל. אם אתם רוצים לראות מגמות לאורך תקופות יותר קצרות אתם יכולים ללחוץ על התיבה מצד שמאל ולשנות את הנתונים המוצגים לנתונים מהשבוע האחרון, מהחודש האחרון, משלושה חודשים אחרונים וכו’.

דוחות השוואתיים

מה אפשר ללמוד?

ברובריקה זו אתם יכולים לראות לגבי כל קמפיין את סוג הקמפיין, מתי הוא נשלח כולל שעה מדויקת, וכמה דיוורים נשלחו במסגרתו ולהשוות בין הקמפיינים הללו. תוכלו להשוות בין שניים או יותר קמפיינים שיצרתם ולראות איזה מהם הצליח יותר, מבחינת כל המדדים הרלוונטיים להצלחת קמפיין.

דוחות השוואתיים

למה זה טוב?

כך תוכלו להשוות בין פרמטרים מסוימים שעשיתם שונה בין שני הקמפיינים ולהבין איזה מהם עובד יותר טוב ובהתאם- להשתפר לעתיד.

הודעות תפעוליות

מה אפשר ללמוד מזה?

תוכלו לראות פה עבור כל יום, כמה הודעות תפעוליות נשלחו, כמה פתחו אותם, כמה הקליקו עליה, כמה שגיאות ותלונות היו על הודעות אלה וכמה הסרות.

הודעות תפעוליות

למה זה טוב?

דוח זה מאפשר לכם לעקוב אחר התנועה שלכם באמצעות ההודעות התפעוליות ולבדוק את ההצלחה שלהם.

הודעות אלו הן בדרך כלל הודעות שנשלחו דרך ה-API  או מאוטורספונדרים של תודה על ההרשמה/ הוסרת מרשימת התפוצה וכו.

דוח נמענים

מה אפשר ללמוד?

בדוח זה אפשר להכניס דוא”ל של נמען, ללחוץ על ‘חפש’ ולבדוק כמה מיילים נשלחו לו בחודש/שבוע שעבר, כמה מיילים אותו נמען או נמענת פתחו, על כמה הקליקו והאם נשלחו להם שגיאות.

מעקב משתמש

למה זה טוב?

מאפשר לבדוק נתונים של נמען ספציפי באופן פרטני.

דוח הודעות SMS

מה אפשר ללמוד?

בדוח הודעות SMS ניתן למצוא את תאריך שליחת ה-SMS, כמה הודעות נשלחו סך הכל, כמה הקלקות סך הכל בהודעות שנשלחו, כמה הקליקו (פר יוזר), כמה נכשלו (בגלל מספרים לא נכונים או כדומה), כמה קרדיטים מומשו בשליחה זו וכמה הסירו עצמם בעקבות SMS  זה מרשימת התפוצה שלכם.

דוח הודעות SMS

למה זה טוב?

דוח זה מאפשר לכם לראות בפירוט נתונים חשובים לגבי הודעות הSMS שאתם שולחים. כך תוכלו לראות אם הייתה לכם תקלה כלשהי, אם ההודעה הייתה מוצלחת וקיבלה הרבה הקלקות, או לחילופין אם היא לא הייתה מוצלחת וקיבלה הרבה הסרות.

בהודעות ה-SMS מה שחשוב זה , הפתעה- הטקסט! ההודעות חייבות להיות מדויקות ועם קופי טוב, כך שברוב המקרים, אם התוצאות לא מוצלחות, זה מה שכדאי לכם לשפר. בנוסף, הקפידו על לינקים קצרים בהודעות טקסט. שימו לב שיש לכם כאן דרך לראות כמה הקליקו על ההודעות שלכם, מה שמאד מועיל למדידת ההצלחה שלכם. אם היו לכם הרבה הקלקות אבל מעט מכירות, תוכלו להבין שהבעיה הייתה באתר או במוצר ולא בהודעת ה-SMS השיווקית ולהפך.

דוחות אוטומטיים

מה אפשר ללמוד?

הדוחות האוטומטיים מאפשרים לכם לקבל את הנתונים בזמן אמת, כל כמה זמן שאתם רוצים. כך תוכלו להתעדכן מבלי להיכנס לאפליקציה, שכן הדוחות נשלחים ישירות לתיבת האימייל שלכם.

דוחות אוטומטיים

למה זה טוב?

אם אתם רגילים לשלוח קמפיין ולעולם לא להסתכל יותר אחורה, הדוחות האלה יזכירו לכם שהקמפיין לא נגמר ברגע שאתם שולחים אותו.

הדוחות האוטומטים שולחים לכם את כל הנתונים שאתם צריכים לדעת על הקמפיינים האחרונים שלכם, קודם כל יומיים לאחר שליחת הקמפיין כשהנתונים כבר פחות או יותר מיושבים ולאחר מכן פעם בכמה זמן. באיזה יום שתבחרו, אחת לכמה זמן שתרצו, תקבלו סיכום אוטומטי של כל הדוחות האחרונים.

חשוב להישאר מעודכנים ולהסיק מסקנות לגבי הקמפיינים שלכם. הדוחות האוטומטים יעזרו לכם לעשות זאת.

דוחות ויזואליים על אוטומציות

תוכלו גם לקבל דוחות על האוטומציות שאתם יוצרים ומפעילים. במסגרת האוטומציות הדוחות מתעדכנים כל הזמן והם זמינים לכם באופן ויזואלי.

כך זה נראה:

דוח אוטומציות

הדוחות הם על כל שלב ושלב. למעלה תוכלו לראות בשורה דוח כללי הכולל את כל השלבים באוטומציה הספציפית שלכם; כמה התחילו את האוטומציה, כמה קיבלו מייל, כמה פתחו, כמה לחצו, כמה קיבלו SMS וכמה סיימו אוטומציה. שהייה עם העכבר על כל ריבוע תאפשר לכם לראות נתונים על כל שלב בנפרד ועל כל קמפיין בנפרד במסגרת האוטומציה.

הצורה הויזואלית של הדוח מאפשרת לכם לקבל את הנתונים החשובים באופן מיידי ובולט. אל תשכחו לחזור ולהתעדכן, כי בניגוד לדוחות האחרים, שאחרי כמה ימים פחות או יותר נשארים סטטיים, דוחות האוטומציה מתעדכנים כל הזמן כאשר נמענים חדשים נכנסים למסלול האוטומציה שלכם.

בניגוד לקמפיינים רגילים, במסגרת האוטומציה, תוכלו לעשות שינויים בו במקום לגבי קמפיין מסוים שאחוזי הפתיחה שלו או ההקלקה שלו לא משביעים רצון עבורכם, ולשפר את אותו הקמפיין באוטומציה עבור הנמענים הבאים שיקבלו אותו.

זהו, עכשיו הידע בידיים שלכם וידע זה כוח, אז תשתמשו בו כמו שצריך.

רוצים לקבל עוד ידע? הנה 15 טעויות נפוצות של מדוורים אלקטרונים שכדאי לכם להימנע מהם.

התחלתם כבר להשתמש במערכת האוטומציות שלנו? קראו על המיילים האוטומטיים שיעשו בשבילכם את העבודה .