איך להשתמש בהודעות SMS כך שיחמיאו לקמפיין הדוא”ל שלכם

בפוסט הקודם דיברנו על היתרונות הרבים של שילוב הודעות SMS עם דואר אלקטרוני בקמפיינים שיווקיים. עכשיו אנחנו יודעים שהודעות טקסט הן עדיין דרך אפקטיבית להגיע לקהל שלנו באופן מיידי ואנחנו מבינים מדוע כדאי לנו להשתמש בהודעות SMS לצד אימיילים כחלק ממערך האוטומציות.

Perfect match

במאמר הזה נסביר לכם את השימושים הכי טובים בהודעות SMS ואיך המערכת לשליחת הודעות טקסט של אקטיב טרייל תעזור לכם ליצור בקלות קמפיין שיווקי שלם שיאפשר לכם להגיע לקהל היעד שלכם דרך ערוצי תקשורת שונים.

אותו המסר

אחת הדרכים הנפוצות ביותר בין משווקים היא להשתמש בקמפיין הדוא”ל ובקמפיין הודעות ה-SMS כמשלימים זה את זה. בעיקרון, אותה ההודעה נשלחת דרך שני הערוצים בזמנים שונים.

HE-Gif2 (1)

כדי לעשות זאת באופן אפקטיבי, אפשר לשלוח קודם את המייל כדי לתת לנמענים שלכם מספיק זמן לקרוא את המסר ולפעול. אז ניתן להעריך את ההתנהגות שלהם ולחלק את הרשימה שלכם לאלו שפתחו את המייל, אלו שהקליקו, ואלו שכלל לא פתחו מיילים מכם. בשלב זה תוכלו לשלוח את הודעת ה-SMS לאלו שלא פתחו את המייל בכדי להניע אותם לפעולה.

חשוב לוודא שהתוכן בהודעת ה-SMS מתכתב עם התוכן שנשלח במייל.

מסרים שונים

בהתאם לסוג העסק שלכם, ניתן גם לשלוח הודעות שונות דרך שני הערוצים. שימו לב שבמיילים ניתן לשלוח מסרים ארוכים ואינפורמטיביים יותר. בהודעות ה-SMS המסר צריך להיות קצר וישיר, בכדי לעודד את הנמען שלכם לפעול באופן מיידי. לדוגמה: אתם יכולים לשלוח קמפיינים מפורטים או עדכונים לגבי מוצרים חדשים דרך המייל, ואת מכירות הבזק, המבצעים המיוחדים והקופונים דרך הודעת SMS.

דוגמה לאוטומציה (1)

הודעות SMS ומיילים אינטראקטיביים

חלק מהקמפיינים בהודעות ה-SMS דורשים מהמשתמשים להגיב בכדי לקבל את התמריץ או ההצעה. התמריץ הזה בא לרוב בצורת קופון הנחה או לינק לתכנים ניתנים להורדה (ספר אלקטרוני למשל). הטכניקה הזאת יכולה להיות אפקטיבית בהמרת לידים לא פעילים ללקוחות ממשיים.

הודעת טקסט בלבד

אם אתם רוצים להעביר מסר מהיר, כמו מבצע קצר או פרומו, אתם יכולים לשלוח הודעת טקסט במהירות לכל המנויים שלכם, או לקבוצות ספציפיות. לאקטיב טרייל יש מערכת שליחת SMS מתקדמת שהופכת את יצירת ההודעה ושליחתה לקהל היעד לתהליך פשוט של מספר דקות.

שליחת סמס מהמחשב

קמפיין דוא”ל והודעות SMS אוטומטי לחלוטין

אתם יכולים ליצור קמפיין אוטומטי לחלוטין בתוך המערכת של אקטיב טרייל בלי שום צורך בכישורי קידוד. פשוט צרו אוטומציה חדשה בחשבון שלכם בהתאם לאיך שהייתם רוצים שהקונה שלכם יחווה את הקמפיין השיווקי שלכם.

אוטומציה תפריט

רק היזהרו משליחת הודעות טקסט תכופות מדי. אף משתמש לא רוצה מבול של הודעות SMS מכל חברה או עסק. שליחת הודעות תכופה מדי עלולה לגרום למנויים לעזוב, וזה לא משהו שאתם מעוניינים בו.

הנה מדריך יותר מקיף למערכת האוטומציה של אקטיב טרייל.

אינטגרציות עם אקטיב טרייל

אם אתם משתמשים ב-CRM, מערכות eCommerce ועוד.. ויש לכם אפשרות לתכנת- תוכלו לעשות התאמות נוספות לקמפיינים באמצעות ממשק ה- RESTful API של אקטיב טרייל, תוכלו להגדיר כך שבכל פעם שמישהו מבצע רכישה באתר שלכם, אימייל ‘תודה’ ישלח אליו אוטומטית או הודעת SMS עם קוד הנחה לרכישה הבאה שלהם. אפילו דו”חות יכולים להסתנכרן עם המערכת שלכם. כך שהמערכות שאתם רגילים להשתמש בהן יכולות לתקשר עם אקטיב טרייל שלכם באיזה אופן שתרצו.

במידה ואין לכם יכולת או רצון לכתוב קוד- יש פתרון! האינטגרציה של אקטיב טרייל עם זאפייר מאפשרת לכם כעת להתממשק עם מעל ל- 750 מערכות ושירותים מובילים בתחומם ללא כתיבת שורת קוד אחת! תוכלו להגדיר שברגע שנוסף לכם נמען חדש בגיליון האלקטרוני של גולגל- ישלח לו מייל אוטומטי “ברוך הבא” ואם הוא לא פתח אותו, תישלח לו הודעת סמס עם הצעה אטרקטיבית.

השורה התחתונה

ישנן דרכים רבות בהן אתם יכולים לשלב בין קמפיינים בדוא”ל ובהודעות SMS. אך למרות זאת, חשוב לזכור כי השיווק במיילים ובהודעות SMS דורש הרשאה או הסכמה מהמשתמש לפני שתוכלו לשלוח אליהם קמפיינים. בניגוד למיילים, הודעות טקסט מוגבלות ל-160 תווים. לכן חיוני לשלוח הודעה קצרה וברורה בכדי לגרום למשתמשים ליצור אינטראקציה עם המותג שלכם.

אל תפחדו לחדש ולנסות אסטרטגיות חדשות ושילובים. עם יכולות ניסויי ה-A/B של אקטיב טרייל, תוכלו להבין אחת ולתמיד איזה מסר עובד הכי טוב עבור הקמפיין שלכם. ללמוד מהשגיאות שלכם וללמוד את התנהגות הקהל שלכם.

קראו עוד על מערכת האוטומציה של אקטיב טרייל:

בניית אוטומציה לעסקי B2B

דוגמה לבניית אוטומציה להזמנה ושיווק וובינר