7 דרכים להגדלת המכירות המקוונות בט”ו באב

כידוע חגים ומועדים הם עיתוי מצוין בו תוכלו לפנק את הלקוחות שלכם עם מבצעים והטבות ועל הדרך גם להגדיל מכירות ולייצר תנועה לעסק. ט”ו באב (חג האהבה) הוא אחד מעשרת הימים עם המכירות הגבוהות ביותר ברשת בשנה. ריכזנו עבורכם 7 עצות מעולות לבניית קמפיין חגיגי בערוצי האון ליין שיגדיל מכירות בחג האוהבים ויניב רווחים לעסק. מוכנים? קדימה מתחילים!

דיוור ליום האהבה

1. על הקשר בין יצירתיות לבולטות

חשבתם שרק אתם מתכננים לנצל את החג לגידול במכירות ? אז זהו, שלא. סביר להניח שגם המתחרים שלכם, בדיוק כמוכם, יעלו קמפיין ברשת ויעשו לכם את החיים להרבה יותר מורכבים. אז מה עושים? חושבים אחרת ומתחילים לבלוט בים המסרים עם מסר קריאטיבי.

פנו לרגש, שלבו הומור וצרו מסר מכירתי שיוליד הזדהות והאהדה. אלה יכולים להיות משפט שנון עם הנעה לפעולה או אולי תמונה מצחיקה, צבעונית או אולי מרגשת שקשה להתעלם ממנה, אך מה שבטוח שכשאתם חושבים מחוץ לקופסה, הקהל לא נשאר אדיש ומתחיל להקליק על המודעה.

דיוור עם תמונה לחגים
קמפיין של חברת Krispy Kreme

 

קמפיין שיווק באינטרנט ליום האהבה
קמפיין של חברת הבוטנים Planters

 

2. הפתיעו ופנקו את הלקוחות

חג הוא עיתוי מושלם להעניק ללקוחות שלכם ערך ולהפתיע אותם בפעילות חווייתית. תוכלו לעשות זאת באמצעות הגרלה נושאת פרסים במדיה חברתית או קופוני הטבה שתשלחו ללקוחות בניוזלטר החגיגי.

במערכת אקטיב טרייל תמצאו מגוון תבניות מעוצבות להפקת דיוור כזה. תוכלו לשלב בו כותרת קריאטיבית עם סימני הבעה ולייבא כל תמונה רצויה אותה תוכלו לערוך בקלות עם עורך התמונות המתקדם שלנו.
ניוזלטר לאירועים מיוחדים

קמפיין של מסעדת ZINC

 

3. שמרו על פניה אישית

בכל הנוגע לשיווק ממוקד ואפקטיבי פרסונליזציה זה שם המשחק. כדי להגדיל את אחוזי ההמרה של הקמפיין, צרו מסר ממוקד עבור כל קהל יעד. למשל, הפרידו בין גברים לנשים, לקוחות קיימים מול מתעניינים, חלקו את הקהל לפי אזורים גאוגרפים ותחומי עניין. העיקר לייצר מיקוד עד כמה שניתן. לצורך כך היעזרו במסננים השונים הקיימים במערכת.

בנוסף, כדי לייעל את הפעילות השיווקית, השתמשו בקמפיין AB Split לבחינת הצבע הנכון לדיוור, הפניה ובעצם כל אלמנט בניוזלטר שלכם. כך למשל, תוכלו להכין פעמיים את אותו הדיוור או דף הנחיתה ולערוך בכל אחד מהם שינויים קלים של כותרת/תמונה/ הטבה. באופן זה תוכלו לבדוק איזו מבין הגרסאות שיצרתם מביאה לאחוזי ההמרה הגבוהים יותר, כשהמסקנות יאפשרו ליעל את עבודה השיווק ולחסוך זמן וכסף בקמפיינים הבאים.

 

4. נצלו את ה-DATA שלכם כדי להחזיר לקוחות לעסק

מחקרים מוכיחים שלהביא לקוח חדש לעסק עולה פי 7 מאשר להחזיר לקוח קיים. לכן, לפני הקמפיין ארגנו מחדש את רשימות הנמענים.
באמצעות פיצ’ר יבוא נמענים יבאו אל המערכת דאטה חדש שהצטבר מפעילויות שיווקיות אחרות כמו פעילות קד”מ או קמפיין באתר והגדילו את תפוצת הדיוור וקמפיין ה-SMS.

במידה ואתם משתמשים בעמוד נחיתה, הטמיעו את קוד איסוף הקהל של פייסבוק, פתחו קמפיין רימרקינג ופרסמו רק לאנשים שביקרו בעמוד שלכם. כך תוכלו להזכיר לקהל שלכם על המבצע ו”לתזכר” אותם עד לרכישה או הזמנת מקום.

בעמוד רשימת עמודי הנחיתה לחצו על “מאפיינים” ובחלון שנפתח הקליקו על “קוד מעקב”. גללו למטה על ל”קוד שיווק מחדש” והדביקו את קוד איסוף הקהל (Audience) שקיבלתם מפייסבוק.

 

הטמעת קוד מעקב בעמוד נחיתה

 

קוד שיווק מחדש בעמודי נחיתה

 

5. צרו קמפיין רב ערוצי להגדלת חשיפה

כדי לשפר את אפקטיביות הקמפיין רצוי מאוד להפתיע את הלקוחות בערוצי און ליין שונים. לכן אל תתמקדו בערוץ שיווקי אחד, אלא ודאו שאתם משלבים את כל ערוצי השיווק יחד בסינרגיה – אתר, קמפיין SMS, דיוור במייל, רשתות חברתיות (Facebook, Instegram, Pinterest) ועוד.

להלן מספר דרכים לשילוב כלל ערוצי השיווק בקמפיין אחד:

  • שילוב כפתורים חברתיים בניוזלטר שיאפשרו בקלות לשתף את התוכן לחברים ברשתות השונות.
  • שליחת קישור לדף נחיתה עם פרטי המבצע, באמצעות קמפיין SMS  או ניוזלטר. את דף הנחיתה תוכלו לבנות בקלות במערכת אקטיב טרייל על סמך מגוון תבניות מעוצבות השמורות במערכת. הטמיעו בדף התודה קוד מעקב המרות וקוד גוגל אנליטיקס וכך תעקבו בקלות אחרי כמות הנרשמים מהדף ולדעת מאיזו רשת חברתית כל גולש הגיע ואיזו פלטפורמה הניבה את מספר ההמרות הגדול ביותר.

6. גם האתר שלכם שחקן מרכזי בקמפיין החג

אם יש לכם אתר, קשטו אותו בהידר חגיגי כדי שאווירת החג תורגש מיד עם הכניסה לדף הבית.

תוכלו להטמיע באתר טופס הרשמה של אקטיב טרייל וכך להוסיף ללא כל מאמץ משתמשים חדשים לרשימת הנמענים. שלבו לצד הטופס באנר חגיגי עם קריאטיב מושך בסגנון “השאירו פרטים ותיהנו ממבצע חגיגי רק לחברי המועדון” וכך לגולשים לא תישאר ברירה אלא להיענות לקריאתכם בחיוב.
זכרו, החג הזה זו הזדמנות לפנק את הלקוחות ואין שום סיבה שלא תנצלו אותה.

 

7. הסוד שבפרטים הקטנים

כל שנאמר כאן הוא טוב ויפה, אך מעל לכל חשוב שתשקיעו בפרטים הקטנים, כי שירות ותהליך מכירה טוב הם הרבה מעל לשיווק מעולה. אז אם אתם לא רוצים שכל מאמצי השיווק ירדו לטמיון על מחדל שירותי לא נעים, ערכו לקראת מבצע החג את הבדיקות הבאות: מלאי זמין, אספקה מהירה, היערכות עם כמות מספקת של צוות עובדים, תנאים משפטיים כמו מדיניות ביטולים והחזרות, תוקף המבצע וקהל היעד ואחידות המסרים הפרסומיים בכל  נקודות המגע עם הלקוח – שיווק, שירות ומכירה.

בסיום המבצע מומלץ להפיץ בקרב הלקוחות הרוכשים סקר בקרת איכות וכך ללמוד ולהשתפר לעתיד. כדי שתוכלו לעשות זאת בקלות ובפשטות במערכת אקטיב טרייל, בעזרת פיצ’ר הסקרים המאפשר לקשר לכל דיוור טופס משוב.

וכעת כל שנותר הוא  להיכנס למערכת אקטיב טרייל ולהתחיל ליצור את הקמפיין שלכם לט”ו באב.

חג אהבה שמח!

 

למדו עוד על שיווק ברשתות חברתיות והוסיפו כפתור לייק לעמודי הנחיתה שלכם.