מה חדש באקטיב טרייל? עדכונים ושיפורים חמים מהתנור, פברואר 2016

אנחנו לא יודעים מה אתם עשיתם לקראת השנה החדשה, אבל לקראת 2016 הבאה עלינו לטובה, אנחנו באקטיב טרייל הבענו משאלות כשראינו כוכבים נופלים, זרקנו אבנים לנהר, הפרחנו בלונים עם פתקים ונשפנו על ריסים.

אבל לבקש משאלות זה לא מספיק. עם הרבה עבודה מאומצת, אנחנו הולכים להגשים את המשאלות האלה, וזה יקרה ממש בקרוב- תתכוננו להרבה דברים גדולים ומרגשים שהולכים להתרחש במערכת אקטיב טרייל בשנת 2016.

משאלות

עד אז, אנחנו רוצים לספר לכם על השדרוגים והשיפורים האחרונים שהוספנו למערכת!

כדאי שתכירו וכמובן- כדי שתתחילו להשתמש בהם:

1. שדות בחירה נוספים בטפסי הרשמה

אנחנו עוסקים הרבה בחשיבות של שליחת דיוור פרסונלי לנמענים שלכם, כזה שפונה במיוחד אליהם. הפרסונליזציה בדיוור אלקטרוני, ובתחום השיווק בכלל הולכת ומשתכללת ואקטיב טרייל מכוונת את עצמה ליצירת פיצ’רים שיאפשרו לכם לדוור בצורה חכמה ואישית יותר.

בהתאם לכך, הוספנו לכם אפשרות לקבלת מידע נוסף על המשתמשים שלכם, כדי שתוכלו לדוור אליהם אפילו יותר נכון מעכשיו. שדות בחירה בטפסי הרשמה מאפשרים לכם לשאוב מהנמענים שלכם נתונים מדוייקים יותר שיעזרו לכם בהמשך לשלוח להם דיוורים שעונים במדוייק על הצרכים והרצונות שלהם.

כך לדוגמה, אם אתם אתר תוכן ששולח לנמענים שלו כתבות- תוכלו לשאול את המשתמשים שלכם באיזו תדירות הם רוצים לקבל מכם כתבות חדשות במייל ולתת אפשרויות שונות של בחירה; פעם ביום; פעם בשבוע; פעם בחודש.

דוגמה נוספת היא אם אתם חברת B2B שמעוניינת לפלח את הלקוחות שלה לפי סוג העסק- תוכלו לשאול את הנרשמים במה הם עוסקים וכך לאסוף את המידע הזה.

כל שאלה שאתם שואלים את הנרשמים, וכל תשובה שאתם מקבלים, יכולה להיות רלוונטית אחר כך לדיוורים שלכם.  כך תוכלו לדוור בצורה הכי מדויקת ומותאמת לנמענים שלכם.

איך מוסיפים שדות בחירה בטופסי הרשמה?

כנסו ל’נמענים’ – ‘טפסי הרשמה’ – ‘חדש’

טפסי הרשמה

בחרו תבנית שאתם מעוניינים לעבוד איתה:

תבניות טפסי הרשמה

לשם ההדגמה, בחרנו בתבנית הראשונה מימין: ‘טופס + טקסט’.

בלחיצה על שדות הטופס , יקפוץ לכם חלון עריכה וכפתור של ‘עריכת שדות’.

עריכת שדות

בלחיצה על כפתור ‘עריכת שדות’ יפתח לכם חלון ‘ערוך שדות’ עם השדות שיופיעו לכם בטופס ההרשמה.

על מנת להוסיף שדה משלכם, לחצו על ‘הוסף שדות’ וייפתח לכם שדה חדש, לו תוכלו לקרוא בשם ולבחור את סוג השדה שלו.

הוסף שדות

עם העדכון החדש, ב’סוג השדה’ אתם יכולים כעת להגדיר את אפשרויות הבחירה לנמענים שלכם בשדה שהגדרתם.

למשל, אתם יכולים להגדיר שדה של ‘צבע אהוב’ ובסוג השדה לבחור: ‘תיבת רדיו’.

ב’רשימת הערכים’ הגדירו שלושה צבעים אפשריים, הפרידו ביניהם באמצעות פסיק ואז הנמען יוכל לבחור מבין שלושתם.

רשימת ערכים

וכך זה ייראה:

צבע אהוב

אפשרויות נוספות לבחירה תחת ‘סוג השדה’ הינן: טקסט, תיבת סימון, בחירה יחידה, בחירה מרובה.

טקסט: סוג שדה המאפשר לנמען לענות באופן חופשי.

תיבת סימון: סוג שדה המאפשר לנמען לסמן בוי אפשרות מתוך מספר אפשרויות מסוים.

בחירה יחידה: סוג שדה המאפשר לנמען רק לסמן (או לא לסמן) אפשרות מסוימת.

בחירה מרובה: סוג השדה המאפשר לנמען לבחור מספר אפשרויות מתוך מספר אפשרויות המופיעות ברשימה, כמו בדוגמה שלהלן:

צבע אהוב2

זהו, עכשיו אתם יודעים ליצור שדות בחירה מרובה בטפסי הרשמה!

2. Tracking בקמפיין SMS

הוספנו אפשרות חדשה במערכת של מעקב (Tracking) אחר לינקים שאתם שולחים ללקוחות שלכם בהודעות SMS. זה אומר שמעכשיו, אתם יכולים לעקוב אחר ההקלקות על הלינקים שלכם בדוחות ולראות:

* סך הכל קליקים- מספר הנמענים שהקליקו על הלינק

* אחוזי הקלקה-  אחוז הנמענים שהקליקו על הלינק מתוך ההודעות שנשלחו ללא שגיאות

כעת אתם יכולים לראות את כל ביצועי קמפיין ה-SMS שלכם בדוחות ולהפיק מסקנות בהתאם.

אם למשל אחוז ההקלקות היה גבוה ובכל זאת, לא הרבה נמענים ביצעו לבסוף את הפעולה שרציתם שהם יבצעו (רכישה  או כל פעולה אחרת), ייתכן כי לא הייתה התאמה טובה בין הקריאה לפעולה לבין הפעולה עצמה.

לחילופין, ייתכן שהיו גורמים אחרים שלבסוף מנעו מהלקוחות לבצע את הפעולה/רכישה, אבל הם גורמים שאינם קשורים לטקסט. אם אחוז ההקלקות לא היה גבוה, ייתכן שיש מקום לשיפור כללי של הקמפיין.

חשוב להסתכל הן על מספר ההקלקות הן על אחוזי ההקלקות.

3. הודעה על סיום קרדיטים ב-SMS

עומד להיגמר לכם הקרדיט בSMS? אנחנו פה בשביל לתזכר אתכם. מהחודש תקבלו מייל תזכורת לתיבת הדואר שלכם, כאשר נותרים לכם פחות מ-20% שליחות סמס מסך החבילה שרכשתם. כך לא תתקעו עם עלויות נוספות שאתם צריכים להוציא באמצע קמפיין מבלי שתשימו לב ותוכלו לתכנן מראש את ההוצאות שלכם.

4. יכולת חדשה בתחום אבטחת המידע- OTP 

אקטיב טרייל הוסיפה שכבת אבטחת מידע נוספת לארגונים מאובטחים במיוחד. מעכשיו חברות המבקשות לאבטח את החשבון שלהם באמצעות סיסמא חד פעמית בכל כניסה למערכת, יוכלו לעשות זאת באמצעות טכנולוגיית ה- OTP -One Time Password, החדשה של אקטיב טרייל.

בעזרת טכנולוגיה זו יוכל משתמש המערכת להכנס לחשבון רק אם, בנוסף לשם המשתמש והסיסמא שלו, הוא מחזיק בידו את מכשיר הסלולר שהוגדר במערכת. בדרך זו מאפשרת אקטיב טרייל שיפור ניכר לאבטחת הכניסה לחשבון.

המשתמש שחשבונו דורש אימות, יגיע לאחר הכנסת הפרטים שלו לצורך כניסה למערכת, למסך הבא:

קוד אימות

הוא יקבל לטלפון הנייד שלו את קוד האימות, אשר יהיה תקף למשך חמש דקות בלבד. אם לאחר חמש דקות המשתמש לא עשה שימוש בקוד (כלומר, לא נכנס באמצעותו למערכת), תוקף קוד האימות יפוג והמשתמש יצטרך להיכנס מחדש לחשבון על מנת לקבל קוד אימות חדש.

5. אבטחת מערכת באמצעות הגבלת IP

שדרוג נוסף של אבטחת המידע במערכת אקטיב טרייל הוא באמצעות הגבלת כתובות ה -IP מהם ניתן יהיה להיכנס לחשבון משתמש. כך, ארגונים יכולים לקבוע לגבי חלק או כל המשתמשים, שהם לא יוכלו להיכנס לחשבון אקטיב טרייל שלא ממקום העבודה

כך נראית אפשרות הגבלות חיבור ל- IP:

הגבלות חיבור ל-IP

זהו, אלו העדכונים, נשוב בקרוב עם עדכונים נוספים.

לא יודעים איזה מידע לבקש בטפסי הרשמה, או איך לעשות זאת? למדו איך לבקש מידע על הגולשים

אם יש לכם משאלה משלכם לשנת 2016 – אל תהססו ליצור איתנו קשר ולספר לנו עליה