עדכוני גרסה אוגוסט 2016

כמו תמיד, לאקטיב טרייל יש כמה הפתעות מרגשות עבורכם שתשמחו לשמוע עליהם ושהולכים לשדרג את מערך השיווק שלכם עוד מדרגה אחת קדימה.

stairs

החידושים שאנחנו רוצים לעדכן אתכם לגביהם החודש הם: אינטגרציה עם מודעות לידים בפייסבוק, פיצ’ר חדש במערכת הסקרים שלנו- שאלת NPS, דוחות ויזואליים במערכת האוטומציות שלנו ועוד.

קבלו אותם, עדכוני מערכת אקטיב טרייל אוגוסט 2016:

אינטגרציה אוטומטית עם מודעות לידים בפייסבוק

האינטגרציה החדשה ביותר שלנו מאפשרת לכם להתחבר למודעות הלידים בפייסבוק ולשאוב משם את רשימות אנשי הקשר באופן אוטומטי!

כך, כל ליד חדש שלכם שאספתם דרך טפסי ההרשמה (מודעות הלידים) בפייסבוק, הופך לנמען שלכם במערכת אקטיב טרייל. האינטגרציה מאפשרת לכם לשלוח באופן מיידי אימיילים לנרשמים חדשים (דרך הפיצ’ר מייל בהוספה) ואפילו לערוך אוטומציות מיוחדות לנרשמים דרך הפייסבוק.

ההפעלה של הפיצ’ר החדש היא הכי פשוטה שיש:

1. כנסו להגדרות החשבון באקטיב טרייל , שם תופיע לכם לשונית חדשה בשם “מודעות לידים בפייסבוק”.

לאחר לחיצה על הלשונית, תגיעו אל המסך הבא:

הגדרות

2. לחיצה על הכפתור “Log In” תפתח לכם מסך התחברות לחשבון הפייסבוק שלכם:

התחבר

לחצו   על Okay  והעמודים שאתם מנהלים בפייסבוק (הפרופיל הציבורי בלבד) יופיעו לכם כעת בחשבון אקטיב טרייל.

3. לאחר מכן, תוכלו לראות את כל העמודים שאתם מנהלים בלשונית זו. על מנת לסנכרן את הלידים, לחצו על הכפתור “סנכרן”:

סנכרן

עמודי הפייסבוק שסנכרנתם יופיעו לכם בכתום ואלו שלא סנכרנתם, עם כפתור ירוק:

לא סונכרן

בכפתור מצד שמאל מופיעים לכם ה-“מאפיינים”.

לחיצה על כפתור המאפיינים תאפשר לכם לבחור לאיזו קבוצה לשייך את הנמענים שלכם המגיעים אליכם דרך מודעות הלידים של פייסבוק:

הוסף את הנמען לקבוצות הבאות

שימו לב שאפשר להעביר את הנמענים שלכם ממודעות הלידים לכל קבוצה שאתם רוצים או להקים קבוצה מיוחדת שתיקרא “Facebook Leads” ולהעביר אליה את כל הלידים שלכם שהגיעו דרך פייסבוק. בחרו באפשרות הנוחה יותר עבורכם.

כעת תוכלו לעשות איזה שימוש שתרצו בלידים האלו במערכת אקטיב טרייל, כגון לערוך קמפיין מיוחד עבורם “קמפיין בהוספה” להכניס אותם לאוטומציה ייעודית עבורם או פשוט להוסיף אותם לקבוצות הרגילות שלכם.

האינטגרציה פשוטה ונוחה. פעם אחת של סנכרון ואנשי הקשר ממשיכים להסתנכרן מהפייסבוק באופן אוטומטי!

 האם תמליץ עלינו לחברה? שאלה חדשה במערכת הסקרים שלנו

Net Promoter Score -NPS

שאלת השאלות של כל עסק, זו שמודדת באמת כמה קהל הלקוחות שלכם אוהב אתכם ומרוצה מהשימוש בכם היא שאלת ה-NPS, שאלת ההמלצה לחבר.

NPS

השאלה היא שאלה בעלת ניסוח קבוע ופרמטרים קבועים מראש אשר לפיהם מחושב הציון שלכם המתקבל מתשובות העונים על הסקר, הנעות על סולם בין 1-10.

השאלה היא- מה הסבירות שתמליץ עלינו לחבר?

שאלת הסקר

אחוז התשובות השמחות (סיכוי של 9-10 של המלצה לחבר) פחות אחוז התשובות העצובות (בין 0-6) יהיה שווה לתוצאת ה-NPS שלכם.

מאחלים לכם רק תשובות שמחות!

 עדכונים במערכת האוטומציות החדשה שלנו:

1. דוחות ויזואליים

במערכת האוטומציות הויזואלית שלנו אתם יכולים לצפות בדוחות מעודכנים באופן מיידי וויזואלי!

כניסה לדוח האוטומציה תציג לכם את הנתונים על כל הנמענים שלכם שהתחילו את האוטומציה, שקיבלו מייל, שפתחו מייל, שלחצו על מייל, שקיבלו SMS ושסיימו אוטומציה.

עמידה על כל שלב באוטומציה תציג לכם כמה עברו בשלב זה, כמה פתחו את המייל, ועוד, בהתאם לפעולה של שלב זה:

במסגרת האוטומציה, תוכלו לעשות שינויים בו במקום לגבי קמפיין מסוים שאחוזי הפתיחה שלו או ההקלקה שלו לא משביעים רצון עבורכם, ולשפר את אותו הקמפיין באוטומציה עבור הנמענים הבאים שיקבלו אותו

דוח אוטומציות

2. טריגרים חדשים- התחלת אוטומציה לפי תאריך ולפי ייבוא ידני של נמענים

הוספנו טריגרים במערכת האוטומציה שלנו שמאפשרים לכם להתחיל אוטומציות חדשות!

טריגר התאריך – מאפשר לכם ליצור אוטומציה לפי תאריך קבוע מסוים, שיכול להיות יום חג, מבצע שאתם עורכים בתאריכים מסוימים, יום של הופעה/ משחק כדורגל/ אירוע ועוד, כיד הדמיון הטובה.

טריגר הוספה ידנית- מאפשר לכם לקבוע כטריגר הוספה ידנית של נמענים לקבוצה מסוימת,  כמו למשל ייבוא נמענים מקובץ אקסל.

3. שליחת ניסיון של האוטומציה

שליחת ניסיון של האוטומציה מאפשרת לכם בהזנת כתובת אימייל ומספר טלפון להריץ בדיקה של האוטומציה. לחיצה על שליחת הניסיון תשלח לכתובת האימייל ומספר הטלפון שתזינו את האוטומציה, שלב אחרי שלב תוך כמה דקות. כך תוכלו לוודא שהאוטומציה שלכם עובדת בדיוק כמו שתכננתם.

לחצו על כפתור “שלח בדיקה” המופיע מצד שמאל למעלה והזינו את הפרטים בחלון שייפתח לכם:

שלח פרטי בדיקה

4. עדכון נמענים דרך Webhooks

פעולת “עדכן נמען” במערכת האוטומציות שלנו מאפשרת לכם לשלוח עדכון על נמענים למערכות CRM  שונות שלכם באמצעות ה-Webhooks אם חשקה בכך נפשכם.

עדכונים נוספים:

Just in Time– הפיצ’ר שייקבע לכם מתי לשלוח את הניוזלטר בזמן האופטימלי לכל אחד ואחד הנמענים שלכם עכשיו עומד לרשותכם. הפיצ’ר הוא פרי פיתוח מקורי של אקטיב טרייל שיפתור לכם את הסוגיה הנצחית “מתי הכי טוב לשלוח ניוזלטר?”.

Google Fonts הוספנו פונטים חדשים בטפסי ההרשמה ובדפי נחיתה:

SackersGothicStd-Heavy, SackersGothicStd-Medium, AvenirLTStd-Book, Open Sans, Alef Hebrew, noto sans Hebrew, Roboto, Tinos, Arimo, Cousine

פונטים חדשים

ועדכון אחרון חביב- הפלטפורמה שלנו זמינה גם בספרדית! viva la españa!

לקבלת העדכונים היישר לתיבת הדוא”ל שלכם הירשמו למטה לרשימת התפוצה שלנו.

קראו עוד על הפיצ’רים שלנו.