הספירה לאחור החלה: קמפיינים שיווקיים לשנה החדשה

רק סיימנו את עונת החגים הישראלית וכבר מגיע תירוץ נוסף למשווקים לצאת בקמפיינים – ראש השנה הלועזי.

1 בינואר, השגור בפי החוגגים כערב הסילבסטר, הוא סיבה נהדרת למבלים הישראלים לחגוג, ולמשווקים – לנסות ולמשוך עוד קצת את המבצעים, הקופונים והקמפיינים המיוחדים. דיוור אלקטרוני זו דרך מצוינת ליידע את לקוחותיכם במה שאתם מכינים להם. ואם חגי תשרי רוקנו אתכם מיצירתיות – הנה כמה רעיונות יצירתיים לקמפיינים שיווקיים לשנה הלועזית החדשה.

שיווק בדוא"ל לשנה החדשה

הכרזה של סוף השנה

לאורך השנה חברות לא נוטות להלל את עצמן או את הישגיהן. הן עסוקות בהצעות הטובות ביותר עבור הלקוחות. אבל, סוף השנה זה הזמן לעצור ולהרהר, ולשתף את הקוראים שלכם בהישגים ובפועלכם לאורך השנה.

האם החברה גדלה במהלך השנה? עברתם למיקום חדש? השקתם מוצר או אתר חדש או משופר? מידע על החברה יכול לפתוח צוהר אישי יותר ביניכם לבין הלקוחות וסוף השנה זו הזדמנות נהדרת לעשות זאת.

באמצעות עורך הדיוור המתקדם של אקטיב טרייל, אתם יכולים לעצב ניוזלטר חגיגי ומיוחד, שיתאים לתוכן שלכם.

להדהים אותם

תרשו לעצמכם להשתטות. גם אם במהלך השנה החברה שלכם משדרת אלגנטיות ויוקרה, בסוף השנה אתם יכולים לשחרר מעט את העניבה ולדוור ללקוחותיכם ברכה מצולמת, סרטון מונפש שמברך אותם או כרטיס ברכה אינטראקטיבי.

לעתים, כשהמטרה אינו מכירתית גרידא, זה משאיר חותם אצל הנמענים ומוסיף לכם ערך להמשך הדרך.

בבנק לאומי בחרו להעביר את המסר בצורה של סרטון מרגש, שסוקר את 110 שנות קיומם כבנק ישראל.

רפלקציה

אייטמים של סיכומי שנה עובדים, ולא רק באתרי חדשות. סכמו גם אתם את השנה שעברה על החברה וספרו בקצרה על הפעילויות השונות שנעשו במהלך השנה. לדוגמה, ספרו על פעילויות התנדבות שבהן השתתפה החברה או על תחרויות שערכתם בקרב הלקוחות.

אתם יכולים להגדיל ולספר על מה צפוי בשנה הקרבה, כך תגרמו לקוראים להרגיש מעורבים יותר.

מבצע ליום אחד

למרות שמדובר בשיטה העתיקה ביותר בספרי השיווק, זה תמיד עובד. הציעו לנמענים הצעה מיוחדת שתקפה רק ליום אחד – 01.01. לעתים, יש צורך להאיץ בלקוחות, דבר שלרוב מעלה את אחוז ההיענות שלהם. תנו להם להרגיש שהם במרוץ אחר ההטבה הבלעדית הזו, ושאסור שהם יפספסו אותה.

אם אתם עוסקים במסחר אונליין לדוגמה, הציעו ללקוחות דמי משלוח חינם ליום הראשון של השנה הלועזית. כך תעודדו את הצרכנים לרכישה ותפנקו אותם עם הטבה כיפית.

אתר פטקו, המתמחה בשיווק מוצרים לבעלי חיים, החליט להטמין את המבצע לחג שלו בתוך מעין משחקון קטן. כל הקלקה בוחרת רנדומלית את המבצע אותו יקבלו הנמענים – בין 10 ל-20 אחוזי הנחה. כך, הוא מפנק את לקוחותיו פעמיים – במשחקון משעשע ובהנחה על מגוון מוצרים בחנות.

שיווק בדיוור אלקטרוני

תודה!

אימייל אישי ופשוט שמודה ללקוח על נאמנותו לאורך השנה זו דרך טובה להגיד לו שאנחנו חושבים עליו ולהזכיר לו עלינו, על השירותים שלנו ועל המוצרים שאנו משווקים. אם מדובר בשירות בו הלקוח צובר נקודות, ניתן אפילו לסקור את חשבונו האישי ולתת לו נתונים על השנה האחרונה.

אם מדובר בחברת תעופה, אפשר לעדכן את הלקוח באמצעות פיצ’ר פרסונליזציה בפרטי החשבון שלו, בנקודות הנוסע המתמיד שצבר או במבצעים ליעדים אטרקטיביים עבורו.

רשת המלונות הבינלאומית מריוט לדוגמה, מדגימה מאד יפה כיצד עושים את זה.

מייל תודה ללקוחות

לכל הרעיונות הנ”ל יכול להיות מכנה אחד משותף – התאמה אישית. באמצעות כלי הפרסונליזציה, כל אימייל שתשלחו יותאים אישית לנמען. בין אם שמו הפרטי שיופיע בכותרת או שהתוכן יותאם אישית למקום מגוריו, לגילו או למינו, הנמען ירגיש חשוב ומיוחד והקמפיין שלכם יקבל נופך מקצועי יותר.

שנה לועזית טובה לכולם!