יום הצחוק הבינלאומי: מה עם הומור בניוזלטר?

אומרים שצחוק הוא התרופה הטובה ביותר – כנראה בגלל זה הקדישו לו יום שלם. גם אם אתם משווקים רציניים שמשיקים קמפיינים מקצועיים ולעתים קצת “אפורים”, טוב שיש סיבה נחמדה לשחרר מעט את העניבה ולתת לקוראים שלכם צד אחר, קליל יותר.

הומור בדיוור

כך תשלבו הומור בניוזלטרים שלכם

מאז 1998, יום הצחוק העולמי נחוג בכל שנה ביום ראשון הראשון של חודש מאי. זה התחיל בהודו על ידי ד”ר מדאן קטריה שייסד את תנועת יוגת הצחוק ומאז, בכל העולם מציינים אותו במופעים, כינוסי ליצנים רפואיים וסדנאות של צחוק יזום.

צחוק אכן מרפא ואין שום סיבה שלא תשלבו הומור בקמפיין הדיוור שלכם.

הנה כמה טיפים להקללת האווירה:

תשעשעו עם הלוגו

גוגל עושים את זה כל הזמן, ומה שטוב לגוגל – טוב גם לכם. עצבו את הלוגו שלכם בהתאם לתקופה עם אספקטים מצחיקים. לדוגמה, בפסח תוכלו להחביא אפיקומן מאחורי אחת האותיות או ביום העצמאות – צבעו את הלוגו שלכם בכחול ולבן.

עוגיות אוריאו לדוגמה, כבר יודעים שהדבר הבולט אצלם זה העוגיה עצמה, ולכן בחרו להשתעשע איתה.

oreo

התחברו לפופוליזם

חשבו מה חם עכשיו, מה ויראלי ברשת, סביב מה רוחשות הרשתות החברתיות – והשתמשו בזה לטובתכם. אם הדבר הכי חם היום הוא סרטוני חתולים ברשת, נסו לשלב את הנושא בכותרת המייל, בתמונות ואפילו להוסיף סרטון חמוד ולקשר אותו לנושא שלכם.

זוכרים את הקמפיין הוויראלי של אתגר דלי הקרח למען חולי ALS?

lego

נושא רציני עם פאנץ’

אם אתם חוששים שהומור יפגע ברצינות המעמד שלכם, כשלדוגמה אתם מעוניינים להפיץ כמה נתונים חשובים, חשבו שנית. יצירת סרטון אנימציה קצר, סדרה של גיפים או דיבוב על חיה כלשהי יכולים להיות דרך הומוריסטית להעביר את החומר.

חברת Xtranormal מציעה שירות של יצירת סרטוני אנימציה לחברות , שלדבריהם מקפיצים את מספר הלידים בקמפיין.

גם אנחנו באקטיב טרייל יצרנו סרטון תדמית משעשע, שמעביר את כל המידע החשוב על השירותים אנו מספקים.

תצחקו על עצמכם

הרבה פעמים נשלח דיוורי גאווה על אודות החברה שלנו: פרסים שזכינו בהם, תשבוחות שקיבלנו בכלי התקשורת וכדומה. אבל אפשר פעם אחת בשנה גם לספק הומור עצמי ללקוחותיכם, הם יעריכו את זה.

אתם יכולים ליצור סדרת קומיקס משעשעת על אופן העבודה שלכם במשרד, כדי להמחיש את עבודתכם ולהאניש את נותני השירות בצורה מצחיקה. חברה בשם CartoonLink מבטיחה ששילוב הקריקטורות שלה בדיוורים שלכם יעשה פלאים לאחוזי הפתיחה.

תצחקו על המתחרים

סביר להניח שלקוחותיכם מכירים גם את המתחרים שלכם, כיוון שהם מתעניינים בתחום. נסו להתבדח (בעדינות רבה) על חשבון המתחרים שלכם. היו מרומזים, שכן אתם עלולים להיות חשופים לתביעת דיבה.

ראו את המודעה הזו של שתי חברות משקה ידועות:

pepsi

ועכשיו ברצינות

גם אם הדיוור שלכם משעשע ויוצא מגבולות הריבוע שהגדרתם לעצמכם, אין זה אומר שעליכם להיות שאננים. ערכו בדיקות ובדקו בשנית. נסו להוציא קמפיין AB Test כדי לבחון את השפעות ההומור ששילבתם על אחוז מסוים מרשימת התפוצה שלכם. יכול להיות שתראו שזה לא באמת עובד, ועדיף לחזור למתכונת הרגילה. ויכול להיות שתגלו שזה עובד נהדר, ותחליטו לעשות זאת יותר מפעם בשנה.

שיהיה יום צחוק שמח!