לא צריך להיות גאון: 8 צעדים קלים להגדלת רשימת תפוצה

כל מדוור יודע שהרבה לפני רעיון לדיוור או עיצוב לניוזלטר הוא צריך רשימת תפוצה, ורצוי שתהיה כמה שיותר גדולה ואיכותית. אך גם אם הצלחתם לבנות רשימת נמענים שביקשו להירשם ולא זורקים אתכם לתיבת הספאם – העבודה על רשימת התפוצה היא מתמשכת, שכן תמיד אפשר ורצוי להוסיף נמענים.

לאחרונה, לקוחות רבים פונים אלינו ומבקשים לדעת כיצד ניתן להגדיל את רשימת התפוצה שלהם. אז החלטנו להיענות – הנה שמונה צעדים שיועילו לכם בהגדלת רשימת התפוצה.

1. הקפיצו את טופס ההרשמה לחלקו העליון של העמוד

הרבה אתרים יעדיפו את ברירת המחדל של מיקום טופס ההרשמה לניוזלטר שלהן – בתחתית דף הבית. נסו להיות נועזים ולקדם את טופס ההרשמה, כך שנוכחותו תבלוט בעיני הקוראים.

2. הציגו את טופס ההרשמה

לא די להציג לגולשים שלכם טופס הרשמה בבלוג, מצאו כמה שיותר דפים בהם אפשר להטמיע אותו, לדוגמה בדפים מרכזיים באתר שלכם, בהם אתם יודעים שיש תנועה ערה יחסית.

3. הקפיצו את טופס ההרשמה

פופ-אפ זו לא מילה גסה וטופס הרשמה שקופץ בפתיחת על דף באתר שלכם יכול להיות דרך מצוינת להגדיל את רשימת התפוצה, ביצירת תזכורת לדיוור שלכם. ניתן לעצב בקלות טופס הרשמה מעוצב בפופ-אפ במערכת אקטיב טרייל.

טוילנד טופס הרשמה

4. לינק להרשמה ברשתות חברתיות

באופן טבעי, אם יש לכם עוקבים בעמודי הרשתות החברתיות של החברה, הם מביעים איזושהי התעניינות בכם. נצלו את העניין הזה והציעו להם לקדם את מערכת היחסים ביניכם אף יותר – על ידי הרשמה לקבלת הדיוור שלכם. הוסיפו לינק להרשמה בפוסטים שאתם מעלים ובפרטי יצירת הקשר של החברה.

5. צרו דחיפות להרשמה

כמה ימים לפני הפצת הניוזלטר שלכם, צרו פוסט ברשתות החברתיות בו תפרטו מה יכיל הניוזלטר ותצרפו גם לינק להרשמה. תנו לעוקבים אחריכם טעימה מהניוזלטר והודיעו על היום בו הוא יישלח. אם התוכן יעניין אותם, הם לא יתמהמהו בהרשמה.

6. שתפו את הניוזלטר

אם כבר הוספתם לינק לרשתות החברתיות, שתפו גם את הדיוורים שלכם, כך העוקבים אחריכם יידעו מה אתם מציעים ולמה הם נרשמים. זה גם יכול להיות בפוסט מפתה, בו תציגו רק חלק מהניוזלטר שלכם עם קישור להרשמה לרשימת התפוצה.

7. לינק להרשמה גם בדוא”ל שלכם

הוסיפו לינק להרשמה בחתימת הדואר האלקטרוני העסקי שלכם או יותר מזה, בדוא”ל היוצא של כל הארגון. חשבו על כל האימיילים שאתם מוציאים, ללקוחות, לשותפים עסקיים, לספקים. כל אחד מהם יכול להיות נכס לרשימת התפוצה שלכם.

באמצעות חברת אימפקטיה הישראלית, אתם יכולים להפוך את המיילים הארגוניים שלכם לכלי שיווקי יקר ערך.

8. אספו כתובות בכנסים ואירועים

הרבה חברות ועסקים בכל הגדלים משתתפים בכנסים למיניהם. האירועים הללו מהווים פלטפורמה נהדרת למפגש עם אנשים חדשים ולהצגת פועלכם בפני אלו שלא ידעו על קיומכם. הסתובבו עם דפי הרשמה ועט או טאבלט עם אפליקציה לאיסוף כתובות ותציעו (בנחמדות) להצטרף לדיוור שלכם.

רשימת תפוצה שתאהבו

תנהגו ברשימת התפוצה שלכם כשותפה עסקית: תיעזרו בה, אך גם תעריכו את קיומה ותטפחו אותה. עקבו אחר תוצאות הקמפיינים שלכם וסננו נמענים שממאנים לשתף פעולה עם הדיוור ולחילופין, תמיד תחפשו להוסיף נמענים איכותיים לרשימה.

 

קריאה נוספת: כך תעשו סדר ברשימת התפוצה שלכם.

אנו באקטיב טרייל נהיה לצדכם לכל אורך הדרך. הירשמו למערכת עוד היום.