סיפור ההצלחה של חברת לופה: הגדלת המכירות עם דיוור חכם

לופה (Lupa) היא חברה ישראלית המייצרת אלבומי תמונות מעוצבים אישית, לוחות שנה וכרטיסי ברכה, לופה דוגלת גם במתן יחס אישי ללקוחותיה בצד השיווקי. כדי להצליח בתחום הזה, היא עושה שימוש בכלים המתקדמים של אקטיב טרייל.

“יש לנו את כתובת המייל של כל לקוח שרכש אי פעם לופה”, מספרת אלכס פוסט, מנהלת מוצרים דיגיטליים בחברה ומוסיפה, “הרשימה הגדולה הזו מאפשרת לנו לדבר עם כולם ולפלח את המסרים לפי השימוש של הלקוח במוצר שלנו – פה אקטיב טרייל נכנסת לתמונה”.

בניית קמפיין AB Testing במערכת הדיוור של אקטיב טרייל מאפשרת לצוות השיווק של לופה לבנות שני קמפיינים עם אותם מסרים, אך עם הבדלים מסוימים, כך הם יכולים לבחון את תגובת הלקוחות לקמפיין הדיוור. את שני הקמפיינים הללו הם שולחים לאחוז קטן מהנמענים שלהם ועורכים מעין “תחרות”, כשבסופה הקמפיין המנצח (זה שהביא לתוצאות טובות יותר בקרב הנמענים), נשלח ליתר הנמענים אוטומטית.

לופה ab testing

אלכס מספרת: “אנחנו לא יודעים בוודאות מה ברור ללקוחות שלנו ולכן אנחנו יוצרים שתי אופציות של אותו סיפור בשתי צורות הגשה שונות”. לאחר קביעת הפרמטרים להצלחת הקמפיין (אחוזי פתיחה, הקלקות וכדומה), צוות השיווק שולח את הקמפיין המנצח ליתר הנמענים. “אנחנו לומדים מה קרה. האם הקליקו? האם פתחו?.. ולפי התוצאות בפועל אנחנו שולחים את הנוסח שהצליח”.

על העבודה עם מערכת אקטיב טרייל, מעידה אלכס כי מדובר בפלטפורמה ידידותית, “שמאפשרת לצוות השיווק לשלוח לאוכלוסייה קטנה ומבוקרת ולפי התגובה שלה להוציא את האופציה הנכונה יותר לשאר הלקוחות”.

על הטייס האוטומטי למיילים כבר שמעתם? קראו על דיוורים חכמים ואוטומטיים.

התנסו בחינם במערכת והגדילו את המכירות –  קבלו 30 יום + 500 נמענים בחינם!