משתוקקים להוציא ניוזלטר ולא יודעים על מה? הנה כמה רעיונות

לא משנה כמה טובה מערכת הדיוור שלכם, אם אין לכם על מה לכתוב – אין לכם ניוזלטר.

ניוזלטר עם אקטיב טרייל

14 רעיונות לניוזלטר שיכול לעניין את הנמענים שלכם:

1. מי אתם?

אל תפחדו להיחשף ולחשוף את עובדי החברה שלכם. ספרו על עצמכם ועל המחלקות השונות בפן אישי, כדי שלקוחות החברה ירגישו קרובים יותר. ואל תחששו לעשות זאת בהומור.

2. הודעה חשובה מהמנכ”ל

לקוחות רבים ישמחו לשמוע מכם, אך ישמחו יותר לשמוע מה יש למנהל החברה לומר. ניוזלטר שנשלח באופן אישי ממנהל בכיר גורם לחברה להיראות אנושית יותר וללקוח, להרגיש שהוא חשוב.

בתקופת הבחירות לדוגמה, יו”ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד, דאג לכתוב ניוזלטרים אישיים ולדוור אותם לתומכיו.

ניוזלטר לדוגמא- יש עתיד

3. עדויות של לקוחות

אין הנחתום מעיד על עיסתו ולכן תנו ללקוחות להעיד על עיסתכם. צרפו לניוזלטר סיפור או ציטוט מפי לקוחותיכם. שיספרו איך המוצר או השירות שלכם מסייע להם או מיטיב עמם.

4. אמרו עלינו

כתבו עליכם בעיתון, במקומון גבעתיים או בבלוג ידוע מהתעשייה? שתפו את הגאווה עם לקוחותיכם. צרפו לינק או את הטקסט עצמו לניוזלטר שלכם ותנו להם לשמוח בשמחתכם.

5. מוצרים חדשים/עדכוני גרסה

אל תתביישו להוציא דיוור על כל מוצר או שירות חדש שאתם משיקים. בדיוק לשם כך נועדו הניוזלטרים השיווקיים, כדי להודיע לנמענים על חידושים.

אקטיב טרייל – מוצרים חדשים

6. חדשות מהתעשייה

לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים, סביר להניח שהנמענים שלכם סקרנים לגביו. שתפו אותם בחדשות מהתחום. זה יכול להיות מוצר או שירות חדש שהושקו, חוקים שנחקקו בנושא או רכישות משמעותיות שנעשו.

7. מבצעים, הנחות וקופונים

מי לא אוהב לקבל מתנות? פנקו את הנמענים שלכם עם הטבה כלשהי וצרפו אותה, כמובן, לניוזלטר. כך, הם מקבלים מתנה נחמדה ואתם זוכים ללידים נוספים על ידי הצעת הנחות, חודש חינם, גרסת דמו וקופונים.

דוגמא לשליחת קופון בניוזלטר

8. וובינר

תמיד יש מה ללמד על המוצר או השירות שלכם ובעידן הטכנולוגי שלנו, אין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר סמינר מקוון. נסחו ניוזלטר שיווקי ובו תספרו על הקורס המקוון שלכם ואף תצרפו לינק להרשמה אליו.

אגב, לוובינר של אקטיב טרייל נרשמתם כבר?

9. אירועים מיוחדים

משיקים מוצר חדש? משתתפים בכנס או ועידה מקצועית? זכיתם בפרס? ספרו ללקוחות על כך ושתפו אותם בגאווה שלכם.

אינטרלוד, חברת האינטראקטיב של יוני בלוך, משתפת את נמעניה גם בהישגים של המשתמשים שלה.

ניוזלטר לדוגמא של אינטרלוד

10. שאלות ותשובות

אם יש לכם צוות שירות לקוחות או תמיכה טכנית, שאלו אותם מהן השאלות הנפוצות ביותר בהן נתקלו. דוורו את השאלות ותשובותיהן לכלל הלקוחות. סביר להניח שישנם הרבה מהם שתהו על אותן סוגיות, אך פשוט לא שאלו.

20 השאלות הנפוצות ביותר בקרב לקוחות אקטיב טרייל – כולל תשובות

11. פופולריים בבלוג

הבלוג השיווקי באתר שלכם גדוש במאמרים? נצלו זאת לטובתכם. אתם יכולים ליצור ניוזלטר בנושא “הפוסטים הפופולריים ביותר לחודש מאי” או “חמשת המאמרים שאתם חייבים לקרוא”. ראשית, מדובר בתוכן שיכול לעניין את הנמענים שלכם. שנית, כך תביאו יותר מבקרים לבלוג, מה שיכול לחזק את כוחו במנועי החיפוש.

12. סקר ומשוב

רוצים לדעת מה הלקוחות חושבים עליכם? דוורו אליהם סקר שביעות רצון או סקר משוב. עם אקטיב טרייל, תוכלו לבנות סקר מעוצב בעל מגוון רחב של שאלות, ולעקוב אחר תשובות הנמענים.

13. סטטיסטיקה ונתונים

השתמשו בניוזלטר שלכם כדי לשתף את הלקוחות במספרים מהתחום. אתם יכולים לשתף במספרים כלליים או לבנות סקר על נושא ספציפי, לשלוח אותו ללקוחות ובסיומו להוציא ניוזלטר עם אינפוגרפיקה שמסכמת את תוצאות הסקר שלכם.

14. תחרות נושאת פרסים

תחרויות ידועות כמעוררות לידים פוטנציאליים. ערכו תחרות בנושא הקשור לתחום עיסוקכם, כשהזוכה בה כמובן, יקבל פרס שווה. את כל התחרות אתם יכולים לסקר באמצעות ניוזלטרים: החל מהודעה ראשונה על קיומה ועד לתזכורות ולהודעה על הזוכה הגדול.

שולחים ניוזלטרים? רוצים להתחיל? קראו מהן הטעויות הנפוצות ביותר של מדוורים