לחבר את אקטיב טרייל לכל מערכת שתרצו? כן בבקשה. תכירו את זאפייר

דמיינו לכם עולם שבו כל הדברים המעיקים בשגרת העבודה שהתרגלתם לעשות ידנית כמו: לייבא קובץ CSV או לעדכן נמענים גם בדטה בייס, גם במערכת לניהול לקוחות, גם במערכת הלידים וגם במערכת לדיוור אלקטרוני שלכם- היו נעשים באופן אוטומטי עבורכם….

הייתם יכולים להתפנות לדברים החשובים באמת, להצמיח את העסק, לייצר חדשנות, לחשוב מחוץ לקופסא, להגות רעיונות לקמפיינים חדשים, לבלות זמן עם האנשים שאתם אוהבים, לאמץ תחביב חדש…. הבנתם את התמונה.

זה בדיוק המקום שבה האינטגרציה של אקטיב טרייל עם זאפייר נכנסת לפעולה.

Zapier+ActiveTrail Integrations

האינטגרציה של אקטיב טרייל עם זאפייר מגדירה מחדש את הנושא של חיסכון במשאבים. אם חייכם נהיו רווחיים ונוחים יותר כאשר כלי האוטומציות של אקטיב טרייל נכנס לעניינים, כעת עם האפשרות לאינטגרציה עם למעלה מ-750 מערכות תוכלו ליצור תהליכים אוטומטים שעד עכשיו רק היו חלומות באספמיה!

לאקטיב טרייל יש כמובן RESTful API מאוד נוח וידידותי למפתחים שרוצים לבצע אינטגרציות למערכות אחרות, אבל למי שלא רוצה או אין לו יכולת פיתוחית או ידע בקוד ופיתוח, יש לנו פתרון מעולה, קל ומהיר – אינטגרציית זאפייר שמאפשרת לחבר את אקטיב טרייל למה שרק תרצו, בקלות וללא צורך בפיתוח.

בדומה ליצירת תהליך במערכת האוטומציות של אקטיב טרייל, יצירת workflow בין המערכות עובד על פי עיקרון של טריגר ופעולה. אתם יכולים להגדיר שבעקבות אירוע (Trigger) במערכת מסוימת תתבצע פעולה (Action) בתוכנה אחרת.

בחירת action app זאפייר

תוכלו ליצור פונקציות אוטומטיות ולבנות תרשים זרימה המסנכרן בין המערכות השונות. לאוטומציות או הפקודות יש מבנה של “if this, then that” , למשל: אם התווסף נמען חדש במערכת של אקטיב טרייל, אז תפתח משימה חדשה לצוות המכירות במערכת ניהול הלידים שלך..

תפריט זאפייר אקטיב טרייל

דוגמאות ליישום:

  • תרצו ליצור משימות ב-Asana מכל הוספה של נמענים חדשים באקטיב טרייל באופן אוטומטי? בסדר גמור! אם העבודה שלכם סובבת סביב נקיטת פעולות מיוחדות על נמענים חדשים ברשימות הדיוור שלכם, זאפייר יכולה לעזור. על ידי חיבור של Asana ו- אקטיב טרייל, אתם יכולים ליצור משימות חדשות בקלות סביב אותם נרשמים חדשים.
  • תרצו להוסיף נמענים חדשים בחשבון אקטיב טרייל באופן אוטומטי כשהם נוצרים בגיליון האלקטרוני של Google Sheets? אין שום בעיה. לאחר שתגדירו את ה”זאפ” הזה (כך זאפייר מכנה את הקישורים בין המערכות), זאפייר תוסיף את אנשי הקשר החדשים באופן אוטומטי לרשימת הנמענים באקטיב טרייל שלך ברגע שהתווספה שורה חדשה בגיליון האלקטרוני שלכם. ה”זאפ” הזה עובד נהדר עם טפסי Google ו- Google Spreadsheets כאחד.

אלו רק שתי דוגמאות, אבל לא משנה כמה מסובך הPipeline שלכם, תוכלו ליצור אינסוף זאפים שונים בין אקטיב טרייל לבין למעלה מ-750 מערכות מתקדמות בתחומן בהתאמה אישית.

אז…מאיפה מתחילים?

1. הירשמו והיכנסו לחשבון ה- Zapier והאקטיב טרייל שלכם

2. הוסיפו את אקטיב טרייל לחשבון שלכם בזאפייר באמצעות קוד TOKEN שיונפק לכם במערכת אקטיב טרייל

3.  התחילו לממשק את אקטיב טרייל עם כל אחת מ750+ המערכות ש Zapier עובדת איתן:

4. תתרווחו לכם ותצפו בקסם בפעולה

לסיכום:

האינטגרציה של אקטיב טרייל עם זאפייר יכולה לחזק את הקשרים שלכם עם הלקוחות, להגדיל את המכירות שלכם, ולמקסם את הROI. מה עוד עסק צריך ? 🙂

למדו עוד במדריך:

 אינטגרציות באמצעות זאפייר (Zapier) עם מערכת אקטיב טרייל

רוצה לקבל פרטים נוספים על אינטגרציית זאפייר?

התקשר אלינו ודברו עם צוות התמיכה המעולה שלנו – 03-6885050