איך להשיק קמפיין דוא”ל חדש מאפס נמענים?

יחד עם הקדמה הטכנולוגית המבורכת של ימינו, דבר אחד בטוח. העתיד נמצא ברשת. כיזם אונליין, זה חשוב לעסק שלך להשקיע בקמפיין דוא”ל. זה יאפשר לך לאסוף לידים, לשמר מערכת יחסים עם הקהל שלך, ובסופו של דבר, להמיר אותו.

כמו ברוב היוזמות העסקיות, ההתחלה היא בדרך כלל החלק הקשה אבל גם המסעיר ביותר. באותו אופן, השקת קמפיין דוא”ל חדש מאפס זה לא בדיוק קלי קלות.

Make it Happen

הנה כמה טיפים שיכולים להקל על העומס של יצירת קמפיין דוא”ל עבור העסק שלך:

1. חפש את פלטפורמת השיווק בדוא”ל המתאימה ביותר לצרכים שלך

אז, סוף סוף סיימת לבנות את האתר שלך, את דף הנחיתה שלך, ולפתוח את חשבונות המדיה הדיגיטלית. כעת הגיע הזמן לבנות את קמפיין הדוא”ל. כאשר אתה שולח אימיילים לנמענים שלך, אתה רוצה לבחור במערכת אימייל מרקטינג אוטומטית, כזו שתעזור לך לשלוח אימיילים מיידית כשמשתמשים מצטרפים, נרשמים לניוזלטר שלך או מבצעים רכישה באתר.

אקטיב טרייל כוללת מערכת אוטומציה מתוחכמת וקלה לשימוש המכילה בין השאר: דוחות אנליטיקס, Just in Time, ו- a/b testing עבור תהליך הפילוח שלך (שבו אתה יכול לחלק את הלקוחות שלך לקטגוריות על פי תחומי העניין שלהם, המיקום הגיאוגרפי שלהם וכו.). תכונות אלו יעזרו לך לשלוח אימיילים וניוזלטרים ביתר יעילות.

2. Double opt-in, Opt-in, ואימייל “ברוך הבא” יכולים להציל את היום!

Opt-in נוגע לשלב שבו משתמש נשאל האם הוא או היא מעוניינים להירשם לניוזלטר או לאימיילים. Double opt-in הוא דומה ל Opt-in אבל במקרה זה נשלח למשתמש אימייל בכדי לאשר האם הוא או היא אכן מעוניינים להירשם.

Opt-ins נחוצים על מנת לוודא שהמשתמש באמת רוצה לקבל את האימייל שלך. זה מה שמונע ממך להיחשב כספאמר ומעלה את שיעור העבירות שלך. תחשוב על זה, אתה רוצה להגיע לאנשים הנכונים ולתת להם את התוכן הנכון.

3. צור רצף של אימיילים (אוטוריספונדרים)

הכוונה ליצירת רצף אימיילים שמתמקד ספציפית בניווט הלידים שלך במורד המשפך השיווקי. אימיילים הנשלחים אחד-אחד באופן אוטומטי בהתאם להתנהגות המשתמש.

לדוגמא: משתמש א’ מקבל אימייל “ברוך הבא” לאחר שנרשם. האימייל הזה יכול פשוט לברך את הנמען החדש , ולהעניק מידע על מה שהוא יכול ללמוד מהניוזלטרים ומתי לצפות להם בתיבת הדואר הנכנס.  אימייל “ברוך הבא” יכול גם להכיל הוראות לנמען החדש לאשר את האימייל שלו.

לאחר אימייל “ברוך הבא”, אתה יכול לשלוח אימייל נוסף 7 ימים מאוחר יותר, עם תוכן שימושי. וודא כי אתה מכליל קריאה-לפעולה בתוך האימייל בכדי לעודד את הנמענים לפנות לאתר שלך.

באימייל הבא, אתה יכול לספק רצף נוסף של תכנים אינפורמטיביים.

אז, אתה יכול לעשות את הפיץ’ שלך 🙂

בכל אסטרטגיה שתבחר עבור רצף האימיילים שלך, וודא שאתה מספק מידע שהנמען הספציפי שלך זקוק לו.

4. לקדם, לקדם, לקדם!

ברגע שאתה כבר מאורגן עם האוטוריספונדרים, תתחיל לקדם. תשתמש במדיה חברתית, בפורומים, קהילות, ותוציא את התוכן שלך החוצה. הובל משתמשים אל דף הנחיתה שלך שבו הם יכולים להירשם לניוזלטר.

אתה יכול להשיג יותר נמענים דרך קידום מתמיד, יצירת תוכן, ופעילות במדיה חברתית. הפעל את המשתמשים שלך ושתף אותם בתוכן האיכותי שלך.

אסטרטגיות לשימור נאמנות הנמענים שלך

עכשיו לאחר שבנית כלי שיווקי בכדי להשתמש ולהשיג את כתובות האימייל שלהם, הגיע הזמן לחשוב על דרכים להשאיר את הנמענים שלך מעורבים באתר.

  • אל תפגיז את הנמענים שלך ביותר מידי אימיילים

כשאתה שולח אימיילים וודא שאתה לא מציק ללקוחות שלך עם יותר מידי אימיילים  עד לנקודה שתגרום להם ללחוץ על כפתור ה”הסרה”.

פרט לתדירות, עליך להיות מודע לתוכן של האימייל. לשלוח אימייל שאין בו הרבה תוכן יוביל לכך שהאימייל שלך ישלח לאשפה – בזבוז של הזמן והמאמץ שלך.

  • מתנות יכולות לעזור

כולם אוהבים חינמים! מתנות יכולות לחולל ניסים בשיפור רשימת הנמענים שלך. עם זאת, קח בחשבון את המחיר של המתנה שלך. עדיף להתחיל בשותפות עם חברה אחרת שתספק את המתנות שלך על מנת למקסם רווחים. זה יכול להיות מצב שבו כולם מרוויחים אם אתה יכול לקדם את החברה הזו ולהרוויח עוד נמענים!

  • פרסונליזציה היא המפתח

שימור נאמנות הלקוחות שלך היא הכרחית בכל עסק. לכן זה חשוב שתבין מה הם רוצים. היישומים שהוזכרו מעל יכולים לסייע בזה.

באותו קו, טוב יותר אם תגרום לנמענים שלך להרגיש מיוחדים. אתה יכול לתת להם כניסה לאקשן מאחורי הקלעים, גישה מוקדמת לתוכן, או פרומואים בלעדיים לנמענים בלבד. תהיה יצירתי! לא רק שזה יגרום לנמענים שלך להרגיש חשובים, זה גם יעודד את אלה שאינם נמענים להירשם!

צעדים אלו הם כאן על מנת להדריך אותך בהשקת קמפיין דוא”ל משלך. השורה התחתונה בבניית קמפיין דוא”ל היא ליצור מערכת יחסים עם הלקוחות שלך שבה הם יודעים שאפשר לבטוח בך ושאתה יכול לספק את הרצונות או הצרכים שלהם באיכות הטובה ביותר.

קריאה נוספת:

אופס… איך לתקן טעות בשליחת קמפיין דוא”ל ולצאת גדולים!

השראות לאוטורספונדרים שתוכל ליצור במערכת אקטיב טרייל