10 דרכים להגדלת רשימת הדיוור שלך ללא מאמץ

רשימת דיוור, כשנעשה בה שימוש נכון, יכולה להיות אחד מהכלים השיווקיים היעילים ביותר בעידן הדיגיטלי. מדובר בנכס של ממש לארגון – מכרה זהב של לידים איכותיים ובעלי סיכויי המרה גבוהים במיוחד – הרי מדובר בגולשים שמעוניינים לקבל ממך תכנים, חדשות ועדכונים וכן, יש סיכוי גבוה שהם רוצים גם לקנות ממך.

אם כך, ברור שתרצה שרשימת התפוצה שלך תהא רחבה ככל האפשר. אז איך עושים את זה? איך ניתן להגדיל באופן עקבי את רשימת התפוצה של הארגון?

10 דרכים שיבטיחו רשימת תפוצה איכותית

צור קמפיין גיוס לקוחות פוטנציאליים:

הרשת מלאה בלקוחות פוטנציאליים, אתה רק צריך לדעת היכן לחפש אותם ואיך למשוך אותם. הגדר היטב את קהל המטרה שלך, צור קמפיין שמדבר אליו, שלב בו הצעה אטרקטיבית למצטרפים לרשימת תפוצה ופרסם אותו באתרים ובפורומים רלוונטיים.

צור שיתופי פעולה עסקיים שיסייעו להגדיל את רשימת הדיוור:

חשוב על יוזמות ועל עסקים רלוונטיים איתם תוכל לשתף פעולה – בעולם האמיתי ובעולם המקוון. כך למשל, תוכל להציע הטבות ללקוחות של בית עסק מסוים, תמורת פרטי ההתקשרות שלהם.

הוסף טופס הרשמה באתר האינטרנט שלך:

 

האתר שלך הוא ללא ספק אחד המקורות החשובים וגם היעילים ביותר ליצירת רשימת דיוור גדולה ואיכותית. דע להשתמש בו נכון.

התנועה הישירה לאתר שלך היא כנראה התנועה הכי איכותית שתוכל לקבל. אנשים מחפשים שירות מסויים ומגיעים אל האתר שלך בעקבות החיפוש, אז בין אם האתר שלך מקודם במנועי החיפוש בצורה ממומנת או אם אתם משתמשים בשירות קידום אתרים אורגני תדעו לנצל את הגולשים לפעולה.

לשם כך אנו ממליצים על שילוב של טופס הצטרפות בכל עמוד באתר שלך (למשל, בסרגל הצד).

טופס הרשמה שמנוסח נכון יכול לשפר משמעותית את אחוז הנרשמים – הקפד על בחירת המילים וצור מספר גרסאות מהן תוכל להסיק מהו הנוסח הממיר ביותר.

נצל את המדיה החברתית להגדלת רשימת התפוצה:

רשתות חברתיות הן פלטפורמת הפצה מצוינת. צור קמפיין הצטרפות בערוצי המדיה החברתית שהארגון פעיל בהם, העלה קישורים לניוזלטרים וקשר מהם לטופס הצטרפות.

בקש מהמנויים ברשימת התפוצה משוב:

המנויים הקיימים יכולים לספק אינסוף תובנות חשובות על מה קהל היעד שלכם רוצה, במה הוא מתעניין ומה הוא צריך. השתמש בהם כדי לקבל את כל הנתונים שאתה יכול והסק מסקנות – מהי הדרך הטובה ביותר לפנות ללקוחות חדשים? כיצד ניתן למשוך אותם? באיזו מדיה הכי נכון להשתמש? אילו הצעות ערך ידברו אליהם?

עודד את המנויים שלך להפיץ את הבשורה:

אם תנסה, אתה עשוי לגלות שהמנויים שלך ישמחו לשתף את התכנים שלך עם חבריהם או קולגות ולהזמין אותם להירשם לרשימת התפוצה שלך. תוכל לנסות לתמרץ אותם לעשות זאת בעזרת הטבות.

הקפד על ניוזלטרים רלוונטיים ללקוחות:

תכנים מקצועיים ומעניינים והצעות אטרקטיביות יגרמו למנויים להמשיך לצרוך את התוכן שלך וגם להמליץ עליך ללקוחות פוטנציאליים נוספים.

השתמש במערכת דיוור אלקטרוני מקצועית:

מערכת דיוור אלקטרוני מקצועית ערוכה לכמויות גדולות של נמענים, ומאפשרת לך לנהל אותם ביעילות. אקטיב טרייל מעמידה לרשותך פונקציות חשובות כמו פילוח ומיקוד, הפקת דו”חות ועוד. אם אתה שואף לרשימת דיוור רחבה ואיכותית, אל תוותר על כלי ניהול מקצועיים.

הסק מסקנות:

השתמש בכלים המתקדמים שמעמידה לרשותך מערכת הדיוור, ולמד מהם על העדפות הלקוחות, הרגלי הצריכה, יחס ההמרה ועוד, במטרה להגדיל את החשיפה ולמקסם את הפוטנציאל.

שמירה על קהל הלקוחות הקיים באמצעות רלוונטיות והסקת מסקנות בשילוב קמפיינים לעידוד הצטרפות מנויים חדשים, יאפשר לך לתחזק רשימת דיוור רחבה, איכותית וממירה לאורך זמן.

למאמרים נוספים קראו עוד בבלוג של אקטיב טרייל