איך ליצור פופאפים מוצלחים לאיסוף לידים

לפופ-אפים, טפסי הרשמה קופצים באתר האינטרנט שלכם יש תפקידים שונים. התפקיד העיקרי שלהם הוא כמובן לאסוף לידים, להגדיל את רשימת התפוצה וכך לבסוף- את מאגר הלקוחות שלכם!

כל מדוור חולם על רשימת תפוצה גדולה ואיכותית של עשרות אלפי נמענים ולקוחות שרוצים ומחכים לקבל את האימיילים שלו אז איך עושים את זה?

pop-up

ישנם כל מיני סוגים שונים של פופאפים וטפסי הרשמה מוצלחים וברשימה הבאה נעשה עבורכם קצת סדר בבלגן.

אספנו כמה סוגי פופאפים וכן טפסי הרשמה מקצועיים שאתם יכולים לשים באתר שלכם, שהם יפים ויעילים, יאספו לכם לידים ויעזרו לכם לבנות רשימת תפוצה מכובדת:

פופ-אפ עדכון

יש לכם עמוד או תוכן חדש באתר שאתם רוצים להפנות אליו את הגולשים? פיצ’ר או מוצר שאתם רוצים לספר עליו ללקוחות שלכם?

צרו פופ אפ שמעדכן על הפיצ’ר או על העדכון החדש. הפופ-אפ יפנה את הגולשים שלכם לעמוד האינטרנט שאתם רוצים שהם יגיעו אליו באתר שלכם ויכול בנוסף לכלול קריאה לפעולה ו/או להרשמה.

דאגו שהפופ-אפ הוא יהיה פשוט אך מסביר ומעביר את המסר שאתם רוצים להעביר על המוצר החדש שלכם. כמובן אל תחסכו על העיצוב. פופ- אפ מוצלח חייב להיות מעוצב ברמה גבוהה מאד כדי שיהיה נעים לגולשים שלכם בעיניים וכמובן כדי שירצו ללחוץ על כפתור ההנעה לפעולה שלכם!

הנה דוגמה לפופ-אפ כזה של מעצב:

pop-up

(מתוך מוזלי- Daily Ui Day 16 Pop-Up by tomatree)

פופ- אפ מבצע

יש לכם מבצע לוהט על המוצר שלכם? כמובן שאתם רוצים שכמה שיותר אנשים ידעו עליו כדי שתפיקו את המיטב מהמבצע או המכירה שאתם משיקים.

אחת הדרכים הכי טובות לשווק את המבצע שלכם היא בתוך האתר שלכם עצמו. צרו פופ-אפ על המבצע הכולל קוד קופון וכך תיידעו את כל הגולשים שלכם על המבצע. הוסיפו כפתור קריאה ל”רכישה” ותוכלו להשיג כמה שיותר רכישות מהירות ישר עם הכניסה לאתר שלכם.

הנה דוגמה לפופ-אפ עם קוד קופון:

diamondcandle

אפשרות נוספת היא לעשות פופ-אפ הרשמה עם הזמנה לקבל הנחה מיד עם כניסה של גולש/ת לאתר. הקופון המקנה את ההנחה ישלח באימייל מיד עם מילוי הפרטים בטופס ההרשמה. אמנם החיסרון הוא שהגולש או הגולשת לא מועברים ישירות לעמוד רכישה וצריכים לעבור באימייל שלהם כדי לקבל את ההנחה אבל מצד שני מתקבל כאן ליד, גם במידה שהקופון לא נוצל לבסוף.

הנה דוגמה לפופ-אפ מוצלח כזה מבית האופנה RebbeccaMinkoff:

Rebecca

פופ-אפ הרשמה לניוזלטר

פופ-אפ מרכזי להגדלת רשימת התפוצה שלכם ולאיסוף לידים הוא כמובן פופ-אפ ההרשמה לניוזלטר.  בכל עת שאין לכם מבצע לספר עליו או תוכן מיוחד על מוצר חדש שאתם רוצים שיקראו עליו, שימו את פופ- אפ ההרשמה לניוזלטר.

ישנם הרבה שיטות ליצור את טופס ההרשמה שיגדיל את רשימת התפוצה שלכם ואין שיטה אחת נכונה, אבל באופן כללי ישנם כמה קוים מנחים שכדאי שינחו אתכם ביצירת הטופס הזה:

* הקפידו על עיצוב פשוט אך יפה

* שימו מספר מצומצם של שדות להרשמה. למרות שאתם רוצים מידע על הנמענים שלכם, כרגע אתם רוצים שהגולשים יהפכו לנמענים שלכם וככל שהשדות שהם צריכים למלא הם מעטים יותר כך הסיכוי שהם ימלאו אותם גדול יותר.

* הקפידו על מסר קצר וקולע שיהיה תואם למותג שלכם ובו בזמן יסביר לנמענים שלכם למה להירשם אליכם ומה אתם הולכים לדוור להם.

*כמובן לא לשכוח להוסיף שורה שמאשרת קבלת מבצעים והטבות וכו’ על מנת שתוכלו לדוור לנמענים שלכם ללא חשש מחוק הספאם.

הנה שתי דוגמאות לפופ-אפים הרשמה מוצלחים שאפשר לקבל מהם השראה:

ginger

drugstore

אלו סוגי הפופ-אפים העיקריים שכדאי לכם להטמיע באתר שלכם. היתרונות בפופ-אפים הם שאפשר להחליף אותם כל פעם שרוצים, הגולש יכול ישר לצאת מהפופ-אפ אם הוא מציק לו, אבל אם הפופ-אפ מוצלח אז כן רוב הגולשים ילחצו על הקריאה לפעולה או יירשמו אליו וכך תגדל רשימת התפוצה והלקוחות שלכם.

ישנם כל מיני דרכים לעצב פופ-אפים, תהיו מקוריים והקפידו על העקרונות הבסיסיים ותראו איך אתם פורחים וצומחים.

למדו איך ליצור שדות בחירה בטפסי הרשמה

קראו עוד בבלוג שלנו