קבלו אותם: הניוזלטרים שהכי אהבנו בשנת 2015

שאלת מיליון הדולר – מה הופך קמפיין דיוור אלקטרוני למוצלח?

זה בטח לא יפתיע אתכם, אבל התשובה היא לא חד משמעית!

המאפיינים של מייל טוב ושל ניוזלטר מוצלח שמקבל אחוזי פתיחות והקלקות גבוהים הם מגוונים; העיצוב, הטקסט, שורת הנושא, הכותרת, הקונספט, רלוונטיות ללקוח, התוכן של הניוזלטר ואפילו השעה שבה הוא נשלח- כל אלה יכולים להשפיע על האם ניזולטר יצליח או לא ועל האם אנשים יאהבו אותו (וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על רשימות נמענים אפקטיביות) .

ניוזלטר

האימיילים הבאים הם אימיילים מהשנה החולפת, שמחלקת השיווק באקטיב טרייל אהבה במיוחד. בכל אחד מהם יש מאפיין כלשהו, או סיבה אחרת מיוחדת משלו, שגרמה לו להיות מוצלח ואהוב עלינו.

אז קבלו אותם:

עשרת הקמפיינים שהכי אהבנו בשנת 2015

1. המתוחכם- HJ

כל איש שיווק יודע שאנשים אוהבים לקנות במבצעים והלקוחות שלכם מחכים שתדוורו להם על המבצעים שאתם עושים. אנחנו הרי לא אוהבים להרגיש פראיירים והכי אנחנו שונאים כשאנחנו מגלים שהיה מבצע מטורף שנגמר בדיוק… אתמול.

בגלל זה, האימייל של חברת Healing Journey שנשלח ללקוחות שלה 24 שעות לפני סיום המבצע עם שעון שסופר את הדקות עד תום המבצע, הוא כזה מוצלח.

שורת הנושא: Special Offers End Tomorrow

Healing Journey

2. הישר ולעניין- רנואר

המייל ששלחה רנואר ללקוחותיה בשיתוף פעולה עם Ynet ומשרד הכרטיסים לאן, העניק הנחה למופע של בון ג’ובי בישראל. המייל היה ישר ולעניין: על רקע שחור, המייל ציין את כל הפרטים הנחוצים למופע, שם, תאריך, מחיר כרטיס בצורה בולטת במיוחד ומחיר לפני הנחה. בנוסף, הקופי להצגת המופע היה פשוט ועם זאת מצוין “מופע השנה”.

הקריאה לפעולה הובילה את הגולשים הישר לקניית הכרטיסים בהנחה וכמובן רנואר שמה את הלוגו שלה ולינקים לאתר שלה בכל המקומות הנכונים.

שורת הנושא: כרטיסים למופע השנה Bon Jovi

רנואר

 

3. המפנק- וואלה שופס

יותר ממה שאנחנו אוהבים מבצעים, אנחנו אוהבים מתנות. המתנה הזאת של וואלה ומוביפיק לקראת ראש השנה היא חכמה ויעילה, שכן כל מה שהמשתמשים צריכים לעשות זה רק להוריד את האפליקציה של מוביפיק והם יכולים לעצב לעצמם לוח שנה לשנה החדשה, שיגיע אליהם הביתה. שורת הנושא של המייל, הכותרת בתוך המייל והתמונות שלו מאפשרות לנמענים תוך שניות אחדות להבין מה המתנה ומה צריך לעשות בשביל לקבל אותה – וכולם יוצאים מרוצים.

שורת הנושא: מתנה מאיתנו – לוח שנה בעיצוב אישי באפליקציית מוביפיק – פרסומת

וואלה שופס

4. הצבעוני והמעוצב- IncrediMail מבית Perion

אחד המוצרים של פריון הוא IncrediMail- כדי למכור אותו, המייל השיווקי שלהם שמפרסם אותו חייב להיות בעצמו Incredible ואין ספק שהוא כזה. במיילים המהממים של IncrediMail תמיד תמצאו את האנשים המחויכים החמודים האלו וצבעים יפים שמתאימים לנושא של המייל. המייל הספציפי הזה נשלח כהנחה לכבוד יום ההורים האמריקאי והצבעים והדמויות שבו תואמים לנושא ולאירוע.

שורת הנושא:  Don’t Miss The Parenthood SuperSale

IncrediMail

5. המשכנע- מלונות פתאל

מלונות פתאל פרסמו את המלון החדש שלהם בתל אביב באמצעות דיוור אלקטרוני והציעו לא פחות מאשר 20% הנחה לכבוד המאורע, אבל הסיבה שממש אהבנו את המייל הזה היא הקריאה לפעולה המשכנעת שלהם.

הקריאה לפעולה נמצאת במרכז הניוזלטר בצבעי הלוגו של פתאל והקופי שלה משכנע במיוחד “הזמינו עכשיו חופשה תל אביבית מושלמת” (כשהמילים “חופשה תל אביבית” מושלמת נמצאות גם גוף הטקסט של הניוזלטר).

אם אקטיב טרייל לא הייתה תל אביבית בעצמה, היא כנראה הייתה לוחצת ומזמינה.

שורת הנושא: אקטיב טרייל, מלון רוטשילד 22 החדש: עכשיו במחיר השקה מיוחד

פתאל

6. הפרקטי- ערוץ האוכל של Xnet

ההצלחה הגדולה של מאסטר שף העלתה לפני השטח את העובדה שישראלים אוהבים אוכל טוב. אנחנו אוהבים לאכול, אנחנו אוהבים לבשל והכי אנחנו אוהבים להחליף מתכונים. ערוץ האוכל של Xnet  שולח לרשימת המנויים שלו מתכונים כל שבוע בנושא אחר.

האימייל הזה של סלטים משביעים הוא מוצלח במיוחד, כי הוא עוסק באוכל שהוא גם בריא, גם פשוט להכנה והכי חשוב- משביע.

שורת הנושא: סלטים משביעים

Xnet

7. האקסקלוסיבי-ginger

חנות העיצוב, הטקטסיל והאופנה ginger שולחת הנחות בלעדיות לחברי המועדון שלה.

האימייל המעוצב בעיצוב מהודר שתואם את אופי החנויות נותן את התחושה האקסקלוסיבית וההנחה הגבוהה שמצוינת כבר בשורת הנושא של המייל, הופכת את הקמפיין לאטרקטיבי במיוחד. עם קמפיינים כאלה, מי לא ירצה להיות חבר מועדון ginger?

שורת הנושא: 50% הנחה בלעדי לחברים של ג’ינג’ר

 

ג'ינג'ר

8. המדויק- בייבילנד

בייבילנד הוא פורטל להורות, היריון ולידה ובהתאם לכך, הניוזלטרים שלו עוסקים בתוכן שרלוונטי בדיוק לקהל היעד שלו.

העיצוב של המייל הוא בצבעים רכים, שמתאימים לתינוקות וכך גם התמונות שהפורטל משתמש בו בקמפיין מתוקות במיוחד. הקמפיין עצמו כולל כותרות בולטות, טקטסים קצרים שמבהירים מה יש בכתבה וקריאות לפעולה מזמינות.

הן מבחינת הטקסט, הן מבחינת העיצוב, הן מבחינת התמונות, הן מבחינת הקריאות לפעולה- המייל פשוט עושה את העבודה.

שורת הנושא: סופ”ש חורפי עם בייבילנד- פרסומת

בייבילנד

9. המגרה- דומינוס פיצה

פיצה, עם שוקולד בלגי, m&m, פצפוצי שוקולד וקרם ריקוטה. יש עוד צורך להוסיף משהו?

כותרת: חמישי שמח, דנה ההטבה המתוקה כבר במייל. בתיאבון!

דומינוס פיצה מוגזמת שוקולד

10. התרבותי- הספריה הלאומית

הספריה הלאומית שולחת למנוייה כל שבוע מידע על האירועים שמתרחשים באותו שבוע.

הניוזלטר הזה שנשלח בחודש אוגוסט, הוא באורך של כמה גלילות כאשר הקמפיין מעניק חלק נכבד לכל אירוע. העיצוב הוא בהתאם לתוכן- התערוכה לילדים היא צבעונית ואילו בחלק השני שמתאר אירועי הקרנה של סרטי דוקו, התמונה והטקסט הם בשחור לבן.

בשני החלקים, הבחירה בצבעים האלו מבליטה את הכותרת ואת הקריאה לפעולה בצורה יפה.

התוכן של הניזולטר כמובן מותאם לקהל הנמענים שנרשמו לניוזלטר של הספריה, שיהנו לקבל תוכן כזה מדי שבוע כדי לא לפספס את האירועים המיוחדים שהספריה הלאומית עורכת.

ספריה לאומית 1

ספריה לאומית 2

ספריה לאומית 3

יודעים איך ליצור ניוזלטר ?למדו לעצב ניוזלטר בקלות עם אקטיב טרייל

למאמרים נוספים היכנסו לבלוג שלנו