אקטיב טרייל פורחת באביב: עדכוני גרסה מאי 2016

לא רק דובדבנים פורחים באביב. אקטיב טרייל מלאה בחידושים לכבוד האביב שבא עלינו לטובה ואנחנו רוצים לספר לכם עליהם.

פריחת הדובדבן

אתם מוזמנים להתחיל להשתמש ממש היום בעדכונים הבאים במערכת:

 Pre-header

הפרי-הדר היא הכותרת שלפני הכותרת, הכותרת המקדימה, או כמו שאנחנו אוהבים לקרוא לה- מילות הקסם. מילות הקסם, שכן כמו “סומסום היפתח”, לטקסט המופיע ב- Pre-header שלכם יש השפעה על פתיחת האימייל שלכם  על ידי הנמענים שלכם.  ומעכשיו, אתם יכולים לבחור מה יהיה כתוב שם!

דוגמה ל-Pre-header:

מילות הקסם

הטקסט המופיע אחרי שורת הנושא בתצוגה המוקדמת של המייל הוא באופן אוטומאטי הטקסט שפותח את המייל שלכם וכעת יש לכם אפשרות לשלוט עליו בנפרד! מעתה, בעת יצירת קמפיין הדיוור שלכם, בשלב ההגדרות של הקמפיין, שלכם תופיע לכם אפשרות להגדיר את ה- Pre-header, וכך תוכלו לשלוט על המילים המופיעות בתיבת הדואר הנכנס של הנמענים שלכם.

הגדרות preheader

תשלום מהיר באמצעות PayPal

אינטגרצית מסחר עם PayPal שתקפיץ לכם את המכירות. מעתה הלקוחות שלכם יוכלו לרכוש את המוצרים שאתם משווקים להם ישירות מדף נחיתה או קמפיין הדיוור שיצרתם עבורם. בחלק של הבלוקים שלכם מופיע כעת כפתור חדש של פייפל שאתם יכולים להוסיף בכל דף נחיתה או קמפיין דיוור אלקטרוני שאתם יוצרים במערכת אקטיב טרייל.  כך, אתם יכולים ליצור קמפיינים מיוחדים של דיוור אלקטרוני ובמקום שהם יובילו לחנות האלקטרונית שלכם, הנמענים שלכם יוכלו לרכוש את המוצר בלחיצת כפתור אחת!

 לקוח שיש לו חשבון PayPal , לא יצטרך להכניס פרטים ולהסתרבל עם תהליך הרכישה. מספיק שהוא יאהב את המוצר שלכם, ילחץ על הכפתור, יכניס שם משתמש וסיסמה במסך הסליקה של PayPal והרכישה בוצעה.

קראו עוד על כפתור ה-PayPal

בלוק פייפל

דיוור אלקטרוני נגיש לבעלי מוגבלויות

בלוק הנגישות החדש הוא בלוק חדש ברשימת הבלוקים שלנו שעושה פלאים. את הכפתור, המסמן נכה, יש להטמיע בכל קמפיין דיוור שאתם יוצרים על מנת שתהיו נגישים בהתאם לתקנות הנגישות החדשות, אשר חלות על כל אתרי האינטרנט בישראל וגם על דיוורים אלקטרוניים. פיצ’ר הנגישות פועל באמצעות מערכת יוזר פירסט המצוינת, כך שאתם לא צריכים לעבוד קשה בכלל. שיתוף פעולה מיוחד של אקטיב טרייל עם מערכת יוזר פירסט יצר את הבלוק הזה, כך שבלחיצת כפתור פשוטה, נמען הדיוור שלכם יגיע לעמוד נגיש של הקמפיין שלכם ויוכל לבצע בקלות את השינויים הנדרשים שלו בעזרת מערכת יוזר פירסט. השינויים שהופכים את העמוד לנגיש הם בין היתר, שינויי צבעים, בהירות, קפיצה בין כותרות משנה, בין עוגנים בעמוד ועוד. כפתור הנגישות הופך את הצפייה בתכנים שלכם נגישה לכולם והוא כעת מוטמע אוטומאטית בכל אחת מתבניות הדיוור שלנו. אם אתם משתמשים בתבנית שלכם ששמורה במערכת עם זאת, אל תשכחו לגרור אותו מרשימת הבלוקים ולהכניס אותו למייל החדש שאתם יוצרים.

קראו עוד על נגישות הדיוורים

אתם יכולים להפוך את ה- Preheader להמשך של שורת הנושא של המייל שלכם וכך להאריך אותה, או לנסות בה מילים אחרות שנראות לכם מזמינות. בכל מקרה, ה Preheader  בידיים שלכם עם הפיצ’ר החדש שלנו אז תשתמשו בה נכון.

RESTful API

אקטיב טרייל עברה להשתמש ב-Restful API, ממשק API אינטואיטיבי לאינטגרציה בין מערכות.  בעזרת ה API החדש תוכלו לבצע את כל הפעולות שאתם יכולים לבצע במערכת אקטיב טרייל רק בשלט רחוק. RESTful API הוא חדשני וקל לשימוש, בשורה גדולה למפתחים שהולכת לעשות את העבודה שלהם להרבה יותר קלה! ל-API החדש יש תיעוד זמין אונליין עם הסבר מפורט על כל פונקציה ופונקציה כדי שלא תפספסו שום דבר. מלבד זאת בממשק החדש יש גם Webhooks.  ה-Webhooks הם עדכונים על לקוחות ואנשי קשר שמערכת אקטיב טרייל שולחת באופן אקטיבי לכל המערכות האחרות שאתם עובדים איתם. כך למשל, אם נמען חדש נרשם לאקטיב טרייל, היא שולחת את זה למערכת ניהול הלקוחות שלכם, שישר מקבלת עדכון על כך שיש נמען חדש במערכת. ה-Webhooks מאפשרים תקשורת חדשה בין המערכות שלא הייתה מקודם, ואקטיב טרייל הופכת להיות גורם אקטיבי חשוב בתקשורת הזאת.

לכניסה ל-API

כדי להישאר תמיד מעודכנים על הפיצ’רים החדשים שלנו הירשמו למטה לרשימת הדיוור שלנו

קראו עוד על הפיצ’רים של אקטיב טרייל