דצמבר 2014: חודש חם באקטיב טרייל

סופה של השנה האזרחית ממשמש ובא ולכבוד תחילתה של השנה החדשה, אנו רוצים לעדכן אתכם בכמה חידושים. חשוב לנו לדאוג לרווחת משתמשי המערכת שלנו, ולכן אנחנו שמחים לבשר שהרבה מן העדכונים החודש נובעים מהצעות, בקשות ופידבקים שקיבלנו מלקוחות לאחרונה.

הכירו את תכנית השותפים (Affiliates) הייחודית של אקטיב טרייל

תכנית השותפים של אקטיב טרייל

חשבנו, כיצד נוכל לשווק את מערכת הדיוור הטובה בעולם ובו בזמן לתת לאחרים את האפשרות להרוויח כסף? ואז זה הכה בנו – להפוך אתכם לשותפים.

תכנית השותפים של אקטיב טרייל נוצרה ברוח התגמולים. אתם תשווקו את המערכת שלנו ובתמורה – תזכו בעמלה מתחדשת של 15% מסך הכנסות הלקוחות שהגיעו דרככם, מדי חודש.

זה מאד פשוט. כל אחד יכול להיות שותף של אקטיב טרייל. כל שעליכם לעשות הוא להירשם לתכנית השותפים, לאחר מכן תקבלו קוד קישור ייחודי, דרכו תוכלו לצרף לקוחות חדשים, כך נדע מאין הגיעו. בחשבון המשתמש שלכם יוצגו דוחות מלאים ומפורטים על כל פעילות שנכנסה דרככם, כולל חומרים שיווקיים של אקטיב טרייל שיהיו לכם לעזר ומעקב אחר ההכנסות בכל זמן נתון. תוכלו אף לבחור את תנאי התשלום הנוחים לכם (צ’ק או העברה בנקאית).

בשורה התחתונה: אתם שולחים אלינו לקוחות ומרוויחים כסף בתמורה. פשוט, לא?

קראו עוד על תכנית השותפים של אקטיב טרייל

מערכת סקרים רספונסיבית

מערכת הסקרים שלנו ניתנת לצפייה גם במובייל.

כעת, כשאתם מדוורים סקר ללקוחותיכם, הם יוכלו להשיב עליו במכשיר הטלפון הנייד שלהם. אחוז המשיבים על הסקר יעלה ולכם תהיה אינדיקציה טובה ואיכותית יותר למה שרציתם לדעת.

דוחות משופרים

מערכת הדוחות שלנו מורכבת מכמה דוחות, ביניהם דוח SMS, דוח מנהלים, דוח כללי על הקמפיינים ועוד, שנועדו לספק לכם את כל המידע מתוצאות הקמפיינים שלכם.

הנה חלק מהשיפורים במערכת:

• נוספה אפשרות לפלג את תוצאות הקמפיינים גם לפי דומיין. כלומר, נתוני פתיחה, תלונות על ספאם, שגיאות והסרות מכל ספקית דואר בנפרד.

ניתוח קמפיין לפי דומיין

חיפוש לפי דומיין באקטיב טרייל

• במערכת הסקרים: כעת, כשתצרו שאלה מרובת תשובות, בנוסף לנתונים הרגילים, הדוח על הסקר יציג לכם ממוצע של כל תשובה. לדוגמה, אם שאלתם את גיל הנבחן – הדוח יראה את הגיל הממוצע של המשיבים עליו.

חידושים לבעלי חשבונות מנהלים

עבור לקוחות אקטיב טרייל המנהלים חשבונות משנה, חשבנו כיצד להקל על תהליך העבודה.

אם עד עכשיו נאלצתם ליצור קשר עם צוות התמיכה שלנו כדי להעביר קרדיטים בין החשבונות השונים שאתם מנהלים, כעת אנו נוסיף את האפשרות הזו להגדרות החשבון שלכם. כל שעליכם לעשות זה לבקש – והאופציה תתווסף לשם המשתמש שלכם במערכת.

שימו לב, האפשרות קיימת כרגע רק בחשבונות דיוור.

עדכונים לנוחיות המשתמש

צוות התמיכה הטכנית שלנו מספק את השירות הטוב ביותר, שכן מעבר לשירות אדיב ומקצועי, הוא באמת מקשיב לתחושות המשתמשים. את הרשמים הללו הוא מעביר לצוות המפתחים, שפועלים במרץ כדי לחשוב על דרכים לשיפור השירות.

בין העדכונים החדשים שנוספו:

תצוגה מקדימה מורחבת: בניתם דף נחיתה שמוביל לעמוד תודה ואתם רוצים לדעת כיצד הוא ייראה? כעת תוכלו לראות את שני הדפים בתצוגה המקדימה של דף הנחיתה שלכם במערכת – גם במחשב וגם במובייל.

תצוגה מקדימה לדפי נחיתה ודפי תודה

תצוגה מקדימה לדף תודה

תזמון טריגרים: בבחירת טריגרים לקמפיינים, כעת תוכלו לתזמן את הטריגרים שלכם. לדוגמה, אם הגדרתם שהטריגר יהיה שליחת קמפיין נוסף למשתמש שהקליק על מוצר מסוים, תוכלו לקבוע שהמייל הנוסף יישלח לאחר שלוש שעות או אפילו שלושה ימים.

נגישות: לשימוש נוח יותר, נוספה אפשרות של בחירה גם באמצעות המקלדת. לדוגמה, ניתן יהיה לבחור את הכפתור “שמור” על ידי לחיצה על מקש האנטר (Enter) ו”ביטול” על מקש האסקייפ (Esc).

נגישות באתר אקטיב טרייל

נגישות במערכת אקטיב טרייל

AB Testing: זמן בחירת הקמפיין המנצח ב- A/B split שונה וכעת, במקום להמתין יממה, זמן בחירת הקמפיין המנצח ייבחר ידנית.

כל העדכונים, השיפורים והפיצ’רים החדשים ממתינים לכם במערכת אקטיב טרייל.