הגדרות חשבון במערכת אקטיב טרייל


הגדרות חשבון

כל לקוח של אקטיב טרייל יכול להתבונן בתכונות החשבון שלו ובמספר הקרדיטים שנותרו לו, בשקיפות מלאה ובכל רגע שיבחר.

בהקלקה על “חשבון” בתפריט האפשרויות במערכת תוכלו לצפות בחבילת הדיוור שלכם, כמות הקרדיטים שנותרו, את היסטוריית התשלומים שלכם ולבצע פעולות כמו רכישת חבילת דיוור או הזמנת חברים לשימוש במערכת.

א. הגדרות

הגדרות חברה

הגדרות חברה

חלק הגדרות החברה נועד כדי להוסיף לכל הדיוורים שתצרו (לא רלוונטי לקמפיינים מבוססי HTML) את חותם החברה שלכם. כלומר, הוספת חתימת חברה שתתווסף לכל קמפיין, הטמעת דף תודה, הזנת אימייל למשלוח הודעות תפעוליות ועוד.

בחלק זה אתם קובעים את הגדרות כל הקמפיינים שלכם, כך שלא תצטרכו לחזור על הפעולה בכל יצירת קמפיין חדש.

חתימת חברה:

בסוף  2008 אושר תיקון לחוק התקשורת בנושא ספאם. בין הסעיפים, גם חלה חובת הזדהות על המדוור בתוך הדיוור השיווקי. כחלק מהתאמת המערכת לחוק הספאם, אקטיב טרייל מאפשרת הוספת חתימת חברה אוטומטית לכל דיוור.

בהגדרות החשבון שלכם, תחת “הגדרות חברה”, קבעו כיצד תיראה חתימת החברה בתחתית המייל והשלימו את הפרטים שיופיעו. בתחתית מילוי הפרטים תופיע תצוגה מקדימה, שתדמה כיצד תיראה החתימה שלכם בניוזלטר.

חתימת חברה

בעת עריכת הדיוור, תוכלו לשנות את צבע וסגנון בלוק חתימת החברה כאוות נפשכם ואף להוסיף לוגו חברה. כמו כן, ניתן לחזור בכל שלב אל הגדרות החשבון ולשנות אחד או יותר מהפרטים שהזנתם.

דוגמה לחתימת חברה

אימייל למשלוח הודעות:

מערכת אקטיב טרייל מספקת שירות של הודעות תפעוליות, כדי להקל על עבודתכם. כדי לקבל הודעות אלו ישירות לתיבת האימייל, הזינו כתובת אימייל למשלוח ההודעות. לכתובת שתוזן יגיעו עדכונים מן המערכת, כמו לינק לשינוי סיסמה, התרעה על סיום קרדיטים, הודעה על גמר תהליך ייבוא נמענים וכדומה.

אימייל למשלוח הודעות

טקסט קבוע בתחילת כותרת המייל:

עם אקטיב טרייל, אתם יכולים להגדיר טקסט קבוע שיתווסף לכל קמפיין דיוור שיישלח מחשבונכם. רוב החברות מעדיפות להוסיף את הכיתוב “פרסומת”, לטובת חוקי הספאם. הכיתוב שתבחרו יתווסף לשורת הנושא של הקמפיין.

טקסט קבוע בתחילת כותרת המייל

גם לשליחת הניסיון שאתם מבצעים לקמפיינים שלכם ניתן להגדיר כיתוב, כך תוכלו להבדיל בין שליחת הניסיון לקמפיינים שנשלחים בזמן אמת. כתבו “ניסיון”, “שליחת ניסיון”, “בדיקה”, או כל מינוח שתמצאו לנכון כדי למנוע בלבול.

אנשי קשר

אנשי קשר

הגדרת אנשי הקשר של החשבון יכולה לסייע לצוות התמיכה של אקטיב טרייל להעניק לכם שירות טוב יותר. הגדירו מיהם אותם אנשי חברה שעושים שימוש במערכת והזינו את פרטי יצירת הקשר שלהם. כך, אם יהיה לכם צורך בסיוע טכני או במתן פתרונות, נוכל לזהות אתכם בקלות.

סיסמאות

סיסמאות

בהקלקה על “חדש” תוכלו לפתוח כרטיס של איש קשר, בו תזינו את פרטיו, תפקידו והשפה בה הוא מתקשר.

בחלק הסיסמאות בהגדרות החשבון שלכם תוכלו להגדיר או להחליף סיסמה לחשבון ולשאוב את סיסמת ה-API הקיימת בחשבונכם לשימוש נוסף (במידה שחשבונכם מסונכרן עם מערכת ניהול תוכן).

הרשאות

הרשאות

פתחתם חשבון באקטיב טרייל לשימוש החברה, אך אינכם מעוניינים שכל אחד עם גישה למערכת יעשה לכם שינויים בקמפיינים? אין בעיה. הגדירו הרשאות שימוש לכל אחד מהפעילים בחשבון.

הקליקו על “חדש”:

הרשאה חדשה

  • הזינו את פרטי המשתמש: שם, כתובת דוא”ל וסיסמה.
  • הגדירו את רמת ההרשאה שלו: צופה (יכול רק לצפות בתכנים), עורך (רשאי לערוך את התכנים אך לא לפרסמם) ומפרסם (כל ההשראות פתוחות בפניו).
  • מה יהיו האזורים המורשים של אותו משתמש: אם חלק ה-SMS לדוגמה לא יסומן, המשתמש הנ”ל לא יראה כלל את החלק הזה במערכת ולא יוכל לבצע שינויים או פעולות בהקשר הזה, לא משנה מהי רמת ההרשאה שלו.
  • ייצוא נתונים: הגדירו האם תהיה לאותו משתמש גישה לייצוא נתונים כמו דוחות או רשימות דיוור.

דפי מערכת

דפי מערכת

דפי המערכת הם דפים אותם מספקת אקטיב טרייל, אליהם אתם יכולים לקשר מתוך עיצוב הקמפיינים, דרך עורך הקישורים (פרק 2.א.א.). דפי המערכת יכולים להיות דף הסרה, דף העבר לחבר, דף פרטים אישיים וכדומה. קחו בחשבון שאם דפים אלו לא יופעלו בהגדרות החשבון שלכם, הם גם אינם יופיעו בעורך הקישורים, כשתגיעו לקשר אותם.

חלק דפי המערכת בהגדרות החשבון מתחלק לשניים: הגדרות ותצוגה מקדימה.

הגדרות דפי מערכת

בחלק ההגדרות תוכלו להגדיר את פרטי עמודי המערכת הקיימים אצלכם.

עיצוב כללי:

חלק העיצוב כולל את כל העמודים, כך שייראו אחידים ומקצועיים. תוכלו להגדיר את הגופן וגודל הטקסט ולקבוע את יישורו (מימין לשמאל או משמאל לימין). ניתן להגדיר את עיצוב הכותרת, כותרת המשנה וגוף הטקסט בנפרד.

בנוסף, תוכלו לקבוע את נראות הדף על ידי עריכת הכותרת העליונה והכותרת התחתונה. תוכלו להוסיף טקסט לבחירתכם ואת לוגו החברה, קישורים, תפריט ניווט ועוד.

בכל רגע תוכלו לעבור לחלק התצוגה המקדימה כדי לצפות בתוצאה.

דף הרשמה:

אמנם פיצ’ר זה נדחק הצדה בשל הפיתוח של המערכת המתקדמת שלנו ליצירת טפסי הרשמה (פרק 1.י.), אך אם בכל זאת תחליטו לעשות בו שימוש – בהגדרות החשבון ניתן לקבוע את כל מאפייניו.

תוכלו לקבוע אילו פרטים אישיים יופיעו בדף ההרשמה, לאילו קבוצות יתווספו הנמענים החדשים ומה יהיו הפעולות לאחר ההרשמה (העברה לאתר או לדף תודה). כמו כן תוכלו לקבוע את הטקסט שיופיע לאחר כל פעולה.

דף פרטים אישיים:

דף זה נועד לאפשר לנמענים שלכם לערוך את פרטיהם. אם לדוגמה, תרצו לייצר קמפיינים פרסונליים לפי עיר מגורים, תוכלו להוסיף לדיוור הבא שלכם לינק לעריכת פרטים אישיים, בו תבקשו מהם להוסיף את עיר מגוריהם.

אל תשכחו לסמן את האפשרות של “הפעל דף זה”, כדי שיופיע בעורך הקישורים.

דף הסרה:

בכל קמפיין דיוור מופיע לינק להסרה, כחלק ממדיניות האנטי ספאם שלנו. כאן תוכלו להגדיר מה יופיע בעמוד אליו יוביל הכיתוב וכיצד הוא ייראה.

דף הסרה

דף העבר לחבר:

הוסיפו לקמפיינים שלכם קישור, דרכו הנמענים יוכלו להעביר את הקמפיין הלאה בדרך בה נראות הקמפיין לא תיפגע.

בהגדרות החשבון קבעו איך ייראה הדף, לכמה כתובות דוא”ל ניתן יהיה להעביר את הקמפיין בשליחה אחת וסמנו האם ניתן יהיה להוסיף הודעה אישית עם העברת הקמפיין. ניתן אף להוביל לדף הבית שלכם או לדף נחיתה בתום העברה מוצלחת.

זהו, תם ונשלם המדריך המלא. ועכשיו- לעבודה. אתם מוזמנים ללמוד עוד, בעזרת סרטונים ומאמרים במרכז התמיכה שלנו.  

עדיין צריכים עזרה? צוות התמיכה שלנו זמין בימים ראשון עד חמישי
בשעות 9:00-18:00 בטלפון 03-6885050, בצ'אט ובדוא"ל support@activetrail.net