ללא צורך במעצב, גרפיקאי או מקודד

עם מערכת לבניית דפי נחיתה מתקדמת, באקטיב טרייל תוכלו להרחיב את רשימות הדיוור, להגדיל טראפיק, לקדם שירותים ומוצרים, להביא ליותר פעילות מצד הלקוחות ועוד. בנוסף, תוכלו להשתמש בדפי הנחיתה בערוצים שיווקיים אחרים כמו: מודעות גוגל, פייסבוק, באנרים …

1

בחירת טמפלט

בחרו אחת מבין עשרות התבניות המעוצבות, המקצועיות והרספונסיביות לדפי נחיתה שממתינות לכם במערכת.

2

עיצוב הדף

השתמשו כרצונכם בעורך דפי הנחיתה המקצועי והידידותי להתאמת פונטים, גדלים, צבעים, תמונות ועוד. 

3

פרסום דף הנחיתה

בחרו כתובת URL ותתחילו בלחיצה לאסוף כתובות אימיילים, לכוון תנועה לאתר, לקדם מוצרים ושירותים ולייצר יותר פעולות לקוח.

דף נחיתה רספונסיבי

התאמה לכל מכשיר וגודל מסך

דפי הנחיתה מותאמים לצפייה לכל גודל של מכשיר ומסך, כך שגם במובייל וגם בטאבלט, הקמת דף נחיתה תהיה פשוטה והתוצאה תהיה נפלאה ותגרוף לידים בקלות, גם על ידי שימוש במכשירים השונים.

תבניות דפי נחיתה

מבחר תבניות דפי נחיתה מעוצבות

הכנת דף נחיתה בעזרת עשרות תבניות מעוצבות, מקצועיות ורספונסיביות. בחרו את התבנית החביבה עליכם ביותר והוסיפו את הטאצ’ האישי שלכם: תוכלו לשנות הגדרות, פונטים, לוגו, צבעים, אימג’ים ועוד הרבה אפשרויות נוספות.

landing page software own domain

בחירה של דומיין

ניתן בקלות להוריד את דף הנחיתה כקובץ HTML ולהעלות אותו תחת הדומיין של העסק שלכם על מנת לייצר אחידות – כך יהיה איזכור נוסף למותג ולנמענים יהיה קל יותר לזכור את השירותים והמוצרים המוצעים.

דף נחיתה טפסים

מערכת יצירת טפסי ההרשמה של אקטיב טרייל מאפשרת להגדיל דרמטית את רשימת התפוצה על ידי יצירה והטמעת טפסי הרשמה רספונסיביים, דינמיים ומעוצבים בקלי קלות! המערכת מאפשרת לבחור את מיקום הטופס בדף, תזמון הופעתו ואת אופן הצגתו – פופ-אפ, חלון צף או טופס מוטמע. 

landing page software paypal

מוכרים אונליין? באמצעות האינטגרציה המהירה של אקטיב טרייל עם PayPal תוכלו ליצור בקלות כפתור רכישה בדף הנחיתה שיוביל את הלקוחות שלכם ישירות אל מסך התשלום בפייפל, מבלי לעבור בחנות!
ממש כך, הקמת עמוד נחיתה שמניע פעולה לסליקה ומקצר את הדרך ללקוח.

landing page creator facebook integration

האינטגרציה עם מודעות הלידים של פייסבוק מאפשרת לדוור לנמענים חדשים שהרגע מילאו טופס הרשמה שם! המערכת שואבת את הנתונים של הנרשמים דרך מודעות הלידים ומייבאת אותם ישירות אל החשבון באקטיב טרייל באופן אוטומטי לחלוטין.


מערכת דפי הנחיתה של אקטיב טרייל מאפשרת לכם להרחיב את רשימות התפוצה שלכם, להגדיל טראפיק, לקדם שירותים ומוצרים, להניע את לקוחותיכם, והכי חשוב, להגדיל את כמות הלידים לעסק. תוכלו להשתמש בדף הנחיתה שיצרתם בערוצים שיווקיים רבים: קמפיינים ב-Facebook, בגוגל, בערוצי המדיה השונים, בקמפיין דיוור ועוד… עם מערכת דפי הנחיתה תוכלו לייצר דפים מושלמים ומקצועיים שממירים טוב יותר ומתאימים לכל גודל של מכשיר ומסך- ללא צורך במעצב, גרפיקאי או מקודד! בחרו תבנית מעוצבת מבין עשרות הטמפלטים ממתינים לכם במערכת, עצבו את דף הנחיתה באמצעות עורך מקצועי וידידותי המאפשר לכם להתאים את הגדלים, הפונטים, הצבעים, הלוגואים ועוד. בעלי חנות מסחר אלקטרוני? למערכת דפי הנחיתה של אקטיב טרייל אינטגרציה קלה ומהירה עם PayPal שבאמצעותה תוכלו ליצור כפתור רכישה בדף הנחיתה שיוביל את הלקוחות ישירות למסך התשלום בפייפל, מבלי לעבור בחנות.
לעוד