ישנן כל כך הרבה סיבות להצלחה או אי-הצלחה של קמפיינים. לכל מרכיב יש השפעה – בין אם אלו מרכיבי תוכן כמו איכות ורלוונטיות של שורת הנושא; מרכיבים חזותיים כמו צבעים, רקעים, או גדלים של פונטים; מרכיבים הקשורים בעומס טקסט, שימוש בפרסונליזציה ועד לתוכן עצמו כמו למשל טקסט מעניין, הצעה מפתה, הנחות וכדומה.

הפרמטרים עצמם, הקובעים מהי הצלחה או כישלון, גם הם מגוונים – מאחוז פתיחות, אחוז הקלקות ועד לכמות רכישות. אם כן, כשאתם שולחים דיוור במייל אתם בוודאי רוצים שהוא יצליח, אך אינכם יודעים אם הדיוור עצמו אופטימלי מבחינת מרכיביו, אלא אם תבדקו זאת על ידי AB Testing.

אקטיב טרייל מציגה מודול AB Testing חדש

מודול ה-AB Testing החדש של אקטיב טרייל מאפשר לבצע אופטימיזציה מלאה של כל דיוור ישיר על ידי שליחה למספר מצומצם של נמענים בתחילה כדי לבחון מה עובד ומה לא. הבדיקה כוללת ניתוח מעמיק של הפרמטרים השונים, מדדי הצלחה שנקבעים מראש, והחשוב מכל – יכולת ליישם אוטומטית את המסקנות בהתאם לתוצאות. כך, מרבית הנמענים יקבלו דיוור שמממש את מירב הפוטנציאל להצלחה.

כיצד זה עובד?

קמפיין AB testing

לאחר בחירת סוג הקמפיין מגדירים את הנתונים הבסיסיים שלו כמו בחירת שם וכתיבת התוכן של שתי הגרסאות שיישלחו לשתי קבוצות נמענים.

ראשית מגדירים עבור שני הקמפיינים (A ו-B) את ההגדרות הבסיסיות, הכוללות כמובן את שורת הנושא, מגדירים את עיצוב הגרסאות וכל פרמטר אחר בתוכן האימייל. השלב הבא כולל הגדרת קבוצות הנמענים ברשימת תפוצה ובעזרת סליידר, ניתן בקלות להגדיר את קבוצות המבחן.

AB testing campaign

בחירת הגרסה המנצחת מתבצעת אוטומטית! כן, פשוט כך. המערכת מבינה מהי הגרסה היעילה ביותר ושולחת את הקמפיין.

את תוצאות המבחן ניתן לראות במסך מסכם. מסך זה מציג את כל הפרמטרים שנבחנו ואת הבחירה האוטומטית של הגרסה המנצחת.

דוחות ab testing

בפעם הבאה שאתם שולחים דיוור הקפידו לוודא שאין בו משהו שיכול לגרום לו להיכשל. אתם יכולים לבחון מרכיבים עיצוביים, טקסטואליים ואפילו תוכן שונה, כמו אחוזי הנחה שונים וכדומה. מודול ה-AB Testing החדש שלנו הינו מהמתקדמים מסוגו בעולם, הוא נבנה תוך הקפדה רבה על פשטות ויעילות עבודה.

אנו מקווים שתאמצו את המודול הזה בעבודה היומיומית שלכם.