האתר שלכם לא רספונסיבי? הנה נתון שתרצו לדעת

כמו בכל פעם שחברת גוגל יוצאת בבשורה חדשה – גם הפעם נראה שהיא תטלטל עוד קצת את הביצה האונליינית. אז היכונו – ב-21 באפריל האלגוריתמים של גוגל מתעדכנים וחוקי החיפוש במובייל הולכים להשתנות.

גוגל על רספונסיביות למובייל

“ככל שיותר בני אדם משתמשים במכשירי מובייל כדי לגלוש ברשת, האלגוריתם שלנו מחויב להתאים את עצמו לתבנית הזו”, לשון הודעת גוגל. בבלוג של החברה הם מסבירים כי דפים רספונסיביים ותוכן מותאם למכשירי מובייל יקבלו קדימות במנוע החיפוש שלהם.

משמעות ההודעה היא כי אתרים, דפי נחיתה ודפי ניוזלטר למיניהם שאינם רספונסיביים, צפויים לראות ירידה משמעותית בדירוגם בחיפוש במכשירי מובייל. אם אתם לקוחות אקטיב טרייל – הקמפיינים השיווקיים שלכם מכוסים. כל הניוזלטרים ודפי הנחיתה שנוצרים במערכת שלנו מותאמים אוטומטית למובייל ולכן יקבלו קדימות במנוע החיפוש הנחשב.

כך מעצבים ניוזלטר רספונסיבי במערכת אקטיב טרייל:

הערת שוליים: מהי רספונסיביות?

כל אתר אינטרנט מעוניין להקנות את חווית הגלישה הטובה ביותר. בעיצוב רספונסיבי של האתר או הדף, היוצר יכול להבטיח שהשירות שלו יותאם לכל גודל מסך, בין אם זה במחשב, בטאבלט או במכשיר סלולרי, שהתמונות מופיעות כראוי ושהטקסט לא נחתך או גולש לאזורים אחרים.

“לעבוד” על גוגל?

אין סיכוי. גוגל יודע, רואה ושומע הכל. בנובמבר 2014 הוסיפה החברה תגית של Mobile-Friendly במנוע החיפוש כדי לנווט את גולשי המובייל כהלכה. יחד עם התגית הזו, הם הוסיפו בדיקת התאמה למובייל, בעזרתה אתרים יכולים לנתח את הרספונסיביות שלהם, או של מתחריהם.

מאז, החלה החברה לאסוף נתונים על מה שאתם מעלים לאוויר והשינוי שיחול בסוף אפריל יוכיח זאת.

אז אם האתר שלכם עדיין לא מותאם למובייל, אם אתם עדיין לא מדוורים ויוצרים דפי נחיתה רספונסיביים עם אקטיב טרייל – כדאי שתתחילו. אחרת, נצטרך להגיד “אמרנו לכם”.

 

עוד בבלוג אקטיב טרייל: קישורים במובייל עושים את כל ההבדל