פרק 4: SMS

סמס

מחקרים מראים ש-90% מהודעות הסמס שנשלחות נקראות תוך 3 דקות! זו סיבה מספיק טובה לעשות שימוש במערכת הזו לצרכים שיווקיים, ארגוניים ועוד.

אם ברצונכם לשלוח סמס מהרגע להרגע, כמו מבצע שפג תוקפו בקרוב, כרטיסים אחרונים להופעה או דחייה של כנס חשוב בשעה, שליחת מסרונים זו הדרך עבורכם.

עם מערכת אקטיב טרייל, תוכלו ליצור הודעות סמס בקלות ולשלוח אותן לאלפי נמענים. ניתן להוסיף קישור להסרה מהשירות, לינק לאתר שלכם ועוד.

א. SMS חדש

כדי ליצור הודעת סמס חדשה, הקליקו על “SMS” ולאחר מכן על “חדש SMS”.

ליצירת הודעה מהמחשב יש שני שלבים בלבד:

מאפיינים:

מאפיינים

בחלק המאפיינים הגדירו את כל מאפייני קמפיין הסמס שלכם.

  • שם הקמפיין: את השם הזה רק אתם תראו והוא נועד לצרכים מערכתיים בלבד. תנו לקמפיין שם שקשור לנושא ההודעה, כדי להקל על חיפושו וזיהויו בשלב מאוחר יותר.
  • מאת: תוכלו להזין שם (רק באנגלית) או מספר טלפון. תוכלו להזדהות בשם החברה, כדי שלא ליצור אצל המקבל תחושה של ספאם. באם תזינו מספר טלפון בשורת המאת, הנמענים יוכלו אף להשיב להודעה שלכם או לטלפן למספר שהוזן.
  • תוכן ההודעה: כתבו את אשר על לבכם. התוכן יוזן אוטומטית למסך התצוגה המקדימה שבתחתית עמוד המאפיינים. שימו לב שהמערכת סופרת את התווים שהוזנו. באם תזינו יותר מ-70 תווים, ישתנה מספר ההודעות המשוער בהתאם (לדוגמה, 130 תווים ייכנסו לשתי הודעות סמס).
  • הוסף לינק להסרה: בסימון האופציה של הוספת לינק להסרה, אקטיב טרייל תסיר כל נמען שמבקש לעשות כן, ורשימת התפוצה שלכם תתעדכן אוטומטית. תוכלו אף להוסיף כיתוב לבחירתכם לטקסט ההסרה. לדוגמה: “הקליקו על הלינק להסרה'”.

מאפייני הקמפיין

נמענים:

נמענים

בחלק הנמענים אתם בעצם מזינים את הגדרות השליחה ולמי יישלח הקמפיין. את המספרים ניתן להזין ידנית במשבצת המתאימה. ניתן להזין מספר אחד או כמה מספרים, על ידי הפרדה עם הסימן פסיק.

בלחיצה על “הוסף מספרים” הם יתווספו לרשימת התפוצה שלכם והמערכת תסמן מי מהם תקין ומי שגוי. שימו לב, כי המספרים השגויים הם אלו שאין להם קוד מדינה. אין צורך לכתוב את הקוד ידנית, כדי להוסיפו פשוט בחרו את המדינה מתוך הרשימה והקוד יתווסף לכל מספר שיוזן.

יש לכם רשימה מסודרת שנמצאת על דוח אקסל במחשב? פשוט העתיקו את העמודה עם מספרי הטלפון והדביקו במערכת. במקרה הזה, אין צורך בסימון של פסיק, המערכת תדע לזהות שמדובר במספרים נפרדים.

הוסף מספרים

משסיימתם לבנות את רשימת הדיוור שלכם, הגדירו מתי יישלח הקמפיין. תוכלו לשלוח אותו בו ברגע, או לתזמן אותו ליום ושעה שמתאימים לכם, לסדר יום הלקוחות או לאופי ההודעה. אם לדוגמה אתם שולחים הודעה על כרטיסים אחרונים למופע שמתקיים בערב, רצוי לתזמן אותה לשעות הבוקר, כדי שיהיה ללקוחות מספיק זמן להתלבט, לרכוש את הכרטיסים ולהתארגן בנחת על בייביסיטר.

תזמן

את נתוני הקמפיין שלכם, אחוזי פתיחה, הסרה, ומקליקים, ניתן לראות במערכת הדוחות המתקדמת (ראו פרק 6.ו.).

ב. רשימת ה-SMS

צפו ברשימת הסמסים המלאה שלכם, הן בטיוטות והן באלה שנשלחו בטבלה מרוכזת. בטבלה זו תוכלו לשכפל כל קמפיין לשימוש חוזר, למחוק ולהיכנס לכל קמפיין בנפרד כדי לצפות בו, לערוך שינויים או לשולחו מחדש.

חסומים:

חסומים

בהקלקה על “חסומים”, תוכלו להגדיר מספרים אותם אתם מעוניינים לחסום, כדי לוודא שההודעה לא תגיע אליהם. הזנת המספרים למערכת נעשית באותו אופן של הזנת המספרים לשליחה. וכמובן שמדובר במצב הפיך, בו תמיד תוכלו לבטל את החסימה על אותם מספרים.

מספרים חסומים

שלחתם סקר ללקוחות שלכם לבדוק מה הם חושבים עליכם? למדו איך ליצור סקר עם מערכת הסקרים של אקטיב טרייל בפרק 5 של המדריך המלא.