אהבה באמצע הקיץ: הניוזלטרים המנצחים של יולי

החופש הגדול בעיצומו ומי שכבר נשאר בארץ, יצא לחופש בקניון הממוזג הקרוב לביתו. זה אומר שאפשר להמשיך בחגיגת הקניות באין מפריע. חודש יולי מסמן את שיאו של הקיץ, בניגוד לאוגוסט שכבר מדגדג את החגים והחזרה ללימודים. לכן, אין זה מפתיע שחברות התיירות, האופנה והאקססוריז ממשיכות להפציץ עם ניוזלטרים מעניינים. זאת כבר סיבה מספיק טובה לגרום לנו להפסיק לבהות בים מול החלון, ולצלול לתוך המערכת כדי לראות מי מהלקוחות שלנו טרם יצא לחופשת הקיץ. קבלו את הניוזלטרים המנצחים של יולי.

המסתורי – אופרן

מסתורין תמיד היה מקדם מכירות מוצלח ובחברת השכרת הרכב בחו”ל אופרן, לא מהססים להשתמש בו בתבונה. העמוד הסודי שפתחה לחברה הבת ממסי, מציע ללקוחות החברה טיפים והמלצות רגע לפני הנסיעה לחו”ל וכמובן – שורה של מוצרים שבקלות שוכחים ויכולים להרוס את כל החופשה בחו”ל.

מה אהבנו?
מי לא מכיר את תחושת חוסר הוודאות הנלווית לקראת נסיעה לחו”ל. באופרן לא חוסכים במידע משלים ומלווים את הלקוחות כל הדרך אל הטרמינל.

לינק לצפייה בניוזלטר

המושקע – ביופט

חברת ביופט הבינה כבר מזמן שכלבים זה עולם תוכן בלתי נגמר ושבעלי כלבים – יעשו הכל כדי לרצות את חיית המחמד שלהם. הניוזלטר המושקע שהופץ ללקוחות החברה מדריך על נסיעה לחו”ל עם כלבים, מספק כמה תובנות מעניינות על עולמם של ההולכים על ארבע ובעיקר שופך המון אהבה על תהליך גידול הכלבים.

מה אהבנו?

העיצוב והשפה משעשעים וחמודים – בדיוק כמו הכלבים המצולמים בניוזלטר.



לינק לצפייה בניוזלטר

מסתכל ישר בעיניים – קרולינה למקה

כל מי שניגש לרכוש משקפיים מבין שמדובר במשימה מורכבת במיוחד. הבחירה בין מיליארד דגמים, הרצון להקדים את צו האופנה, הצורך בנוחות וביעילות – כל אלה גורמים לא מעט כאבי ראש. הניוזלטר של קרולינה למקה עושה ללקוחות החברה סדר בעיניים. שני דגמים, שני מסרי ג’מבו ועיצוב שלא מותיר מקום לספק.

מה אהבנו?
פחות זה הרבה יותר (ולא כי אנחנו סאקרים של מינימליזם…)



לינק לצפייה בניוזלטר

החלוץ – מכללת תל אביב

עולם האקדמיה נחשב לאחד המפרסמים הגדולים במשק, אבל בכל הקשור לשיווק דיגיטלי נראה שעיקר המאמצים התרכזו בפרסום סילבוסים וימים פתוחים מקצועיים. יותר מדי מילים, יותר מדי אותיות קטנות. האקדמית תל אביב הצליחה בניוזלטר האחרון לשבור את הכלים ולפרסם תוכן קצר יחסית, צבעוני ובעיקר ממחיש את המסר לשמו הם מבקשים להתכנס.

מה אהבנו?
המדיום הוא המסר. לומדים את זה במכללה, לא?

לינק לצפייה בניוזלטר

האמיץ – גוטקס

בגד ים הוא כבר מזמן לא בגד ים. מדובר באמירה, הצהרה שחורגת מעולמות האופנה. גוטקס מבינים זאת היטב ולא מהססים להביא לקדמת הבמה את האמירות הכי נוקבות שיש. נשים פלאס סייז? בפנים, ילד בשיער אפרו? תנו לי עוד, מבט עצוב בעיניים? בשביל זה אנחנו פה. נראה שהניוזלטר הקיצי לא מוותר על אף פרה קדושה.

מה אהבנו?
אמנות, כבר אמרנו?



לינק לצפייה בניוזלטר