10 טיפים לשיפור הירשמות נמענים לרשימת התפוצה

הכל תלוי ברשימת התפוצה. אם אינך עושה כל מה שאפשר כדי להשיג מנויים חדשים, ההיענות שתזכה לה תקרטע והמכירות יצנחו, מכיוון שכללי "שחיקת הרשימה" הבלתי נמנעים שולטים.

ישם את עשרת הטיפים המנצחים שלהלן להגברת קצב ההירשמות של מנויים, ותוכל להיות בטוח שלעולם לא תפספס הזדמנות לאסוף כתובות דואר אלקטרוני ואת ההרשאה המתאימה לשלוח newsletter ללקוחותיך.

צור "דוחות מיוחדים"

הצע אותם בתמורה להצטרפות לרשימה שלך. הפוך את ההצעה למפתה דיה כדי להתגבר על החשש הטבעי של הקורא למסור את כתובת האימייל שלו לעוד מוציא לאור של ניוזלטר.

הסבר בצורה ברורה את מדיניות ה-opt-in, opt-out ומדיניות הפרטיות שלך, כך לא יחששו למסור לך כתובות. ספק סיכום בדף הנחיתה וקישור למדיניות המלאה משם.

דוגמה לסיכום טוב: "הבטחת הפרטיות שלנו: לעולם לא נחשוף את כתובת הדואר האלקטרוני שלך בפני אף גורם, משום סיבה. תוכל להסיר את שמך מרשימת התפוצה בכל עת שתרצה, ואנו נכבד את בקשתך מייד. לעולם לא נשלח לך משהו מלבד המגזין האלקטרוני שנרשמת אליו".

אל תתמקד רק באינטרנט

צור קשר עם עסקים "רגילים" (brick and mortar) והתחל יוזמות משותפות לפיתוח רשימות תפוצה. אם הניוזלטר שלך הוא בנושא דגים טרופיים לדוגמה, עבוד עם עסקים שמוכנים לאפשר לך לאסוף את שמות וכתובות הדואר האלקטרוני של הלקוחות שלהם במיכל הדגים. הצע להם דוח מיוחד בנושא רלוונטי, והקפד להזכיר את העסק המקומי כמקור טוב לחומרי אספקה לדגים טרופיים.

כך נוצר מצב של win-win, בו כולם זוכים: אתה מקבל רשימת לקוחות שיש סיכוי גבוה מאוד שיתעניינו במוצר שלך, ואיש העסקים זוכה אף הוא לחשיפה נאה. השתמש בדמיון שלך ותמצא רעיונות נוספים ליוזמות משותפות.

תוכן, תוכן, תוכן

הצע תוכן מיוחד למעקב עבור אלו המשתתפים בסמינרים מקוונים, במוצרים שאתה משווק או בשיעורים מרחוק שלך. מלבד הצעת תעתיק מודפס של האירוע, תוכל לספק מידע "פנימי" הזמין רק למנויים.

ערוך סקר באינטרנט והצע פרס נפלא לנרשמים לניוזלטר. בדרך זו תוכל לאסוף לא רק כתובות דואר אלקטרוני, אלא גם את כתובות הדואר הרגיל של הנרשמים, אם תהפוך את הפרס למשהו שיש לשלוח בדואר, כמו אייפוד או אפילו חולצה.

צור הזדמנויות נוספות

"תודה שהתקשרת לחברת 'X'. איננו יכולים לענות לשיחתך. אנא השאר את שמך ומספר הטלפון שלך לאחר האות, ונחזור אליך בהקדם האפשרי. (הפסקה). בינתיים, גלה כיצד לחסוך אלפי דולרים בפעם הבאה שאתה רוכש מכונית. בקר באתר האינטרנט www.MyDomain.com והירשם לניוזלטר לקבלת טיפים לרכישת רכב מפי מקצוענים יודעי דבר. זה בחינם!".

הוסף את כתובת רשימת התפוצה שלך לחתימתך בהפצות הניוזלטר. אל תוסיף רק את הקישור, הוסף סיבה מלהיבה להירשם וצפה בשיעור המנויים שלך ממריא.

הוסף קישור לטופס ה-opt-in שלך בכל דף באתר. אל תזנח את דף התודה שמופיע לאחר שמישהו ביצע הזמנה למוצר או לשירות שלך. ואם בקישורים לטופסי opt-in עסקינן, שכח את ההודעה השגרתית והמשעממת, "לחץ כאן כדי להירשם", תבל אותה בסיבה להרשמה: "הירשם לניוזלטר החינמי Frugal Boys וגלה כיצד לחסוך בהוצאות משק הבית השנתיות שלך ב-30% או יותר!".

בהצלחה!