איך תדע שמצאת את התוכנה הנכונה לדיוור הלקוחות שלך?

אם כבר הבנתם את היתרונות הרבים של דיוור ישיר, אתם בוודאי להוטים להשיק קמפיין שיווקי איכותי שיביא לכם לקוחות בכמויות שמעולם אפילו לא העזתם לדמיין. אך ראשית, עליכם למצוא את הכלי הטוב ביותר להשגת מטרה זו – תוכנה לשליחת מיילים.

 

כיצד תדעו שמצאתם את התוכנה הטובה ביותר לדיוור הלקוחות שלכם? כדי לעזור לכם, הכנתי רשימה של תכונות שלדעתי צריכות להוות חלק מכל תוכנת מייל:

ידידותית למשתמש

קרוב לוודאי שאין לכם את הזמן או החשק להירשם לקורס שילמד אתכם להכין קמפיינים של דיוור ישיר או לנהל רשימות תפוצה. כידוע, זמן שווה כסף, לכן חשוב לבחור תוכנת מייל נוחה וידידותית למשתמש, כזו שבאמצעות הקלקה של כפתור תספק לכם את כל הנתונים החשובים ותאפשר לכם להשיק קמפיין יעיל שימשוך אליכם לקוחות חדשים.

אנו במערכת התמיכה הטכנית של אקטיב טרייל מספקים גם הדרכות וובינר, בהן תוכלו לצפות בהדרכה אונליין ולקבל מענה ישיר בצ'אט.

קמפיינים אוטומטיים

תוכנת מייל שכוללת מערכת ניהול אוטומטית מציעה לכם מגוון רחב של אפשרויות, שבכוחן להגביר את אפקטיביות קמפיין הדיוור הישיר שלכם. אתם יכולים להכין תוכן מבעוד מועד ולתזמן מראש את פרסומו (למשל, תוכן ברוח החג, או תוכן לסוף השבוע). בנוסף, אתם יכולים להוסיף משובים אוטומטיים על כל פעולה מצד המנויים שלכם, החל מאמירת תודה מנומסת וכלה בשליחת שאלון שביעות רצון, במידה שהם בוחרים להסיר את עצמם מרשימת התפוצה שלכם.

איסוף נתונים וניתוחם

בנוסף על היותו כלי שיווקי, דיוור ישיר יכול להניב לכם מידע חיוני על אודות המנויים שלכם, לכן חשוב שתבחרו תוכנה לשליחת מיילים שבכוחה לאסוף נתונים ולנתח אותם עבורכם, כך שתוכלו לדעת עד כמה הקמפיין שלכם יעיל, וחשוב מכך, מהן נקודות התורפה שלו.

תוכנה איכותית תוכל לומר לכם מי משתף את התוכן שלכם, מי מקליק על הקישורים (כולל זמן מדויק ומיקום גיאוגרפי), מי ביטל את המנוי וכדומה. אפשרות זו משדרגת כל תוכנת מייל לכלי שילמד אתכם על הרגלי הצריכה של המנויים שלכם, וכתוצאה מכך תוכלו לדעת כיצד לפנות אליהם ביתר יעילות.

חלוקה לתת-קבוצות

חשוב שתוכלו לפלח את קהל היעד שלכם לפי קטגוריות שונות. דיוור ישיר הוא כלי שיווקי רב עוצמה, אך רק אם יודעים כיצד להשתמש בו. אפשרות זו תגביר את היעילות השיווקית שלכם, מפני שכך תוכלו לשלוח מסרים ממוקדים יותר. נניח שברצונכם להשיק מוצר חדש שמיועד לקבוצת גיל מסוימת, אתם יכולים לשלוח את המסר השיווקי שלכם לחברי אותה קבוצת גיל בלבד, במקום להציף את כל המנויים שלכם במידע שלא נוגע להם (ושבעיניהם מפחית מערככם).

אינטגרציה עם רשתות חברתיות

לא צריך להיות גאון בנושא של שיווק באינטרנט כדי להבין שרשתות חברתיות הן אחד מאבני היסוד של רשת האינטרנט בימינו. מומלץ שתבחרו תוכנה לשליחת מיילים שתאפשר לכם לשתף את הקמפיינים שלכם ברשתות החברתיות בקלות וביעילות. בדרך זו תוכלו בעת ובעונה אחת לחסוך זמן יקר ולהעצים את המסר השיווקי שלכם.