אקטיב טרייל נרתמת למלחמה בספאם

עקב ריבוי תביעות הספאם שהוגשו נגד מפרסמים ישראלים בתקופה האחרונה, החלטנו באקטיב טרייל לקחת עמדה פרואקטיבית ולאפשר לנמעני הדיוור להגיש תלונה על ספאם ישירות מולנו. בדרך זו, נוכל לסייע טוב יותר במלחמה המתמדת נגד שולחי המיילים הלא חוקיים ולקבל מידע מהיר ומדויק על מקרים של ניצול לרעה את המערכת שלנו.

אקטיב טרייל נגד דואר זבל

ספאם, או דואר זבל, הוא נושא שעולה לכותרות המון בשנים האחרונות, בעיקר בשל חוק הספאם החדש. לפי התיקון לחוק התקשורת, שאושר ב-1 בדצמבר 2008, חל איסור מוחלט לשלוח חומר פרסומי בפקס, באימייל או בסמס ללא אישור המקבל, ללא הזדהות המדוור וללא לינק להסרה מהשירות.

ואכן, בהתאם לנוסח החוק החדש, אנו באקטיב טרייל עשינו את ההתאמות הנדרשות כדי שמהדוורים אצלנו יוכלו ליהנות ממקסימום תועלת במינימום מאמץ. בין היתר, נספק לינק אוטומטי להסרה מהדיוור, שיתווסף לכל מייל שנשלח, אנו מחייבים את המדוור להזדהות ומבצעים מעקב אחר תלונות שמגיעות מספקי תיבות המייל הגדולות בעולם, ביניהן AOL, Microsoft, Yahoo ועוד.

מדוורים? כך תימנעו מתלונות על ספאם

חשוב להבין, כי לא כל תלונה על ספאם היא מוצדקת. לעתים, הנמען יחשוב שהדרך הקלה ביותר להסיר את עצמו מהשירות היא על ידי לחיצה על כפתור ההתרעה על ספאם או העברה לתיקיית הספאם ולעתים הנמען פשוט אינו זוכר שנרשם, למרות שבידי המפרסם תיעוד מלא על הרישום.

על מנת להימנע, או לפחות להפחית משמעותית את התופעה, אתם יכולים לעשות כמה פעולות פשוטות:

Confirmed/Double opt-in: הדרך הבטוחה ביותר להבטיח רשימת תפוצה אמינה. מדובר בפעולה שמגיעה לאחר הרשמת הנמען ומבטיחה את אישורו. לדוגמה, שליחת אימייל שמאמת את הרשמתו, או לכל הפחות אימייל נוסף שמודה לו על ההרשמה. כך, נוצרת מערכת יחסים בה הנמען מודע יותר לרישומו והסיכויים שתלונה תוגש בגין המייל הנשלח אליו פוחתים.

• בהירות בטופס ההרשמה: טופס ההרשמה הוא השער לדיוורים שלכם, ולכן אין צורך להיות מסתוריים. תנו לגולש להבין למה הוא נרשם ומה הוא יקבל בתמורה ואל תבטיחו משהו שאינכם יכולים לקיים.

• מילות טריגר בכותרת: הימנעו משימוש במילים או בסימנים, שעשויים להפעיל את מנגנוני הספאם, או לחילופין, לגרום לנמען לחשוב שמדובר בדואר זבל. לדוגמה, מילות קריאה ("מבצע!!!!!"), או מילות מפתח המקושרות לדואר זבל כמו "שיווק רשתי", "מדהים" או "הזמן עכשיו".

• הזדהו: אימייל, שאינו מקושר למדוור אותו, יכול להצטייר כדואר זבל בעיני הנמענים. הקפידו לשלוח את המייל מכתובת מזוהה וברורה. זהו הזיהוי הראשון של הנמען לגבי מהות המייל וזהות השולח. בנוסף, באקטיב טרייל אנו מצרפים לכל קמפיין את פרטי השולח וכתובתו, כדי להגדיל את אמינותו ולהקטין סיכויים להגיע לתיקיית הספאם.

נגד הספאם ובנחישות

אקטיב טרייל הינה ספקית הדיוור הגדולה בישראל וככזאת, נעשה כל שביכולתנו כדי לאכוף את חוק הספאם וכדי למזער את הנזקים שנגרמים בגינו, הן לחברות המדוורות והן ללקוחותיהן.

למדו כיצד לבנות טופס הרשמה איכותי: