גוגל ממשיכה לשדרג את שירות הדואר האלקטרוני

ענקית הטכנולוגיה גוגל הכריזה על אפליקציית דוא”ל חדשה בשם inbox והסעירה את שוק השיווק הדיגיטלי בעולם הדיוור.

האפליקציה החדשה של גוגל - inbox

צילום מסך: גוגל

מה זה inbox?

לטענת גוגל, הדואר האלקטרוני שינה את מסלולו לאורך השנים, וכעת הוא הרבה יותר מפלטפורמה של שליחת דואר. האפליקציה החדשה נועדה להפוך את תיבת הדוא”ל שלכם למעין יומן חכם, שיקל על ניהול משימות יומיומיות.

האפליקציה מסייעת לארגן ולרכז את האימיילים בתיבת הדואר הנכנס שלכם לפי רלוונטיות, בדומה לתגיות של Gmail. פיצ’רים נוספים מאפשרים לכם להישאר למעלה ברשימת הדואר הנכנס של הנמענים שלכם, על סמך חשיבות, אחוזי פתיחות וכדומה.

על הפיצ’ר Bundles

כמו התגיות, גם Bundles מאפשר לנמענים לרכז הודעות לקטגוריה דומה ואז גם להוסיף העדפה מסוימת. הנה הדוגמה המובאת בבלוג הרשמי של גוגל: “כל הקבלות על הרכישות שלכם או כל הדוחות מהבנק ירוכזו יחד כדי שתוכלו לסקור אותם ביעילות. אתם אפילו יכולים ללמד את inbox להסתגל לדרך העבודה שלכם, על ידי בחירת האימיילים שתרצו שירוכזו יחד”.

מה זה אומר על שיווק בדוא”ל? כדאי לכם לדוור אל נמעני Gmail זמן רב יותר לפני מבצע או מכירה, כדי לאפשר להם להגדיר את ה-Bundles שלהם עם הדיוור שלכם.

דבר נוסף, ישנה סבירות גבוהה שנמענים שלא פותחים את האימיילים שלכם באופן תדיר, לא יפתחו אותם לעולם באמצעות פיצ’ר ה-Bundle.

על הפיצ’ר Highlights

כשמו כן הוא, דגשים. הפיצ’ר נועד לשמור על אינפורמציה חשובה בתיבת הדואר הנכנס. לפי הבלוג הרשמי של גוגל: “Highlights ישמור על מידע חשוב כמו כרטיסי טיסות, תמונות ומסמכים שנשלחו אליכם מחברים ובני משפחה. האפליקציה אף תציג מידע יעיל מהרשת, כתוספת לאימיילים שהודגשו, כמו סטטוסים בזמן אמת על הטיסות שהזמנתם”.

על הפיצ’ר Assists and Snoozes

פיצ’רים נוספים של האפליקציה כוללים תזכורות (Assists and Snoozes, Reminders) בהן תוכלו להזכיר לעצמכם על כביסה שצריך לתלות, או מסיבה בגן של הילדים.

אם לדוגמה הוספתם תזכורת על הזמנת שולחן למסעדה, האפליקציה תגדיל ותצרף את מספר הטלפון של המסעדה, אליה ביקשתם להזמין את השולחן ומפה עם כתובת המסעדה.

הזמנתם טיסה? האפליקציה תספק לכם את כל המידע על היעד הנבחר, כולל מזג אוויר ואטרקציות מעניינות. ואם זמן התזכורת לא מתאים לכם, פשוט לחצו את כפתור ה-snooze והיא תופיעה מאוחר יותר.

בשורה התחתונה

לעת עתה, inbox זמינה עבור אלו שקיבלו הזמנה מיוחדת להורדת האפליקציה ואלו יוכלו להזמין את חבריהם להתנסות. לכן, ההשפעה שלה עשויה להיות הדרגתית, ולכם יהיה מספיק זמן להתכונן אליה בהתאם, במאמצי השיווק שלכם.