שיווק לעסקים קטנים דרך דיוור במייל

שיווק לעסקים קטנים: כך זה יעבוד לטובתכם

לעסקים קטנים יש יתרון מרכזי עצום – קשר עם הלקוחות. עסקים כאלו מסוגלים לרוב לתת שירות איכותי יותר מארגונים גדולים והלקוחות בתמורה, מוכנים לבטוח בהם יותר.

אבל, משום שהם קטנים יותר מהחברות הגדולות, שיווק לעסקים קטנים מלווה בחסרונות, שהעיקרי שבהם הוא מחזור כספי נמוך. עסקים קטנים אינם יכולים להרשות לעצמם את מסעות הפרסום של החברות הגדולות, את הקמפיינים בטלוויזיה ואת המודעות בעיתונים. שיווק בדיוור אלקטרוני הוא אחת הדרכים הטובות ביותר בהן יכול עסק קטן לנצל את הקשר המיוחד שיש לו עם הלקוחות ולחזק את עצמו, מבלי להוציא הרבה כסף שיעילותו לשיעורי ההמרה אינה מובטחת.

יתרונות הדיוור האלקטרוני לשיווק לעסקים קטנים:

מחיר

עסקים קטנים רבים שולחים ללקוחות שלהם פליירים, חוברות וחומרים מודפסים אחרים כדי לקדם את עצמם ואת המוצרים שלהם. הדפסה ודיוור של חומרים כאלה עולים כסף רב, שניתן לחסוך את רובו באמצעות שיווק בדואר אלקטרוני. דיוור אלקטרוני הוא אמצעי שיווק זול, שניתן להתאמה בהתאם לגודל משתנה של קהל לקוחות.

זמן

במקום לשכור עובדים חדשים כדי שיפיצו את המסר השיווקי שלכם או לבזבז את זמנם של עובדים קיימים, בדואר אלקטרוני אתם צריכים רק ללחוץ על כפתור. יצירת קמפיין בדואר אלקטרוני היא קלה ומהירה, והפצת הקמפיין מהירה עוד יותר. יתרה מכך, דואר אלקטרוני הוא צורת תקשורת מהירה במיוחד. תוכלו להשתמש בו כדי לספק ללקוחות שלכם מידע מיידי ועדכני, ולקבל מהם משוב במהירות יחסית.

מידע

שיווק לעסקים קטנים באמצעות בניית דיוור במייל יכול לסייע לכם לפנות לקהל שלכם ולהבין אותו. הוא מספק כלים שמאפשרים לנתח את תגובות הקהל לקמפיין. תוכלו לגלות כמה פתחו את האימיילים שלכם, כמה מהם לחצו על קישורים וכמה מהם מחקו את האימייל מבלי לפתוח אותו. הנתונים הללו יעזרו לכם לדעת מה הלקוחות מעוניינים לקבל מכם, ולהתאים את הקמפיין למידע זה.

נוחות

שיווק בדואר אלקטרוני מקל על הלקוחות לרכוש את המוצרים שהם מעוניינים בהם. במקום להגיע ישר לחנות, הם יכולים ללחוץ על קישור, להגיע לאתר העסק ולרכוש את המוצר משם. כמו כן, לקהל הלקוחות יהיה קל יותר להגיב על הקמפיין, ולספר לכם במה הוא מעוניין. לקוחות שאינם מעוניינים לקבל מכם דואר אלקטרוני, יכולים פשוט להסיר את עצמם מרשימת התפוצה. כך תוכלו להפריד בקלות בין משתמשים שרוצים לשמוע מכם לבין משתמשים שלא ירכשו מכם דבר ממילא.