5 סיבות לדוור אל הנמענים שלכם באופן קבוע

אם אתם שואפים לשמר את הקשר עם לקוחותיכם הקיימים, ובמקביל גם לגייס לקוחות חדשים, אני ממליץ לכם להמשיך לקרוא את השורות הבאות.

כיום, כמעט כל חברה שמעוניינת לפתח את קשרי הלקוחות שלה, משתמשת ברשימת דיוור להעברת מסרים שיווקיים, פרסומיים ואינפורמטיביים. מערכת דיוור אלקטרוני מאפשרת לכם, למעשה, לנהל מספר בלתי מוגבל של רשימות תפוצה בהתאם לשירות, למוצר ולקהל היעד הרלוונטי.

במאמר זה אספר לכם מדוע כדאי גם לכם להתחיל להשתמש ברשימות דיוור אפקטיביות:

הגדלת החשיפה

כפי שאתם יודעים, חשיפה הינה תנאי הכרחי להצלחת העסק שלכם. ניהול חכם ואפקטיבי של רשימת דיוור יאפשר לכם להגדיל את החשיפה של הארגון, מוצריו ושירותיו, הן בפני לקוחות קיימים והן בפני לקוחות פוטנציאליים.

שליחה קבועה ומסודרת של ניוזלטרים ודיוור אלקטרוני תאפשר לעסק שלכם להיות כל הזמן בתודעה של הלקוחות. הגדלת החשיפה תוביל, כמובן, להגדלת נתח השוק ונפח המכירות בחברה.

שיפור השירות

קשר מתמיד וקבוע עם לקוחות החברה, המבוסס על העברת תכנים רלוונטיים, מבצעים, הנחות והטבות, ישפר באופן ניכר את רמת השירות בחברתכם. שיפור השירות יגדיל את שביעות רצון הלקוחות ויסייע ביצירת מעגל לקוחות נאמן ואיכותי.

פילוח שוק יעיל וממוקד

ניהול חכם של מספר רשומות תפוצה מאפשר לכם לבצע פילוח שוק יעיל, ממוקד ומכוון מטרה, על פי משתנים רלוונטיים – משתנים סוציו-דמוגרפיים (גיל, אזור גיאוגרפי וכו’), סגנון חיים (הרגלי קנייה, העדפות וכו’) ועוד.

הפילוח מאפשר לכם לנהל קמפיינים שיווקיים ופרסומיים בצורה יעילה וממוקדת (לשלוח דיוור נפרד וייחודי עבור קהלי יעד שונים), ללמוד על כוח הקנייה שיש בידיכם וכמו כן, למדוד את הפעילות של הפלחים השונים ושל הצלחת הקמפיין הפרסומי.

הגדלת הטראפיק (תנועת הגולשים) באתר החברה

שימוש קבוע בדיוור אלקטרוני מאפשר לכם להגדיל הן את תנועת הגולשים באתר החברה והן את הפעילות והאינטראקציה עם הלקוחות ברשתות החברתיות (כדוגמת פייסבוק או טוויטר).

שליחת דיוור אלקטרוני, המפנה את המנויים ללינקים רלוונטיים באתר (המפרטים על תוכן רלוונטי ומסקרן, מבצעים, הטבות, הנחות ותחרויות מעניינות), מהווה קרקע פורייה להגדלה ניכרת של תנועת הגולשים.

כלי שיווק מוזל

היתרון הדומיננטי של מערכת הדיוור האלקטרוני בא לידי ביטוי בעובדה שהיא מהווה כלי שיווקי אפקטיבי וזול כאחד. היעילות השיווקית והפרסומית שלה אינה נופלת משיטות פרסום אחרות (טלוויזיה, שלטי חוצות וכו’) ויחד עם זאת, היא הרבה יותר זולה ופשוטה.

כתיבת קובץ אלקטרוני אחד למספר בלתי מוגבל של נמענים, גם אינה כרוכה בהוצאות דיוור גדולות ומיותרות.

אין ספק כי מערכת דיוור אלקטרוני הינה הכלי השיווקי היעיל ביותר לארגונכם. לא בכדי, יותר ויותר חברות עסקיות כבר הצליחו לנצל את יתרונותיה, כדי לקדם ולמנף את עצמן.