הגיע הזמן לעשות ניקיון פסח ברשימת התפוצה שלכם

רשימות תפוצה הן חלק בלתי נפרד ומשמעותי מאד בדיוור ולכן חשוב לשמור עליהן נקיות ככל האפשר, כלומר ללא כתובות כפולות, שגויים או מידע מיושן.

חג הפסח הוא הזדמנות מצוינת לביעור החמץ וסילוק שארים מיותרים מרשימות התפוצה שלכם, ארגונן מחדש וסידור כללי של הקמפיינים השיווקיים. כך תעשו זאת:

ניקיון פסח ברשימת תפוצה

חפשו את ה"לא פעילים"

מדובר בנמענים שלא הגיבו לקמפיינים שלכם: לא פתחו, לא הקליקו ולא הביעו התעניינות בששת החודשים האחרונים. ברגע שתזהו ותפרידו אותם מהשאר, תוכלו לעשות את אחת מהפעולות הבאות:

קמפיין מיוחד: תשלחו אליהם דיוור מיוחד בניסיון לעורר אותם (remarketing). זה יכול להיות מבצע, הנחה או קופון ייחודי – כל דבר שיעורר את תשומת לבם לדיוורים שלכם ויזכיר להם מדוע נרשמו מלכתחילה.

הסרה: פשוט הסירו אותם מרשימת התפוצה שלכם. טובה רשימה קטנה אך פעילה מאשר גדולה וחורקת.

חפשו נמענים ותיקים

עובדה ידועה היא שהנרשמים החדשים הם הכי פעילים ולכן חשוב לתת דחיפה קטנה דווקא לוותיקים יותר. בזיהוי נמענים ותיקים יחסית, אתם יכולים לטרגט אליהם קמפיין עם הטבות מיוחדת ל"לקוחותינו הנאמנים". אתם לא חייבים להציע להם מבצע או הנחה, גם הכרת תודה תתקבל בברכה.

הוסיפו נמענים חדשים

מכיוון שניקיון הפסח שלכם כולל הרבה הסרות, דאגו להשלים את החוסרים על ידי הוספת נמענים חדשים. עצבו טפסי הרשמה חדשים ורעננים לאתר שלכם, כאלו שימשכו עוד עיניים. אתם לא חייבים להיצמד לנוסח ולצבעי המותג שלכם, מדובר באביב, תקופה של פריחה מחודשת וזו סיבה מספיק טובה לצאת מאזור הנוחות שלכם ולרענן את האתר.

נסו ליצור קמפיין עם הטבה מיוחדת לנרשמים חדשים. הפצתו ברשתות חברתיות יכולה להיות דרך טובה להעביר את המסר הלאה לאלו שאינם מכירים את פועלכם.

מלאו כיסיי במשובים

עשו סדר בדוחות הקמפיינים שלכם וסקרו אותם, השוו ביניהם ותבחנו את תוצאותיהם. האם אחוזי הפתיחה עומדים בציפיות שלכם? האם אתם מאזינים לרחשי לבם של הנמענים או שמא מדוורים באופן אוטומטי?

אתם יכולים לבנות סקר במערכת אקטיב טרייל ולדוור אותו – כך לקבל את המידע האיכותי ביותר על טיב הקמפיינים שלכם ממקור ראשון. לאחר ניתוח כל התוצאות והמשובים מהסקרים באינטרנט, עשו חושבים מחדש והסיקו האם וכיצד ניתן לשפר את הדיוור שלכם.

ואגב, פסח זו הזדמנות נהדרת לעשות סדר אך לא רק – סגלו לעצמכם הרגל של פעמיים בשנה, בהן אתם עושים רפלקציה על טיב השירות, איכות הדיוור ואופן הפנייה לנמענים שלכם.

 

עוד בבלוג אקטיב טרייל: 20 השאלות הנפוצות ביותר בתחום הדיוור ותשובותיהן