מה נשתנה במנועי החיפוש בשנת 2015?

עולם האונליין משתנה ללא היכר בכל רגע נתון, מה שמשפיע באופן ישיר על תוצאות החיפוש שלנו ברשת, ולכן גם על מאמצי השיווק של כל עסק. קידום במנועי החיפוש, בגוגל במיוחד, הוא חלק חשוב ובדרך כלל אף הכרחי ולכן, כשנעשים שינויים, אתם חייבים להיות מודעים אליהם. רמז – בשנת 2015 כדאי לכם להשקיע בדפי הנחיתה שלכם.

אופטימיזציה בדפי נחיתה

למשווקים בשנות האלפיים, כללי ה-SEO תמיד יושבים בקצה המחשבה. קידום הקמפיינים ודפי הנחיתה שלכם בגוגל הוא חלק נכבד מאד והרבה מהחשיבה השיווקית נכרכת סביב נושא זה.

הנה מספר עדכונים שאתם צריכים לדעת על SEO בשנת 2015.

גוגל עדיין השליט הבלעדי

על אף התחזקותו של מנוע החיפוש Bing, גוגל עדיין ממשיכה להוביל בתחום, בייחוד בתחום החיפושים במובייל. לכן, כשגוגל עושה שינויים – הם מהווים השפעה עצומה על הקמפיינים שלכם ועל התאמתם למכשירים ניידים.

בניגוד לתחזיות לשנת 2014, בשנה שעברה החברה הפתיעה כשהודיעה שהיא זונחת את מאגר המידע של מילות המפתח, מורידה את התמונות ממנוע החיפוש ומשנה גודל תגיות ל-70 תווים.

בנוגע לאופטימזציה, השינויים היו עדינים יותר. לדוגמה, כבר אין יותר חשיבות למה שמחפשים, אלא מי מחפש ומהם הטרנדים הבולטים. הפעולות הללו מאפשרות לכם לתעדף את הלקוחות ולהתאים את מאמצי השיווק בהתאם.

בנוסף, התוכן עלה למלוכה. זה אמנם קרה בהדרגה, אך בשנת 2014 כבר היה ברור שהתוכן השיווקי משתלט. כשגולשים מקישים שאלה מסוימת למנוע החיפוש, ברוב המקרים גוגל יציג את התשובה בראש העמוד, למען חווית המשתמש.

תשובה בגוגל

מה חדש ב-2015?

2015 היא ללא ספק שנת המובייל. גוגל כרום וספארי של אפל דחקו לפינה את האקספלורר וכרגע שולטים בתחום מנועי החיפוש במובייל. וכמובן שקידום אורגני נותר חלק עיקרי.

אחד מהשינויים המשמעותיים של שנת 2015 הוא ירידה בחשיבותם המכרעת של דפי הבית. כעת, טוענים מומחים, דפי נחיתה תופסים מקום נכבד יותר בתוצאות במנועי החיפוש. כנראה שזה נובע מהעובדה שקידום אורגני ברשתות החברתיות גובר, בייחוד במובייל, ולכן פחות גולשים טורחים להיכנס לדף בית של חברה כזו או אחרת.

המלצה: התחילו להשקיע יותר מאמצים בדפי הנחיתה שלכם ואם אין לכם כאלו – כדאי שתתחילו. עם אקטיב טרייל, ניתן לבנות ולעצב דפי נחיתה בקלות.

צפו בסרטון: עיצוב דף נחיתה תוך דקות

דף נחיתה טוב, שהושקעה בו מחשבה על SEO, יכול לעורר מעורבות ולהביא לעלייה בתוצאות החיפוש וכמובן, באחוזי ההמרה. בנוסף, בגוגל משתדלים לקדם דפים שלהם מבקרים רבים, משום שזה מעיד על ערך מסוים בעמוד וחווית המשתמש חשובה להם מאד.

 

עוד בבלוג אקטיב טרייל: הדרך היעילה ביותר לעשות סדר ברשימת הדיוור שלכם