קידום לעסקים קטנים: כיצד דיוור אלקטרוני יכול לעזור לכם

באתר תוכלו למצוא עוד מגוון טיפים לשיווק דרך המיילים, אך החשוב שבהם לבעל עסק קטן הוא החזר ההשקעה (ROI) הגבוה שמניבות פעולות הדיוור.

שיווק דיגיטלי באמצעות דיוור אלקטרוני

יש לכם עסק קטן? מלבד שרותי קידום בפייסבוק, בגוגל או בכל פלטפורמה חברתית אחרת שמרבית העסקים הקטנים כבר עושים, חשוב להבין גם מה הם היתרונות בהחזר ההשקעה שפעולת שיווק בדואר אלקטרוני יכולה לייצר עבור העסק שלכם וכמה גדולה השפעתו על מאמצי השיווק.

על-פי Direct Marketing Association, שיווק בדואר אלקטרוני מכניס כ-40 דולר על כל דולר אחד שאתם מוציאים. מדובר באחוזי ROI מהגבוהים בעולם השיווק והיעילים ביותר לקידום לעסקים קטנים. ואם לא די בהחזר השקעה גבוה, מגזין פורבס מצא כי רוכשים אונליין שהגיעו דרך דוא”ל שיווקי, מבזבזים יותר מגולשים אחרים.

רוצים לדעת עוד על יתרונות הדיוור האלקטרוני לעסק שלכם?

1. דיוור מגדיל מכירות: דוא”ל מאפשר לכם לשתף מידע על אודות העסק שלכם, כך לבנות רמת אמון יציבה ביניכם לבין הלקוחות, מה שמוביל לאחוזי המרה גבוהים. החל מדיוורים שיווקיים גרידא וכלה בעדכונים וחדשות על מוצרים ועדויות של לקוחות מרוצים – כל אלו יכולים לסייע לכם במהלכי השיווק.

חברת הריהוט השבדית איקאה לדוגמה, דואגת לעדכן במבצעים החמים ואף לספור לאחור עד לסיומם.

ikea

2. דיוור שומר על הגחלת חמה: חשבו על הדיוור כעל תזכורות עדינות, הן לא חייבות למכור משהו ספציפי אלא פשוט להגיד שאתם שם. זה יכול להיות ניוזלטרים חודשיים עם תוכן מעניין בנושא, עדכונים על “מה חדש” בעסק שלכם, ברכות חג שמח או אפילו אימיילים שמותאמים אישית בהתאם ליום ההולדת או יום הנישואים של הלקוח.

מסעדת הבשרים NG מעניקה בקבוק של יין הבית במתנה לכל אורח שנרשם לרשימת התפוצה שלהם. את ההטבה הם שולחים בדיוור מיוחד לאותו הנמען, בצירוף שמו הפרטי וברכה לכבוד יום הולדתו.

ng

3. דיוור שומר על לקוחות קבועים: רשימת התפוצה היא הכלי החזק ביותר של המדוור. כשאתם מקפידים על חוקי הספאם ושולחים דיוור איכותי, אין סיבה שרשימת התפוצה שלכם לא תהא יציבה ואף תגדל עם הזמן. כך, אתם צוברים קהל לקוחות נאמן ולאורך זמן ולא חד פעמי. אתם לומדים אותם, את הרגליהם וטעמם, ויכולים לשפר את הדיוור שלכם בהתאם.

בעיריית תל אביב-יפו דואגים לדוור באופן קבוע על על הפעילויות הנעשות בעיר, כדי שתושביהם לא יפספסו דבר.

tel-aviv

4. דיוור מגדיר את המומחיות שלכם: באמצעות שיווק במייל אתם יכולים לבסס את מעמדכם כמומחים בתחומכם. החל בטיפים וכלה במידע פנימי על התחום, אתם נותנים לנמענים שלכם להרגיש שיש להם מקור מהימן ממנו הם יכולים לשאוב מידע מעניין. בנוסף, לאימיילים שלהם ערך מוסף יש אחוזי שיתוף גבוהים. אם אתם עוסקים לדוגמה בציוד מחשוב, לא די שתדוורו על הטבות ומבצעים, תנו לנמענים שלכם מידע יקר ערך על מוצרים חדשים שיצאו לשוק, תאריך הגעתם לארץ ויתרונות וחסרונות של מוצרים מובילים.

כאחת שאמורה להתמחות בענייני טבע, החברה להגנת הטבע עושה עבודה טובה בדיוורים שלה, כשהיא מצרפתת מידע עדכני על מה שמתרחש בתחום הסביבה. כך לדוגמה, לאחר אסון הנפט בערבה, הוסיפה לניוזלטר כתבה מפורטת עם כל המידע על האסון האקולוגי.

teva

קל למדוד קמפיין דיוור

בניגוד לשיווק במדיות אחרות, את תוצאות השיווק הדיגיטלי במייל ניתן למדוד בקלות: שיעורי המרה, אחוזי פתיחת דיוור, אחוז הקלקות ומספר המבקשים להסרה – כל הנתונים הללו מסייעים לכם לקבוע את הצלחת הקמפיין לעסק שלכם.

כדי להבין יותר לעומק את תוצאות הקמפיין, עליכם ללמוד את מידת המעורבות של הנמענים על ידי הפעולות בהן הם נוקטים. וזו הייחודיות של קמפיין דיוור לעומת מהלכים שיווקיים אחרים. מערכות המתמחות בדיוור אלקטרוני מאפשרות לכם ללמוד את הרגלי הגולשים, לנתח אותם ולהתאים לכל אחד מהם את המסר, התמונה, שורת הנושא או צבע הרקע המתאים ביותר עבורם בקלות.

חשבו שיש לכם חנות פרחים, ולאילנית, הלקוחה האהובה עליכם, יש יום הולדת ואתם רוצים לפנק אותה במתנה. כמו כן, אתם יודעים שהיא אוהבת במיוחד חבצלות. תארו לעצמכם את שמחתה כשהיא תקבל מכם זר חבצלות לכבוד הולדתה. לא רק שאילנית תהפוך ללקוחה נאמנה, היא גם תדאג לספר לכל חבריה על המחווה.

ובכן, מערכת דיוור מתקדמת תדע לעזור לכם לעשות את אותם הדברים, בקלות וביעילות.

ברגע שמאגר הנתונים שלכם מעודכן, אתם יכולים להתאים את הקמפיין לצרכי הלקוח. את המידע הזה אתם יכולים לאסוף בקלות באמצעות הטמעת טפסי הרשמה באתר שלכם, בדפי הנחיתה וכדומה. משווק חכם הוא כזה שמלווה את כל תהליך הרכישה של הלקוח ופועל לכל אורכו. אם לדוגמה, חיפש הגולש בגדי תינוקות באתר שלכם, אבל מסיבה כלשהי עזב את האתר לפני, אל תוותרו לו – דוורו אליו מבצעים והנחות על בגדי תינוקות.

שיווק באינטרנט- איפה ואיך כדאי?

מעבר לכל הסיבות הנ”ל מדוע דיוור אלקטרוני יכול לעזור בקידום לעסקים קטנים, מדובר באופציה ידידותית וזולה במיוחד למשתמש. אקטיב טרייל מציעה לכם חבילות דיוור משתלמות, בהן חודש ראשון בחינם, לצורך התנסות. באמצעות עורך ה-drag & drop שלנו, אינכם צריכים להסתייע בגרפיקאי או במעצבת, אתם יכולים להגשים את חלומות השיווק שלכם בקלות ועם תוצרים מקצועיים, תוך דקות.

רוצים לנסות בעצמכם? הקליקו להרשמה למערכת אקטיב טרייל – בחינם!