נגמרו הרעיונות? 5 הצעות ליצירת תוכן אינסטנט!

כל מי שמדוור מספיק זמן מכיר את ההרגשה: המועד למשלוח הקמפיין או הניוזלטר הבא מתקרב, ונראה שאין לכם מה לומר. מדובר בתופעה מוכרת ולמזלנו, באותה הקלות שהיא מגיעה, היא בדרך כלל גם נעלמת. כדי לעזור לכם להתחיל, ריכזנו עבורכם רשימה קצרה של נושאי כתיבה קלילים במיוחד.

1. כתבו מדריך קצר או רשימת טיפים

אתם הרי מומחים בתחום העיסוק שלכם, לא? לקוחות רבים, ביניהם מבקרים אקראיים באתר או בבלוג של הארגון תמיד ישמחו ללמוד כמה טריקים חדשים מהמקצוענים. אם אתם בתחום המכירות או מתן השירותים, אתם יכולים לכתוב מאמר קצר ואובייקטיבי המתאר את התכונות והיתרונות של אחד מהמוצרים שלכם. העובדות כבר שם, כל שנשאר הוא להפוך אותן למאמר קצר. ניתן גם לערוך השוואה בין שני מוצרים שונים מהמבחר שאתם מציעים וכדומה.

2. ספרו קצת על עצמכם

קיבלתם פרסים כלשהם לאחרונה? כתבו עליכם בעיתון או בבלוג? השתתפתם או הצגתם בכנס מקצועי? כל אחד מההישגים הללו עשוי לעניין את קהל הלקוחות שלכם. ניתן לצרף גם תמונות מכנסים ואפילו מהווי החברה. הצגת ההישגים לראווה עוזרת למצב את הארגון כמוביל בתחומו וכבר-סמכא. אף אחד לא אוהב לעשות עסקים עם חובבנים.

3. אל תשכחו את החגים

בתור מדוורים ישראלים אנו נהנים ממגוון רחב ביותר של חגים, לאורך כל השנה. אם מוסיפים לספירה גם אירועים כמו הסילבסטר, אחד באפריל, חג האהבה (גם ולנטיינס דיי) ואפילו אירועים אזוטריים כמו חגיגות 100 שנה לתל אביב או יום הולדת שנתיים לעסק שלכם, מתקבל לוח שנה עמוס לעייפה. האתגר כאן הוא להתאים מוצר או שירות לכל אירוע. אין צורך בקשר חזק במיוחד – כמעט כל דבר יכול לעבוד.

4. מה חדש?

סיכויים גבוהים מאד שאתם קוראים עיתונים, גולשים באתרי חדשות או לפחות מעיינים באתרים מקצועיים הקשורים לתחום העיסוק שלכם. עשו לעצמכם הרגל לשמור כתבות ומאמרים מהמדיה, שקשורים (באופן ישיר או עקיף) לתחום העיסוק שלכם. לדוגמה, עם מעט כישרון, הודעה על שינוי במדיניות המס יכולה להפוך לכלי שיווקי למוצרים שלכם. בנוסף, אתם יכולים להתייחס לחידושים בתחום הטכנולוגיה למשל, ולהשיג מטרה כפולה: תוכן איכותי עבור הלקוחות והעברת המסר שהארגון שלכם עובד עם האצבע על הדופק בנוגע לחידושים בתחום.

5. סיפור ההצלחה

הציעו ללקוחות נאמנים לפרסם חוות דעת או סיפור הצלחה מטעמם. באמצעות סדרה קצרה של שאלות מנחות (כיצד שמעתם עלינו? באילו מוצרים או שירותים אתם משתמשים הכי הרבה? מה דעתכם על שירות הלקוחות שלנו?) ניתן לייצר בקלות סיפור הצלחה של לקוח. בתמורה לפרסום הסיפור, הציעו ללקוח קישור לדף הבית שלו בתחתית העמוד.