10 הדיברות למכירות בדיגיטל בפסח הקרוב

חג פסח מתקרב בצעדי ענק ולפי כל הסימנים, החג הנוכחי הולך לשבור את שיאי הקניות באונליין וגם באופליין. אם בפסח אשתקד כבר היו באוויר ניחוחות חזקים של חזרה לשגרה כמעט בכל הענפים וזינוק בפעילות הכלכלית – הרי שבחג הקרוב אין כל מגבלה שמונעת מכל ישראלי לשלוף את כרטיס האשראי ולבזבז כאוות נפשו. מה זה בעצם אומר? שהזדמנויות חייבים לנצל, ורצוי שכל עסק דיגיטלי יקרא את המפה בצורה אידיאלית, כדי שיוכל להשתתף בחגיגת הקניות שצפויה להתחיל ממש בימים הקרובים.

בפסח שעבר עוד היו מגבלות אירועים והתכנסויות, אבל בחג הנוכחי – הפקות הענק חוזרות, האטרקציות מצחצחות ברקודים וגם השמים פתוחים לרווחה. רגע לפני חגיגת הקניות של פסח, איך מתמודדים עם הג’ונגל הפרסומי ברשת? ומה חייבים לזכור לפני שמתחילים מבצע חדש? 10 הדיברות שלנו לשיווק בדיגיטל.

1. לא תתפזר

נכון, כולם רוצים לקנות וכולם נמצאים בחיפוש מתמיד אחרי מבצע שווה – אבל כדי לא להיקלע לתחרות יקרה מומלץ למקד ולבדל את המסרים השיווקיים שלכם. “כל המרבה הרי זה משובח”? את הציטוט הזה תשמרו להגדה של פסח, האסטרטגיה הנכונה לימים הקרובים תהיה: חייב אדם לראות את עצמו כאילו הוא הלקוח היחיד שלכם.

2. לא תזרוק כספך לחינם

הרשת גועשת, את זה הבנתם עוד לפני שראיתם כמה צפוי לעלות לכם ליד בקמפיין פסח. הדרך המומלצת לפרסם בימים הקרובים היא באמצעות ערוצים פרסונליים כמו אימייל מרקטינג וקמפיין מסרונים חכם. ככה אתם יודעים בדיוק כמה אתם מוציאים, והכי חשוב – יש לכם מדדי יעילות עדכניים וחיוביים.

דף נחיתה - לפני הכלכל קמפיין חייב לכלול רכיבי תוכן ייעודיים כמו דף נחיתה (צילום: UNFLUSH)

3. לא תוותר על דף נחיתה

לא מספיק רק לתת הנחה לפסח או הטבת נאמנות, ציידו כל קמפיין ברכיבי תוכן ייעודיים כמו דף נחיתה, ניוזלטר או מיני סייט שישווקו אך ורק את הקמפיין הנוכחי. זכרו: כדי שהלקוחות ירגישו מיוחדים, הם צריכים להרגיש שמשהו מיוחד מתרחש אצלכם. דפי נחיתה חגיגיים מעלים את שיעור ההמרות באופן משמעותי, ואם אין לכם עדיין רעיונות, אז כמובן שלנו יש 🙂

4. זכור להפתיע את המתחרים

הקמפיין שלכם יזכה לחשיפה גבוהה יותר אם תתחילו אותו לפני כולם או תסיימו אותו אחרי המתחרים. חג הפסח חל במשך 8 ימים, אבל בפועל חופשת החג אורכת שלושה שבועות. נצלו את הימים כדי לעורר הנעות לפעולה.

5. לא תאכזב את הלקוחות

רגע לפני השקת הקמפיין, וודאו שמערכי השירות וההפצה שלכם מוכנים כראוי. קמפיין מוצלח ככל שיהיה לא ישיג את מטרתו אם בסוף המוצר לא יגיע ליעדו בזמן או באיכות שהבטחתם ללקוחות. כמו כן, שימו לב לחוויית הגלישה באתר בימים של עומס ותנועת גולשים נרחבת.

6. לא תישא מבצעים ארוכים

נכון, אתם להוטים למכור והלקוחות לא פחות להוטים מכם לקנות, אבל כדי לתת להם תחושה של מיוחדות וריגוש גבוה יותר, מומלץ להגביל את המבצעים מעת לעת. הקפיצו פופ-אפים, הפעילו טיימרים, שלחו סמס ובשרו על מבצעי מיוחד ‘עד סוף היום’ או ל’שעה הקרובה’. מחר, כבר יהיה מבצע אחר.

השקיעו בתוכן רלוונטיאל תבנו על זה שהם יצרכו כל תוכן שיווקי שאתם יוצרים (צילום: UNFLUSH)

7. זכור תמיד לפנק

תקופת הפסח היא זמן מצוין למתנות. אם יש לכם את האפשרות, הציעו מוצר משלים חינם או תנו משלוח חינם על רכישות באתר. בימים בהם כרטיס האשראי נשלף ללא הרף והתקציב החודשי של מרבית בתי האב בישראל מזנק – מתנה חינם תהיה מרעננת ותיצור לכם לקוחות נאמנים יותר.

8. לא תוותר על ה-SEO

בימים בהם תנועת הגולשים ברשת מזנקת ומחירו של מילות החיפוש בגוגל מרקיעות שקלים, פעילות SEO חיובית תסייע בהבאת טראפיק ייעודי לאתר האינטרנט שלכם. השקיעו בתוכן רלוונטי טוב ותקצרו את הפירות.

9. לא תבזבז את זמן לקוחותיך

אולי ללקוחות שלכם יש זמן פנוי בחג, אבל אל תבנו על זה שהם יצרכו כל תוכן שיווקי שאתם יוצרים. הקפידו ליצור תוכן מעניין ומכירתי בלבד והשאירו את המעורבות לימים פחות לחוצים. זכרו לשלב הנעות לפעולה וטפסי לידים בכל הנכסים הדיגיטליים שלכם.

10. לא תשלם יותר על מערכת דיוור

ממש עכשיו זה עולה לכם 30% פחות. לא תקחו? בוודאי שכן, אחרת איך תשלטו על תהליך קבלת ההחלטות של הלקוחות שלכם באופן קל, מהיר ויעיל? קדימה. תתפנקו, נותרו לכם עוד 9 ימים להצטרפות במחיר מוזל.