מה חדש במערכת? עדכון גרסה מרץ 2019

אז מה מכיל עדכון הגרסה של מרץ 2019? לא מעט חידושים, שיפורים ופיתוחים מעניינים במיוחד, כולל השקת מערכת אקטיב טרייל לאי-קומרס, מגוון שיפורים במערכת ה-SMS והדו”חות, הוספת מגוון רחב של פונטים ותבניות והחלפת עורך התמונות הויזואלי לעורך מתקדם ונוח בהרבה! דבר היקל מאוד בעריכה ועיצוב האימג’ים שאתם מעלים למערכת.

אז קדימה, אפשר להתחיל…

1. עשרות תבניות רספונסיביות, חמות היישר מהתנור

התחדשנו! כעת תוכלו למצוא במערכת עשרות תבניות חדשות המתאימות למגוון רחב של עסקים עם שלל מסרים שיווקיים כמו:

  • תבניות מותאמות לאירועים וכנסים
  • תבניות מותאמות לחגים ומועדים
  • תבניות מותאמות לאתרי תוכן מכל הסוגים
  • תבניות מכירתיות ושיווקיות

המגוון הרחב של התבניות יאפשרו לכם לחסוך זמן יקר של עיצוב ועריכה! כל מה שעליכם לעשות זה לבחור את התבנית המתאימה למייל או לניוזלטר שלכם, להוסיף את התוכן, ולהתאים לפי המותג שלכם (צבעים, פונטים ואימג’ים) והופ! הכל מוכן גם למייל וגם למובייל.

הקליקו כאן כדי לקרוא עוד על התבניות החדשות >

version updates templates hebrew

2. שיפורים ועדכונים עם דגש על עיצוב הדיוורים שלכם:

2.1. עורך תמונות חדש מהניילונים

פילטרים, מסגרות, סטיקרים, שינויי גדלים ונפח, הוספת טקסטים, צורות, חיתוכים ועוד מגוון אפשרויות.

עורך התמונות החדש והמתקדם מאפשר לכם לבצע שינויים קטנים וגדולים באימג’ים שתטמיעו בכל קמפיין.

Image editor hebrewactivetrail

2.2. מגוון פונטים חדשים ומפונפנים

הוספנו מגוון רחב של פונטים חדשים לטפסי ההרשמה ועמודי הנחיתה שלנו. זו הזדמנות מצוינת לייצר התאמה מדויקת אף יותר בין עיצוב הניוזלטרים והמיילים שלכם לבין שפת המותג שלכם.

Version Update blog Img Fonts HEB

3. כלי חדש ומתקדם לניהול רשימות התפוצה

ניהול של מספר רשימות תפוצה במקביל מעולם לא היה קל יותר!

מנהלים מספר רשימות תפוצה? מעתה אתם יכולים לאפשר לנמענים שלכם להירשם ולהשתייך ליותר מרשימה אחת לפי רצונם ובהתאם לתחומי העניין שלהם. לחילופין, תאפשרו לנמענים שלכם להסיר את עצמם מהרשימות אליהן הם לא רוצים להשתייך.

באמצעות הפיצ’ר הזה תוכלו לחזק את מערכת היחסים שלכם עם הנמענים שלכם באופן משמעותי. פרסונליזציה לפי תוכן תאפשר לנמען להבין שהמותג שלכם חושב עליו כאינדיווידואל ורוצה להשקיע בו תוכן יותר ממוקד ותואם לצרכים שלו.

ברגע שכל נמען יבחר באופן אישי את רשימות התפוצה אליהן הוא ירצה להשתייך, הוא גם ייתן ערך רב יותר למיילים שתשלחו לו כיוון שהוא ירגיש שפניתם אליו אישית ובאופן ישיר תזכו לעלייה באחוזי פתיחת המיילים שלכם ואף אחוז ההמרות מהקמפיינים שלכם.

בשלב העיצוב של הקמפיין שלכם, בחרו בבלוק מסוג ‘כפתור’:

screenshot mailing list for version update 1

בשלב עריכת הקישור בחרו ב’דף מערכת’ ואז ‘עריכת רשימות תפוצה’:

screenshot mailing list for version update 2

כאשר הנמען יקבל את הדיוור וייפתח את הלינק, הוא יקבל את הטופס הבא ויוכל לבחור לבד את התוכן שהוא רוצה לקבל מכם ואת התוכן עליו הוא יעדיף לוותר.

כלי הניהול של רשימות תפוצה מספק יתרון מהותי לבעלי עסקים אשר רוצים לעמוד בתקני ה-GDPR בצורה מדויקת ויעילה יותר.

screenshot mailing list for version update 3

לחצו כאן לקריאה נוספת על סגמנטציית אנשי קשר >

4. חדש! אקטיב טרייל לאי-קומרס

מנהלים חנות אונליין? מעתה תוכלו לחבר בקלות בין אקטיב טרייל לחנות האי-קומרס שלכם במג’נטו, שופיפיי, או פרסטה-שופ. אקטיב קומרס מאפשרת לכם לשלוח דיוורים וסמסים אוטומטיים, חכמים והכרחיים לאתרי אי-קומרס, כמו שחזור עגלה נטושה, מיילים של מעקב אחר רכישה או מיילים ללקוחות “רדומים”.

בשורה תחתונה – להגדיל את המכירות שלכם.

באמצעות ההתממשקות בין אקטיב טרייל לאי-קומרס תוכלו למדוד טוב יותר את נתוני הקמפיינים שלכם, להשתמש בדאטה שאתם אוספים על הנמענים שלכם ולייצר אופטימיזציה של קמפיינים כדי להגדיל את אחוזי הפתיחה וההמרה מהמיילים שאתם מדוורים להם.

הקליקו כאן לקריאת מדריך המלא לחיבור בין אקטיב טרייל לחנות שלכם אונליין >

Version Update blog Img Ecommerc HEB

5. כל  החידושים במערכת ה-SMS שכדאי לכם להכיר:

  1. אימות אוטומטי של מספרי טלפון ב-SMS

מעתה המערכת מבצעת אימות למספרי טלפון פיקטיביים או לא תקינים, מה שמאפשר לזהות ולנטרל מספרים לא תקינים ומצד שני, לשלוח קמפיין סמס רק למספרים אמיתיים.

שלחתם הודעת SMS למספר לא קיים? אופציית הזיהוי תסנן באופן אוטומטי את אותם נמענים שהמספר שלהם אינו תקין והקמפיין הבא אשר תשלחו לקבוצת הנמענים הזו לא יכלול אותם.

הפיצ’ר עוזר לשפר את רמת עבירות השליחות ואף יחסוך לכם עלויות על חבילות ה-SMS כיוון שלא ישלחו הודעות מיותרות לנמענים ללא מספר תקין.

  1. מגבלת תווים רחבה יותר

מגבלת התווים בהודעות SMS הוכפלה וכיום היא עומדת על 1005 תווים ל- SMS. האופציה הזו מצוינת לשליחת הודעות תפעוליות ארוכות, טפסים או חוזים בהודעות SMS.

יש לשים לב שהתשלום עדיין מחושב עבור קרדיט בהתאם לחבילת ה-SMS שרכשתם.

6. פרמטרים נוספים למדידה בדו”חות

מעתה, כאשר תבחנו את דו”חות הנתונים של טפסי ההרשמה, תוכלו לראות גם כמה מתוך הגולשים שלכם נחשפו לטופס. האופציה הזאת תאפשר לכם להשוות בין אחוזי ההמרה לבין אחוזי החשיפה וללמוד כיצד ניתן לשפר את טפסי ההרשמה שלכם, במידה ויש צורך.

screenshot mailing list for version update 5

וכמו תמיד, אם יש לכם שאלות או בנוגע לאחד העדכונים או בכלל, אתם מוזמנים לפנות לצוות התמיכה שלנו במספר 03-6885050 או לכתוב לנו דרך האתר.