טיפ: פרסמו את הניוזלטר גם באתר האינטרנט והבלוג שלכם

דרך פשוטה להוציא את המקסימום מהניוזלטר שלכם היא לפרסם אותו באתר או בבלוג של החברה, כך אתם מקבלים רווח כפול על עבודה שביצעתם בכל מקרה.

מומלץ כמובן להמתין פרק זמן מסוים לפני שמפרסמים את הניוזלטר. לדוגמה, אם אתם מדוורים ניוזלטר פעם בחודש, פרסמו את הניוזלטר של החודש הקודם כשבוע לפני הפצת הניוזלטר החדש.

יתרונות פרסום הניוזלטר באתר או בבלוג:

SEO

מנועי החיפוש אוהבים תוכן, במיוחד תוכן כתוב. מכיוון שסביר להניח שהניוזלטר שלכם מכיל תכנים ומילות חיפוש הרלוונטיים לתחום העיסוק שלכם, פרסום הניוזלטר יכול לקדם את האתר ו/או הבלוג שלכם במנועי החיפוש, ולייצר כניסות נוספות.

בנוסף, זוהי דרך נוחה להזרים תוכן חדש ומתעדכן בתכיפות לאתר שלכם. כשמסתכלים על הניוזלטר גם כספק תוכן לאתר, כדאי לקחת זאת בחשבון בעת כתיבת הניוזלטר ולבנות אותו בצורה שתמשוך מנועי חיפוש (עוד על SEO – בעתיד).

פרסום הניוזלטר

על ידי פרסום הגיליונות הישנים, אתם מאפשרים ללקוחות הפוטנציאלים להתרשם מהתכנים האיכותיים אותם מכיל הניוזלטר שלכם. כמובן שכשאתם מפרסמים את הניוזלטר באתר או בבלוג – כדאי לצרף אפשרות לרישום מהיר לרשימת התפוצה, ובאופן זה למעשה למכור מנויים לניוזלטר.

הגדלת מספר הקוראים

פרסום הניוזלטר באתר יוצר חשיפה של התכנים גם ללקוחות פוטנציאלים שאינם מנויים ברשימת הדיוור שלכם. כמובן שיש לקחת זאת בחשבון ולא לפרסם תכנים המיועדים ללקוחות בלבד, או תכנים שמיועדים לנישת לקוחות מסוימת.

זכרו שאם אתם מתכוונים לפרסם את הניוזלטר, עליכם לכלול תאריכי תפוגה על מבצעים, הטבות וכו’.

ניוזלטר 2.0

להבדיל מניוזלטר המשווק במייל, פרסום אותם התכנים בבלוג או באתר יאפשר לאנשים להגיב אליהם, להפנות אליהם קוראים אחרים, לסמן אותם ברשתות חברתיות כמו digg ו-del.icio.us ובקיצור – לייצר המון קוראים חדשים כמעט בלי מאמץ.

כדאי לוודא שכשמפרסמים את הניוזלטר באתר או בבלוג, קיימת אפשרות להשאיר תגובות ומומלץ שיהיו גם כפתורים של הוספה לרשתות חברתיות. יצוין גם שבבלוגים קיימת סינדיקציה של התכנים (RSS, Atom).