כך תעצבו את הקמפיינים שלכם לסלולרי

מכשירי הסלולר נעשים פופולריים יותר מאי פעם, ויותר אנשים משתמשים בהם גם לגלישה ברשת ולבדיקת הודעות באימייל. לכן, התאמת קמפיין הדיוור האלקטרוני שלכם לסלולר נעשית חיונית מרגע לרגע.

חיונית, אך אינה כל כך פשוטה. מכשירים אלה סובלים עדיין ממספר מגבלות, שמקשות על יצירת קמפיינים איכותיים ומושקעים. ובכל זאת, כל מה שצריך זה לזכור כמה כללים פשוטים.

דוגמה להתאמה במובייל

השתמשו במסרים קצרים

אם הקמפיין שלכם יהיה ארוך וגדול מדי, הוא עלול להיקטע באמצע או לדרוש זמן טעינה ארוך. מומלץ להיזהר מקמפיינים ארוכים וכבדים שדורשים טעינת תמונות וקריאה מרובה.

לאחר שווידאתם כי הקמפיין שלכם קל ונוח לטעינה, ודאו כי אתם שומרים על הקישורים והמידע החשוב בראש ההודעה, כך שהמשתמשים לא יאלצו לגלול למטה.

קצצו בגלילה

העצה הזו חשובה גם לקמפיינים שמיועדים לקריאה במחשב. מומלץ להימנע מאד מגלילה רוחבית, ולשם כך עליכם לוודא כי הקמפיין שלכם הוא ברוחב של 500-600 פיקסלים, כך שהוא יותאם לרוחב המסך של מכשירי הסלולר.

אפשרו צפייה בדפדפן

הציבו קישור לצפייה בהודעה דרך הדפדפן, כדי להקל על המשתמשים בקריאת האימייל. עדיף להתחיל את המייל במסר החשוב שאתם רוצים להעביר, ואחריו לתת קישור לצפייה בדפדפן.

כך, גם תוכלו לנצל את הנדל”ן החשוב בראש המייל, וגם לאפשר לנמענים לקרוא את יתר הקמפיין בנוחות.

תנו לנמענים להתקשר

אם אתם יכולים, כללו באימייל קישור של “לחץ כדי להתקשר”. ככל שאתם מקלים על הנמענים שלכם לקבל מידע נוסף, כך אתם משפרים את חוויית השימוש שלהם. אם הם יהיו מרוצים, גם אתם תהיו.

זכרו את הלוגו

ודאו שהלוגו שלכם נמצא בראש האימייל, כך שתזוהו מייד. יתכן שהנמענים שלכם מעדיפים לקרוא את ההודעות השיווקיות שלהם במשרד או בבית, והם רק בודקים אימיילים אישיים דרך הסלולר. במקרה כזה, אתם רוצים לאפשר לנמענים לזהות מי אתם, ולהחליט על סמך המידע הזה.

מכשירי הסלולר נעשים מתקדמים יותר מיום ליום, אך הם עדיין סובלים מרוחב מסך קטן, מהיעדר סטנדרטים ומכוח מוגבל. אימיילים פשוטים, קצרים ואינפורמטיביים הם כרגע הפתרון הטוב ביותר לבעיות אלה.

עם הזמן, יש לקוות, יותר ויותר אנשים יקראו אימיילים דרך הסלולרי, ואז הלקוחות שלכם ידעו שהייתם שם ראשונים.

 

עוד בבלוג של אקטיב טרייל: עורך הדיוור החדש של אקטיב טרייל – עכשיו עם תמיכה מלאה למובייל