על שיתוף הפעולה של אקטיב טרייל עם Big Stock Photo כבר שמעתם?

תמונה שווה אלף מילים – אז אנחנו מספקים לכם גישה ישירה ליותר מ-19 מיליון כאלה.

אנו חיים בעולם ויזואלי וככזה, כדי למשוך את תשומת לבו של הקורא, יש למשוך את עינו. לכן, יצרנו שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם ענקית התמונות Big Stock Photo, שמאפשר לכם, לקוחותינו, ליהנות ממאגר תמונות בלתי נדלה, שמכיל יותר מ-19 מיליון תמונות.

צילום מסך ממאגר התמונות של Big Stock Photo

אחת ממיליוני התמונות לבחירה באקטיב טרייל

שיתוף הפעולה בין החברות נוצר כדי שתעצבו את הניוזלטר שלכם מבלי לבזבז זמן יקר בחיפושי תמונה ברשת, מבלי לדאוג לזכויות יוצרים – רק לבחור, להוריד ולמקם. הקמפיינים שלכם יקבלו נופך יצירתי ולכם יישאר מספיק זמן כדי להתעסק בתוכן השיווקי.

מה זה בעצם Big Stock Photo?

ביג סטוק פוטו היא חברת שיתוף התמונות הגדולה בעולם. דמיינו לעצמכם שוק ענק וצבעוני. בכל דוכן מציעים לכם תמונות מקטגוריה אחרת. בדוכן אחד תמונות נוף, בשני מאכלים, בשלישי מפות מהעולם וכן הלאה. זוהי המהות של חברת Big Stock Photo – אסופה של צילומים וציורים שנוצרו על ידי אנשים מוכשרים ברחבי העולם.

במסגרת שיתוף הפעולה החדש, יכולים לקוחותינו לרכוש תמונות ממאגר התמונות העצום של Big Stock Photo, לייבא אותן ישירות למאגר שלהם במערכת ולערוך אותן. את התמונות ניתן לשלב בקמפיינים השיווקיים, בניוזלטרים ובדפי הנחיתה שנוצרו במערכת אקטיב טרייל – בקלות ובמהירות.

לקוחות אקטיב טרייל יוכלו לרכוש את התמונות בתעריף מוזל, לדוגמה, תמונה שמחירה עולה ברשת כ-25 שקלים בקירוב, תעלה 18 שקלים בלבד למשתמשי אקטיב טרייל. כמו כן, לא יצטרכו לרכוש מנוי, כפי שהיה נהוג עד כה, אלא תינתן להם האפשרות לקנות תמונה בודדת.

עושים לכם חיים קלים

שיתוף הפעולה בין שתי החברות נוצר כתוצאה מחשיבה על הלקוחות שלנו, שרובם משלבים תמונות מעוצבות בניוזלטרים שלהם. כעת, משיש לרשותכם מאגר עצום של תמונות לשימוש, אין צורך לצאת מהמערכת כדי לחפש תמונות, אין צורך לרכוש מאגרים שלמים לטובת תמונה אחת – כל הפעולות מבוצעות ממערכת אחת – אקטיב טרייל.

התחילו ליצור ניוזלטר עם תמונות מעוצבות

1. התחברו לחשבון שלכם באקטיב טרייל.

2. צרו קמפיין חדש ובו הקליקו על אופציית “הוספת תמונה” באמצעות הבלוקים העיצוביים שהמערכת מספקת.

3. בעריכת התמונה הקליקו על “רכישה” – ובחרו מבין מיליוני התמונות המוצעות. התמונות מחולקות לפי קטגוריות לשימוש נוח ויעיל.

 

עוד בבלוג של אקטיב טרייל: 8 עצות לשיפור הדיוור האלקטרוני