הניוזלטרים הטובים של יוני: עונת המלפפונים? תחשבו שוב

אם יש דבר אחד שאפשר לומר על הניוזלטרים של הקיץ הרי שמדובר בחגיגה צבעונית במיוחד. תיירות, אופנה, תרבות ופנאי – כל מה שחזק בחופש הגדול נמצא כאן. בחודש שעבר עוד דיברנו על שבועות, אבל זהו החגים נגמרו (הלכו הטריגרים…), על הלימודים כבר אין מה לדבר (הלכה תשומת הלב…) וגם הבחירות כבר לא ממש מעניינות כאן מישהו (הלכה הממשלה…). אז איך בכל זאת שומרים על אטרקטיביות ורמת עניין גבוהה אצל הלקוחות? יש לנו כמה רעיונות עבורכם. קבלו אותם – הניוזלטרים המנצחים של חודש יוני.

השיקי – מלונות ישראל-קנדה

הקיץ שייך לתיירים, את זה כולם יודעים. בעוד המטוסים מפוצצים ונתב”ג זועק לעזרה – אין כמו חופשה ישראלית כדי לחזק את תיירות הפנים. מלונות ישראל-קנדה ויתרו על תמונות הבריכה המסורתיות ויצאו בקמפיין אורבני במיוחד למלון Play התל אביבי של הרשת. אירוח פלוס הופעה בזאפה הצמוד למלון. הקונספט נהדר, צבעוני ומרענן – בדיוק כמו שהתל אביבים אוהבים.

מה אהבנו?
את המסר החד והברור של הקמפיין: אתם בתל אביב. לא באמת צריך למכור את העובדה הזאת.

לצפייה בניוזלטר של מלונות ישראל-קנדה

האסתטי – סטודיו פשה

לא קל שם בחוץ. בעולם האופנה מבינים זאת היטב. התחרות, הצורך לחדש בכל רגע, התנודתיות, העונות הקצרות, עלויות הפרסום הכבדות – כל אלה מחייבים את חברות האופנה להיות עם היד על הדופק. בסטודיו פשה מבינים זאת היטב והלכו על קמפיין מינימליסטי – במקסימום. דוגמנית שצולמה והונפשה בכמה זוויות. כמה פשוט, ככה יפה.

מה אהבנו?
לפתוח את המייל האפור ולראות את הקמפיין האסתטי הזה? אנחנו בפנים.

לצפייה בניוזלטר של סטודיו פשה

המלהיב – קופות תל אביב

הקיץ הוא עונת ההופעות. קשה למצוא ערב בלי מופע ישראלי או בינלאומי ואם זה המצב – המאבק ללכוד את תשומת הלב של המעריצים עולה קומה. הופעת האיחוד בין רמי וריטה נחשבת מעניינת גם בלי מוזיקה ברקע וזה דווקא יכול להיות מכשול. קופות תל אביב הצליחו להפיק ניוזלטר שממש מרגיש הופעה. הקו העיצובי הנהדר הזה ליווה גם את הניוזלטר של אודיה והתוצאה באמת מרגשת. הפונטים, הצבעים, ההיררכיה – נראה שהניוזלטר הזה יכול להיות בכיף שלט חוצות ענק בעזריאלי.


יכול להיות בקלות שלט בעזריאלי. הניוזלטר של קופות תל אביב

מה אהבנו?
קופות תל אביב נתנו להופעה לדבר בעד עצמה ולא ניסו למכור את המופע. לפעמים צריך לדעת רק לצעוק.

לצפייה בניוזלטר של קופות תל אביב

הטיזר – רשת באג

איך מוכרים היו ספרים? ברור שבדיגיטל, הרי שם נמצאים כל הקוראים. היום כבר לא מספיק לפרסם את שם הספר וכמה ביקורות אנונימיות, מלהיבות ככל שיהיו. ברשת באג מבינים זאת היטב ולכן הוחלט לקדם ספרים באמצעות… מילים. פרסום ניוזלטר עם תקצירי ספרים הוא רעיון נהדר שמעורר טיזר אצל הקוראים וחושף להם טפח לפני שישלפו את כרטיס האשראי.

מה אהבנו?
ניוזלטר שמעוצב כמו ספר? חשבנו שכבר ראינו הכל…

לצפייה בניוזלטר של כתר ספרים

הבועט – וואן פרוג’קט

כבר דיברנו על עולם האופנה המאתגר, אבל לא דיברנו על מי שבוחר לבעוט במוסכמות שלו. תשכחו מהפקות אופנה עם לוקיישנים מפוארים, ארסנל דוגמנים ועשרות קולקציות. וואן פרוג’קט לקחו שתי דוגמניות, אולפן גרין סקרין – ופשוט התחילו לרחף. התוצאה מרגשת, לא פחות.

מה אהבנו?
חוץ מהמבט המהפנט והלא מתחנחן של הדוגמנית?

לצפייה בניוזלר של וואן פרוג’קט