הנפשתם בגדול: הניוזלטרים המנצחים של מאי

הקיץ כבר כאן ולא צריך ממש לצאת מהבית כדי להרגיש אותו. מבצעי השיווק הצועקים בכל ערוץ אפשרי מעידים שהעונה החמה הולכת להיות רותחת, ויש כבר טריגר מוצלח: חג השבועות המתקרב הוא מדד נהדר לכך – גם עבור מי שלא מוכר מוצרי חלב. אחרי שבחודש שעבר ביקשנו מהמערכת החכמה שלנו להציג לנו ניוזלטרים מנצחים שזכו לחשיפה גבוהה בחודש אפריל, לחצנו על כמה כפתורים וצללנו שוב לעומק כדי לראות מה קרה כאן בחודש מאי. מי השקיע? עיצב? הדליק את הלקוחות? והזיז להם את האצבעות על העכבר?
כמו תמיד, נגיע ישר לפאנץ’ – התוצאות מדוורות בעד עצמן.

הדינמי – רשת אורבניקה

מי שמכיר את השפה הפרסומית של רשת אורבניקה כבר רגיל לצבעוניות ולתזיזיות המאפיינים את הקמפיינים שלה. צבעי קיץ חדים, אייקונים מגניבים, פרצופים מוכרים ומחייכים ועכשיו גם דינמיות. הניוזלטר האחרון שמוכר את קולקציית הקיץ כולל גיפים מונפשים שקופצים בתוך המייל ובהחלט ממקדים את תשומת הלב במסר השיווקי.

מה אהבנו?
המסרים ברורים וממוקדים בקהלי היעד וכל קטגוריה מקבלת את הכבוד שלה והלינק הייעודי לרכישה. לא באמת צריך את הסלבס כדי להרגיש מיוחד. אה כן.. והצבעים… ממש עושים חשק ללכת לים.
לצפייה בניוזלטר של אורבניקה

 

הניוזלטר של אורבניקה
אורבניקה. מיוחד גם בלי הסלבס

השליו – אספרסו קלאב

במבט ראשון זה נראה כמו עוד ניוזלטר מני רבים, אבל כשמביטים היטב רואים שיש כאן הרבה יותר. הצבעים המרגיעים המשדרים שלווה ויוקרה, ההנפשה הסולידית שלא צועקת בעיניים וההבנה שיש כאן מותג שבטוח בעצמו – גם אם הוא שוחה עם כרישים גדולים ממנו.

מה אהבנו?
אסתטיקה ומינימליזם תמיד מוכיחים ש-Less is More. הרבה יותר.
לצפייה בניוזלטר של אספרסו קלאב

החדשני – Marqe

בשוק כל כך תחרותי כמו אופנה (ודי זהה) נדרשת יצירתיות ענקית כדי לייצר בידול מותגי. מותג האופנה מארק (Marqe) מצליח לייצר מנהיגות עם שפה גרפית ייחודית שהושאלה מענף הגיימינג. המילים הוחלפו במבצעים וגם סידור התמונות המונפשות מעורר השראה.

מה אהבנו? את העובדה שלא ממש הכרנו את המותג הזה ועכשיו יהיה קשה לשכוח אותו.
לצפייה בניוזלטר של Marqe

הלא מתנצל – KSP


נינוח ופחות מתאמץ  .KSP

כולם מכירים את המודעות של KSP. המון מילים ומבצעים, הררי תמונות וים של אותיות קטנות. ובכן, לא עוד. הפורמט עדיין ארוך וכולל עשרות מוצרים, אבל משהו בעיצוב גורם לניוזלטר להיראות נינוח יותר ופחות מתאמץ למכור. האחרון של הרשת מציע מכירת טאבונים מקצועיים לבית וניכרת השקעה בשפה הגרפית ובמרווח התצוגה של המוצרים. במילים אחרות: לא מתנצלים על האורך אבל מוודאים שיהיה פחות מייגע.

מה אהבנו?
ניוזלטר ענק עם עשרות מוצרים על הכנת מאפים ופיצה? שאפו על האומץ.
לצפייה בניוזלטר של KSP

האישי – BUYME

אתר המתנות הארגוניות BUYME הקדישו את שבועות למנהלות האושר, הרווחה ומשאבי אנוש, קהל היעד הרלוונטי של המותג. הניוזלטר הנוכחי מציע סל אושר לעובדות ולא שוכח לצרף רכיבי תוכן משלימים על יקבים פסטורליים, מתכוני גבינות והמלצות לגיבוש ארגוני. גם כאן, נעשה שימוש בתוכן מונפש והצבעים מזמינים ונעימים.

מה אהבנו? עושים כבוד לנשים בארגון.
לצפייה בניוזלטר של buyme