חגגתם: הניוזלטרים המנצחים של חודש אפריל

לפי כל הסימנים גם חודש אפריל הולך להיות חודש מנצח. בחג הפסח מערכת הניוזלטרים שלנו עבדה שעות נוספות, זאת לאחר שבחודש מארס נשבר שיא של יותר מחצי מיליארד דיוורים! גידול של 30% במספר הדיוורים לעומת מארס אשתקד. לא רק אנחנו סבורים שאסטרטגיית האימייל מרקטינג מביאה תוצאות נהדרות – אם רק יודעים איך להשתמש בה בצורה נבונה.

אז צללנו לתוך המערכת וסרקנו את הררי הניוזלטרים שהפיקו הלקוחות היצירתיים שלנו לפסח. חיפשנו תועלות שכמעט תמיד עובדות וראינו איך הלקוחות שלהם מגיבים אליהן. המסע הזה היה יעיל ותכליתי והחלטנו שמעתה נביא לכם אותו מדי חודש. חג הפסח הוא הזדמנות מצוינת להעלות כאן את הניוזלטרים הכי טובים שמצאנו במערכת. התוצאה מדוורת בעד עצמה.

החוויתי – חופשת פסח בארץ עם ישרוטל

הניוזלטר של רשת ישרוטל מעניק הנחה על חופשת פסח במלונות היוקרה של הרשת, ולא שוכח לצרף לינק לרכישת מארז ריחות האווירה של המלון. העיצוב כולו בצבעי תכלת מזכיר את הים (למרות שלא מדובר בחופשות בטן גב נפוצות) ומשרה אווירת רוגע ושלווה כיאה למלונות יוקרה.

מה אהבנו? את הזרימה המרגיעה והשילוב של הטקסט המכירתי עם התמונה הראשית שמזכירה הצצה דרך חור המנעול. הקופי הפותח לא מותיר מקום לספק ומדייק את הקורא באופן מיידי. כמו כן, למרות שמדובר בניוזלטר מכירתי הכולל שלושה מסרים שיווקיים שונים (חופשה, מארז ריחות והצטרפות למועדון נאמנות), לא מורגש עומס בקריאה.

 

ניוזלטר חווייתי


המזמין – פסח סייל של וואלה שופס

הניוזלטר של וואלה שופס הוא בהחלט שונה בנוף הסיילים הנפוצים שיורים על אוטומט את כל המבצעים החמים לפסח. העיצוב נקי ומוקפד והכותרת היא לא המחיר אלא ההתחייבות של האתר שמעוררת סקרנות והנעה לפעולה.

מה אהבנו? את צבעי האביב הנינוחים שמסיחה את אווירת הקניות של החג ובמיוחד את החלוקה לקטגוריות מוצרים שלא מבזבזות זמן חיפוש ולא מעמיסות על הגולשים. חדי העין יבחינו שהטקסט על כפתור ההנעה לפעולה משתנה בכל קטגוריה – פעולה פשוטה המוכיחה שלא היתה כאן מבניות קבועה מראש.

 

ניוזלטר מזמין

היצירתי – פסח בחו”ל עם איסתא

כולנו מכירים את הניוזלטרים החו”לים. תמונת נוף יפה, מחיר מבצע בולט ולינק להזמנה. אבל איסתא לקחו את הרעיון צעד אחד קדימה ועיצבו פריים נהדר בהשראת הפירמידות במצרים העתיקה. צבעי המותג קיבלו נוכחות בולטת והתמונות של היעדים נבחרו בקפידה כך שיתאימו לרקע הכללי של הניוזלטר.

מה אהבנו? למרות שעולם התיירות הוא מלך האותיות הקטנות, נראה שאיסתא התמודדו עם זה נהדר ולא אילצו את הלקוחות שלהם להצטייד בזכוכית מגדלת. גם המחיר הסופי מהווה הוכחה שמדובר במבצע ‘שלם וקח’ ולא במחיר התחלתי שיתנפח ברגע ההקלקה.

 

ניוזלטר יצירתי


החד – הבשמים של רשת אפריל

יש מוצרים שקשה לשווק בדיגיטל. בשמים וכל עולמות הניחוח, מהווים אתגר גדול למפרסמים – כי לכו תדברו על ניחוחות כשאין ממש אפשרות להריח משהו. האסטרטגיה שעובדת עד כה היא: שימו תמונות אווירה משכרות – והמוח כבר ישלים את החסר. זה בדיוק מה שעשתה רשת אפריל עם הניוזלטר החגיגי שלה. תמונה נהדרת, צבעים מרהיבים שמושכים את העין, מבצע אחד חד וברור ויצירת דחיפות גבוהה. כשזה עובד זה עובד.

מה אהבנו? למרות שמדובר במבצע פסח, אין כאן אף אזכור לסמלי החג. התמונות, הקופי והאווירה – כולם משדרים אביב צבעוני ונעים.


פורץ הדרך – tvbee

אתר דירוג הצפייה של מאקו שזוכה לתהודה גבוהה מאוד נכנס לרשימה שלנו לא רק בשל הלוק & פיל הטלוויזיוני שלו, אלא בעיקר בגלל הרעיון המקורי. ניוזלטר שממליץ על סדרות ותוכניות טלוויזיה? תודו שזה מעניין ובעיקר מאתגר. בעיקר בשל הרצון להעביר את תחושת הצפייה כשבעצם כלום לא משודר.

מה אהבנו? את העיצוב הנאמן לעולם התוכן הדבורי והשימוש היצירתי באייקון הכוורת. גם זה שהתמונות המקוריות נבחרו מתוך הסדרות עצמן משמר את התחושה כאילו נפלנו על דף הבית של נטפליקס.

 

ניוזלר פורץ דרך


הכיפי – אהבה במשביר לצרכן

הניוזלטר האחרון ברשימה שלנו שוגר קצת לפני פסח, אבל כולו משדר חגיגיות וניחוח בינלאומי. למרות שמדובר במותג ישראלי ותיק שנוסד אי שם בשנות ה-70, אין זכר למסרים ואפילו לשם שכולם מכירים. המספרים הפכו לאותיות לועזיות, החלוקה לקטגוריות עושה סדר בעיניים והצבעים – צועקים אהבה.

מה אהבנו?
למרות שמדובר ביום גימיקי (שלא לומר קלישאתי), המשביר לא נפלו למסרים הנדושים ופשוט ביקשו מהלקוחות שלהם לבחור את המתנה לעצמם.

ניוזלטר מעניין

רוצים גם להשתתף ברשימה החודשית שלנו? תתחילו לעבוד עם המערכת ואולי נסרוק גם אתכם. בינתיים, יש לכם עוד כמה ימים ליהנות מ-30% הנחה על תוכניות הדיוור השנתיות.