עדכוני גרסה יולי 2017

מהיותנו חובבי חדשנות, אשר מצויים במחשבה מתמדת כיצד לשדרג את מערך השיווק שלכם ליעיל יותר, חסכוני יותר ואפקטיבי יותר- הגיע הזמן שוב לעדכן אתכם בחידושים, בפיתוחים ובעדכונים האחרונים מבית אקטיב טרייל.

תודו שהתגעגעתם!

Try new things

החידושים החמים שאנחנו רוצים לעדכן אתכם לגביהם: השקת האתר ואפליקציית המובייל שלנו, שדרוג מערכת קמפיינים SMS (ניהול רשימות נמענים, דף הסרה, הוספת פנייה אישית ושליחת הודעות אוטומטית), דו”ח חדש מסוג “תנועת נמענים”, דוחות אוטומציה המתעדכנים ב- Live ועוד.

בלי הקדמה נוספת, הנה עדכוני אקטיב טרייל לחודש יולי 2017:

1. האתר החדש של אקטיב טרייל עלה לאוויר

בשעה טובה ומוצלחת – השקנו את אתר הבית החדש שלנו! האתר פותח ונבנה בצורה קפדנית תוך חשיבה מרובה עליכם וכל מה שיכול לשרת אתכם בצורה הכי נאמנה. אנחנו מקווים שתמצאו בו את כל המידע, הטיפים והעזרה שאתם מחפשים ושתיהנו מחוויית הגלישה בו.

עמוד הבית- אתר חדש

נשמח לשמוע ממכם פידבקים- אז אם יש לכם משהו להגיד אל תהססו להתקשר 03-6885050 או לכתוב לנו דרך האתר.

2. אפליקציית המובייל- ActiveTrail

**אזהרה: סכנת התמכרות!**
השקנו אפליקציית מובייל חדשה שבאמצעותה תוכלו להתחבר למערכת המתקדמת של אקטיב טרייל ישירות מהטלפון הנייד- ולבצע מעקב LIVE אחר הקמפיינים שלכם מכל מקום ובכל עת:

* כמות הניוזלטרים שנשלחו
* אחוז השגיאות בעת משלוח
* אחוז הפתיחות
* אחוז ההקלקות ו-CTO
* אחוז ההסרות
* אחוז התלונות ועוד עוד…

אפליקציית מובייל

האפליקציה זמינה עבורכם להורדה בחינם כבר עכשיו בחנויות האפליקציות Google Play וב-App Store.

קריאה נוספת: אפליקציית המובייל-ActiveTrail

3. שיפורים במערכת לשליחת קמפיינים SMS

* ניהול נמענים ופרסונליציה של הודעות טקסט-

אם בעבר הייתם צריכים להוסיף מספרים ידנית (“העתק הדבק”) בכל יצירת קמפיין SMS מחדש…  ובכן, יש לנו חדשות מצוינות עבורכם! כעת אתם יכולים פשוט להעלות קובץ נמענים שיישמר במערכת לשימוש חוזר, ליצור ולנהל קבוצות נמענים, להוסיף פנייה אישית לשיפור המרות, לקבל דוחות מפורטים ולמזג בין כפילויות של שדות נמענים.

הוספת פנייה אישית במערכת SMS לבחירתכם מגוןן אפשרויות הבאות:

הוספת פנייה אישית במערכת

**טיפ: שימו לב ששדה ה”נייד” מעודכן ברשימת הנמענים שלכם (בניגוד ל”סלולרי” או “מספר טלפון” כפי שהיה נהוג בעבר) כדי שתוכלו ליהנות מניהול רשימות הנמענים והדוחות המתקדמים שלנו.**

מעכשיו- כל הדאטה שלכם במקום אחד, נגיש ואינפורמטיבי!

* הסרה-

הוספנו דף ייעודי לנמענים המבצעים הסרה באמצעות לחיצה על הקישור בהודעת SMS:

הסרה מרשימת תפוצה סמס

* אוטומציית סמס-

שילוב של SMS עם קמפיין דוא”ל במערך האוטומציות שלכם יכול להגדיל משמעותית את הסיכוי של הדיוור שלכם להיקרא על ידי הלקוחות, כך שאם יש לכם רשימת נמענים המכילה כתובות דוא”ל ומספרי טלפון נייד- השמיים הם אפילו לא הגבול!

תוכלו לייצר תרחישי אוטומציה שונים המשלבים קמפיינים של הודעות טקסט, ניוזלטרים, אוטוריספונדרים, סקרים, התראות לאנשי המכירות ועוד ועוד ועוד

אוטומציית סמס

קראו עוד: איך להשתמש בהודעות SMS כך שיחמיאו לקמפיין הדוא”ל שלכם

4. דו”ח תנועת נמענים

הוספנו דו”ח חדש שנקרא “דוח תנועת נמענים” או  “Subscribers Activity Report”.

הדו”ח הזה בעצם מעניק לכם תמונות מצב של נמענים חדשים שנרשמו לעומת אלה שהסירו את עצמם, וניתן להסיק ממנו על מגמות/טרנדים.

נכנסים במערכת ל- “דוחות”>> “דו”ח תנועת נמענים”:

דוח תנועת נמענים

ניתן לצפייה בטבלה:

טבלת דוח תנועת נמענים

או בגרף לנוחיותכם:

גרף דוח תנועת נמענים

5. דוחות אוטומציה המתעדכנים ב- Live

מהיום אתם יכולים לצפות בדוחות המתעדכנים בזמן אמת לגבי נתונים ממערכי האוטומציות שיצרתם.

כל שעליכם לעשות זה ללחוץ על “רשימת האוטומציות”, ועבור כל אוטומציה שיצרתם יופיע כפתור “דוחות”:

דוחות אוטומציה

לחיצה עליו תציג לכם את הדוח המפורט הבא:

דוחות אוטומציה לייב

כעת, תוכלו להתעדכן בכל רגע נתון ובאיזו תדירות שתחפצו בנתונים לגבי נמענים העוברים במסלולי האוטומציות שיצרתם!

6. עדכון תקן ה-DMARC

אמנם לא מדובר בעדכון במערכת שלנו, אבל כן חשוב לנו להשאיר אתכם מעודכנים במתרחש בתחום האימייל מרקטינג.

גוגל הודיעה בעבר על שינוי במדיניות האבטחה שלה כדי למגר את תופעת ה-SPAM והפישינג, כך שאימייל שאינו מאושר כראוי באמצעות הטכנולוגיות שהותקנו, ייחסם ולא יגיע ליעדו.

מטרתה של גוגל היא להנהיג תקנים חדשים בתעשייה המיועדים להוריד את אחוזי הפשע המקוון, למנוע הגעה של אימיילים כוזבים ליעדם, לתת שכבה נוספת של הגנה (בנוסף ל-DomainKeys, DKIM והגדרת SPF) ולהעניק יתרון למי שיעמוד בכל התקנים כך שהדיוורים שלו יגיעו לתיבת הדואר הנכנס.

מה זה אומר בעצם? שכל אימייל שישלח באמצעות צד שלישי (מערכת הדיוור האלקטרוני למשל), ובשורת “מאת” תופיע כתובת ג’ימייל (myname@gmail.com) רוב ספקיות הדוא”ל ידחו את השליחה ויחסמו את הדיוור
(“Bounce Back”).

מה עושים? המערכת של אקטיב טרייל מבצעת בדיקות מקיפות על כל אחד ממסעות הפרסום לפני שליחה, אבל בשביל להבטיח שהאימיילים שלכם יגיעו ליעדם –ולא לספאם, מומלץ מאוד להפסיק לאלתר להשתמש בכתובת ג’ימייל ולרכוש דומיין משלכם.

**דומיין דה נט מציעים מחירים אטרקטיביים במיוחד ללקוחות אקטיב טרייל לרכישת דומיין, אז מלאו את הטופס הזה או גלשו לאתר הבית שלהם ותיהנו מההטבה.**

זהו…עד כאן לפעם.

מי יתן ותזכו לאחוזי פתיחה גבוהים ו-ROI בשחקים.