דו”חות במערכת אקטיב טרייל


דוחות

מערכת הדוחות המתקדמת של אקטיב טרייל מרכזת את כל נתוני הקמפיינים שלכם במקום אחד. החל מחישוב אחוזי פתיחה ועד להמרות שנעשו בדף הנחיתה או בניוזלטר שלכם – הנתונים יוצגו בדרך האפקטיבית ביותר עבורכם לניתוח ולהסקת מסקנות בהמשך.

א. דוחות

בהקלקה על “דוחות” יוצגו כל הקמפיינים ותוצאותיהם בטבלה אחת. הנתונים שיתקבלו יהיו קליקבילים, כך שתוכלו לצפות בפירוט מלא. לדוגמה, בלחיצה על אחוז המקליקים, תגיעו לרשימת הנמענים שהקליקו בתוך הקמפיין, עם כל הפרטים שלהם. בדרך זו תוכלו לבצע פעולות שיווקיות, כמו יצירת קבוצה מיוחדת רק למקליקים והצעת הטבות בלעדיות.

דוחות כללי

שם הקמפיין: הקמפיין יוצג בטבלת הדוחות לפי השם אותו הגדרתם במערכת (ולא לפי שורת הנושא שלו). בעמידה על שם הקמפיין יוצג סימן של עין. בהקלקה עליו תוכלו לצפות בקמפיין ובשורת הנושא שלו.

הקלקה על שם הקמפיין תוביל לדף דוחות פרטני יותר, הכולל גרפים ותרשימים מתקדמים.

לכל אחת מטבלאות הדוחות אותן תפתחו יש אופציית ייצוא, דרכה תוכלו לייצא את הנתונים שלכם לקובץ אקסל, pdf או HTML, לבחירתכם.

ייצוא

כללי

כללי

בעמוד הכללי יוצגו לכם נתונים רחבים על הקמפיין:

עבירות: כמה אימיילים נשלחו, כמה נמסרו בפועל (לא כולל שגויים), מהו אחוז הפתיחות של אותו קמפיין ומהו אחוז האימיילים השגויים.

עבירות

הקלקות: כמה מהנמענים הקליקו על קישורים באותו קמפיין (נמען שהקליק על שני קישורים, ייחשב כשתי הקלקות) וכמה נמענים הקליקו (נמען שהקליק שלוש פעמים עדיין ייחשב כהקלקה אחת). קחו בחשבון שאחוז ה-CTO תמיד יהיה גבוה יותר מאחוז ההקלקות, כיוון שמדובר בנמענים שהקליקו מתוך אחוז הפתיחות, ולא באופן כללי בקמפיין.

הקלקות

תלונות והסרות: מהו אחוז הנמענים שביקש להסיר עצמו מרשימת הדיוור באותו קמפיין, ומהו אחוז התלונות, כלומר הנמענים שדיווחו עליכם כספאם.

תלונות והסרות

שגיאות: אחוז השגיאות מתחלק לשלושה סוגים.

  • Soft: תיבת הדואר של הנמען מלאה ולכן ספקית הדואר שולחת הודעה שגיאה.
  • Hard: כתובת האימייל לא קיימת או שנכתבה כתובת שגויה, לדוגמה: Gimal, Wala וכדומה.
  • Transient: בעיות בשרת ספקית הדואר או בעיה בתקשורת.

שגיאות

נייחים מול ניידים: אתם יודעים כמה אחוזים מהנמענים שלכם פותחים את הדיוור במכשיר מובייל וכמה מהם דרך מחשב רגיל? יכול להיות שתגלו שאחוזי הפתיחה במובייל גבוהים יותר, ולכן שווה לכם להשקיע בבדיקות במכשירי מובייל שונים, כמו אנדרואיד ואייפון.

נייחים מול ניידים

דירוג הקמפיין: אקטיב טרייל מספקת לכם המלצות, בהתאם לאחוז ההקלקות והשגיאות של כל קמפיין, ומדרגת את יעילותו מ-1 עד 10.

דירוג הקמפיין

מיקום גיאוגרפי: יחד עם שירות המפות של חברת bing, אקטיב טרייל מאפשרת לכם לצפות בפילוח אחוזי הפתיחה של הקמפיין שלכם, לפי מיקום גיאוגרפי. בשיטוט על גבי המפה הווירטואלית, יופיעו סיכות שיסמנו היכן נפתחו המיילים שלכם ברחבי העולם. בעמידה על סיכה (שמסמנת מדינה מסוימת), תיפתח חלונית עם מספר הצפיות באותה המדינה.

מיקום גיאוגרפי

מידע מלא

מידע מלא

צפו בנתונים המלאים של אותו קמפיין, לפי רשימות נמענים. הנתונים מחולקים לפי פתיחות, שליחות, המרות, שגיאות, תלונות והסרות.

את כל אחת מהרשימות הללו ניתן לקבץ כקבוצה בפני עצמה, ולייצר לה קמפיינים מיוחדים. לדוגמה, צרו קבוצה מכל הנמענים שהקליקו על כפתור ההרשמה, ודוורו אליהם קמפיין מיוחד המברך אותם על הצטרפותם.

נשלחו: כמות האימיילים שנשלחו באותו קמפיין ורשימת כל הנמענים אליהם נשלח האימייל, מחולקת לפי שם פרטי, שם משפחה ודוא”ל.

נשלחו

פתחו: מספר הנמענים שפתחו את האימייל ששלחתם, פילוח אותם נמענים באחוזים ביחס לכלל הנמענים ומספר הפעמים שהאימייל נפתח (אם אותו נמען פתח את האימייל שלוש פעמים, זה ייחשב כשלוש פעמים בסך הפתיחות). ברשימה שתוצג תוכלו לראות כמה פעמים כל נמען פתח את האימייל. יכול להיות שתגלו שיש נמענים שמגלים בכם עניין מיוחד, במקרה כזה אולי כדאי להציע להם הצעה שלא יסרבו לה.

פתחו

הקלקות: ברשימת ההקלקות יוצגו כל הלינקים הקיימים באותו קמפיין ותוצאותיהם (את שמם אפשר לשנות בעריכת הדיוור), וכמו כן תוצאות כלליות של מספר ההקלקות באותו קמפיין. גם כאן תוכלו לייצר קבוצה מכל רשימת נמענים שהקליקה על קישור מסוים, על ידי לחיצה על מספר המקליקים של אותו לינק.

הקליקו

לא פתחו: כמה מהנמענים אליהם נשלח הקמפיין לא פתחו את האימייל ומיהם אותם נמענים. תוכלו ליצור קבוצה מיוחדת שכוללת את אלו שלא פתחו את הקמפיין ובו לנסות שורות נושא אחרות, כאלו שאולי יגרמו להם כן לפתוח את הדיוור.

לא פתחו

שגיאות: ישנן פעמים בהן הקמפיין שלכם לא יגיע בגלל שגיאות כאלו ואחרות. אנו מחלקים את השגיאות ל-Soft, Hard ו-Transient. תחת “שגיאות” תוכלו לצפות בכמות ובאחוז השגיאות לפי כל אחד משלושת הסיווגים הללו ולצפות בכמות השגיאות גם לפי ספקיות דוא”ל שונות. כך, אולי תגלו כי ישנה ספקית מסוימת שחוסמת אתכם ותצטרכו לברר מהי הסיבה לכך. בייצוא דוח השגיאות לקובץ אקסל תקבלו עמודה של תיאור השגיאה.

שגויים

תלונות: צפו ברשימת הנמענים שדיווחו עליכם כספאם אצל ספקיות הדוא”ל שלהם, או שהקליקו על לינק ה”דווח כספאם” שמופיע בדיוורים. נמענים אלו מוסרים אוטומטית מהמערכת.

תלונות

הסרות: יוצגו הנמענים שביקשו להסיר עצמם מרשימת התפוצה בעקבות אותו קמפיין שעל דוחותיו אתם מביטים. נמענים אלו מוסרים אוטומטית מן המערכת ויש לכם אפשרות למחוק אותם לחלוטין, כך שלא יופיעו ברשימת הנמענים שלכם, גם ברשימת ה”לא לדיוור”.

הסרות

Heatmap

דוח הקלקות על “נקודות חמות” מאפשר לכם לצפות בהקלקות של הנמענים שלכם על גבי הקמפיין.

היטמפ

הדוח מציג את הקמפיין שלכם, כשליד כל לינק יופיע כפתור. בעמידה על אותו כפתור תיפתח חלונית נתונים, בו תוכלו לראות את שם הלינק וכמות ההקלקות עליו. כך, תוכלו לנתח מה עבד טוב יותר בקמפיין, איזו קריאה לפעולה הביאה ליותר תוצאות ואפילו לאיזו רשת חברתית מתחברים הנמענים שלכם יותר.

  • מטרות: הדוח מציג את נתוני המטרות שהגדרתם במערכת, כלומר אילו פעולות אתם מעוניינים שיתרחשו. על ידי צפייה בנתונים הללו, תוכלו ללמוד את התנהגות הנמענים שלכם ולבדוק מה עובד יותר בקמפיין, ומה פחות. לדוגמה, בדקו באיזה שלב במשפך שלכם יש אחוזי נטישה גבוהים. אם יש קפיצה משמעותית בנתונים, כנראה שהשלב הזה אינו מובן או שאינו מעוצב בצורה מושכת מספיק ולכן מוביל לנטישה.
  • דפדפנים: הפילוח לפי דפדפנים בהם הנמענים צפו בקמפיין שלכם יכול ללמד רבות. האם אתם עושים בדיקות בכל הדפדפנים, כדי לוודא שהקמפיינים מופיעים כראוי? נתחו את אחוזי הפתיחה בכל אחד מהם והתאימו את תהליך הבדיקות טרם שליחת הקמפיין.

דפדפנים

בנוסף, המערכת מפלחת את אחוזי הצפייה בקמפיין גם לפי מערכות הפעלה, כמו iOS או אנדרואיד.

מערכות הפעלה

  • לפי דומיין: אתם יודעים לאילו ספקיות דוא”ל אתם מדוורים? איפה אחוז תלונות הספאם הגבוה ביותר? באמצעות הנתונים הללו אתם יכולים לבצע בדיקות מקיפות ולגלות אם ישנה ספקית שחסמה אתכם.

לפי דומיין

ב. דוחות מנהלים

דוחות המנהלים מספקים מבט מעמיק לתוך נתוני הקמפיינים שלכם, בפריסה של שנה אחורה. כך, תוכלו לסקור בקלות את תוצאות הקמפיינים בכל חודש ולהשוות ביניהם באספקטים שונים כמו אחוז פתיחות, הקלקות, הסרות וכדומה. כמו כן תוכלו לצפות בנתוני הנמענים הפעילים והלא-פעילים שלכם.

נשלחו

הגרף מסכם את מספר הקמפיינים שנשלחו ואת מספר ההודעות התפעוליות (כמו אוטורספונדרים) בנפרד. נתונים אלו יהיו מועילים כשתצליבו אותם לדוגמה עם אחוזי הפתיחה ותוכלו להסיק מה עבד טוב יותר.

דוחות מנהלים - נשלחו

אחוז שגיאות

ככל שאחוז השגיאות שלכם קטן יותר, כך רמת העבירות תעלה. עקבו אחר אחוז השגיאות בקמפיינים וערכו ניקיון ברשימת התפוצה שלכם מדי פעם, כדי לשמור על אחוזון נמוך בגרף זה.

דוחות מנהלים - אחוז שגיאות

אחוז פתיחות

מדובר באחד מהנתונים הכי חשובים של הקמפיינים שלכם, שכן המטרה העיקרית היא להביא לפתיחת הדיוור. מנתוני אחוז הפתיחות הכלליים אתם יכולים להסיק אילו חודשים עובדים טוב יותר בקרב לקוחותיכם או אילו קמפיינים הניבו הכי הרבה אחוזי פתיחה.

דוחות מנהלים - אחוז פתיחות

אחוז הקלקות ו-CTO

צפו בכמות ההקלקות בקמפיינים שלכם בכל חודש בחודשו, והשוו לכמות ה-CTO – Click to open.

דוחות מנהלים - אחוז הקלקות

אחוז הסרות

בחנו באילו חודשים היו יותר בקשות להסרה והצליבו עם הקמפיינים שפורסמו באותו החודש, כדי להסיק את המסקנות שיביאו להקטנת הבקשות להסרה בקמפיינים הבאים שלכם.

דוחות מנהלים - אחוז הסרות

אחוז תלונות

צפו באחוזי התלונות של הנמענים שלכם ובאילו חודשים הייתה עלייה. נתחו את התוצאות הללו והסיקו מסקנות, כדי להבטיח שאחוז התלונות יקטן להבא.

דוחות מנהלים - אחוז תלונות

כמות נמענים

בגרף זה יוצגו כל הנמענים הפעילים והלא-פעילים בנפרד, לנוחיותכם.

דוחות מנהלים - כמות נמענים

ג. דוחות השוואתיים

כל הקמפיינים שלכם יופיעו ברשימה מסודרת אחת, אותה תוכלו למיין לפי תאריך או סוג קמפיין.

דוחות השוואתיים

מתוך כלל הקמפיינים תינתן לכם בחירה של עד חמישה קמפיינים להשוואה. סמנו את הקמפיינים אותם תרצו להשוות על ידי סימון הצ’ק בוקס מימין. בסיום הקליקו על “השווה קמפיינים”.

השווה קמפיינים

הקמפיינים שבחרתם יופיעו כרשימה עם כל הנתונים, להשוואה נוחה ביניהם. בנוסף, יוצגו נתוני הקמפיין בגרפים שיחולקו לפי אחוז פתיחות, אחוז הקלקות, CTO, שגיאות, הסרות ורייטינג. כך, תוכלו להגיע לתוצאות מירביות בדרך היעילה ביותר, על ידי צפייה בנתוני הקמפיינים זה לצד זה.

השוואת קמפיינים

ד. הודעות תפעוליות

צפו בתוצאות כל ההודעות התפעוליות שלכם (אוטורספונדרים ו-API) ברשימה אחת. את הרשימה הזו ניתן לסנן לפי תאריכים וניתן לבחור קמפיין מסוים לצפייה.\

הודעות תפעוליות

ה. דוח נמענים

דוח הנמענים מאפשר מעקב אחר נמענים ספציפים. הזינו את כתובת האימייל אותה תרצו לבדוק באופן פרטני ובחרו את התקופה אותה תרצו לבחון. באם האימייל קיים במערכת, יופיעו נתונים כמו כמה קמפיינים נשלחו אל אותו נמען וכמה מהם הוא פתח וכמו כן, האם האימייל הזה מופיע כשגוי.

דוח נמענים

בהקלקה על אחד מהנתונים, ייפתח פירוט בתחתית הגרף. לדוגמה, אם תקליקו על מספר הקמפיינים שנשלחו לאותו נמען, ייפתחו אותם קמפיינים עם פירוט של שמם, תאריך שליחתם ואופציה לצפייה בהם.

ו. דוח SMS

צפו בתוצאות הסמסים השיווקיים ששלחתם. דוח SMS יציג לכם את כל הקמפיינים לפי שם ותאריך שליחה ויציג תוצאות כמו כמות ההודעות שנשלחו, כמה נכשלו, כמה קרדיטים ירדו מחשבונכם בשליחה זו (אם לדוגמה מספר התווים גדול מ-70, הודעה זו תיחשב כשתי הודעות ולכן יירדו עליה כפליים קרדיטים) וסה”כ בקשות להסרה מהשירות.

דוח סמס

בהקלקה על הנתונים שיינתנו, תקבלו דוח נפרד עבור אותו נתון. לדוגמה, אם נקליק על מספר ההסרות של קמפיין מסוים, נקבל את כל מספרי הטלפון מהם הגיעו הבקשות להסרה. את הדוחות הללו ניתן לייצא לקובץ אקסל.

ז. דוחות אוטומטיים

אנו באקטיב טרייל מבינים את הלחץ בו אתם שרויים ורוצים להקל עליכם כלל שאפשר. לכן, יצרנו אפשרות של דוחות שיישלחו אוטומטית לתיבת או תיבות דוא”ל אותן תגדירו במערכת, בזמן שתגדירו.

אתם יכולים להחליט האם יישלח דוח אוטומטי יומיים לאחר שליחת הקמפיין, או האם יישלח דוח מרוכז פעם בתקופה בה תגדירו (פעם בחודש, פעם בשבועיים וכן האלה). בנוסף, אתם יכולים להגדיר את יום ושעת קבלת הדוח האוטומטי ואת שורת הנושא שלו, כדי להקל על זיהויו בתיבת האימייל שלכם.

בדף החשבון שלכם כבר הצצתם? למדו איך להגדיר את החשבון שלכם במערכת אקטיב טרייל. 

עדיין צריכים עזרה? צוות התמיכה שלנו זמין בימים ראשון עד חמישי
בשעות 9:00-18:00 בטלפון 03-6885050, בצ'אט ובדוא"ל support@activetrail.net