Double opt-in: אחד מהצעדים הראשונים לדיוור

לפי חוקי האנטי ספאם בכל העולם, רשימת התפוצה שלכם חייבת להיות מורכבת מאנשי קשר שהסכימו ביודעין להיות חלק ממנה. כדי ליישם את הכלל הזה בצורה הטובה והבטיחותית ביותר, חברת אקטיב טרייל מציעה אופציה ידידותית – Opt-in.

מדובר בשיטה בה הגולש חייב לאשר את הרשמתו על ידי סימון המשבצת בה נכתב שהוא מאשר את קבלת הדיוור. בפעולה הזו הגולש מרגיש בטוח שהחברה אמינה, שכן היא מבקשת את אישורו, ולחברה ניתנת הזדמנות ליצור מערכת יחסים – כבר בקליק הראשון.

Opt-in – טוב גם לקריאה ראשונה לפעולה

Lupa double opt-in

opt-in באתר לופה

גם משהו כל כך פשוט כמו מייל אישור הרשמה יכול להכתיב את מוניטין החברה – צפויה או מרשימה, אמינה או אחת שנזרקת לתיבת הספאם. ישנם שני סוגי Opt-in:

• Single opt-in: הגולש שביקש להתווסף לרשימת התפוצה שלכם יצורף לאחר אישורו. זו הדרך הבטוחה ביותר לבנות רשימת תפוצה.

• Double opt-in: פונקציה שמצריכה אוטורספונדר – אימייל מטעם החברה שנועד לאשר הרשמה לרשימת התפוצה. זוהי האופציה המועדפת על רוב חברות האונליין, מכיוון שהיא משפרת את איכות קבוצות הנמענים על ידי סינון של הרשמות שגויות או פיקטיביות, וכן מספקת להן את הפלטפורמה לשיווק נוסף של מוצרים ושירותים.

Double opt-in כמו שצריך

Double opt-in - השלמת תהליך הרישום

double opt-in מבית אקטיב טרייל

כאמור, Double opt-in זו אופציית אישור הרשמה: הגולש חייב להירשם לרשימת התפוצה שלכם (דרך טופס הרשמה באתר או בכל פלטפורמה אחרת) ולאחר מכן עליו להקליק על המייל הנוסף – מייל האישור. רק ברגע שהוא הקליק, הוא יצורף לרשימת התפוצה ויקבל מכם אימיילים שיווקיים כחבר מן המניין.

עבורכם, אפשרות ה-Double opt-in מקנה את השליטה על הנרשמים שלכם, כך אתם יכולים לבדוק שמדובר בכתובת דוא”ל חוקית שלא תפגע במוניטין שלכם אצל ספקיות הדואר ובנוסף, אתם מקטינים את האפשרות להיזרק לתיבת הספאם, מכיוון שהגולשים שמאשרים את הדיוור שלכם באמת מעוניינים לקבל אותו.

כך תבנו טופס הרשמה איכותי באקטיב טרייל

חשבו על זה, לא כדאי לגשת אל לקוחותיכם עם עידון מסוים, מאשר על ידי שיווק אגרסיבי? תנסו להיות רגישים לצרכי הלקוחות. מיילים של אישור הרשמה מרגיעים את הנמענים הפוטנציאליים, מרגילים אותם למותג ומברכים אותם על כניסתם למועדון האקסקלוסיבי שהוא – מועדון החברים שלכם.

ובאמצעות מערכת דוחות מתקדמת, כמו זו של אקטיב טרייל, אתם יכולים לנטר אחר פעילות הגולשים מהקליק הראשון שלהם, גם במייל האישור שנשלח אליהם. כך, אתם יכולים ללמוד את התנהגותם, לסנן אותם לפי קבוצות ולהתחיל בפעולות השיווק, שיותאמו עבור צרכיהם.

אל תחשבו על זה כאל פעולה שיווקית – חשבו על זה כעל לחיצת יד בין נותן השירות ללקוחותיו.