כיצד להגדיל את כמות הלידים במאות אחוזים בעזרת בנייה נכונה של עמודי נחיתה

דפי נחיתה הם הכלי היעיל ביותר להמרות בעולם השיווק הדיגיטלי.

אחוז ההמרות של דפי נחיתה הוא כמעט כפול מאחוז ההמרות של עמודי בית, 8-12% לעומת 3-8%!

מדובר בנתונים גבוהים מאד ועדיין, עסקים רבים מדלגים על האפשרות הזו, מבלי לדעת שזוהי אופציה שיווקית זולה ונוחה, שגוזלת מעט מאד משאבים וזמן, בעיקר לעומת ההכנסות הפוטנציאליות שהיא מביאה.

מערכת עמודי נחיתה מומלצת

דף נחיתה מוצלח הוא כזה שמביא להרשמות או לפעולות אחרות כמו רכישה, ומגדיל את רשימת התפוצה שלכם. כדי לבנות דף נחיתה שעובד, לצד מסר חזק וטקסט מדויק יש צורך במערכת שתומכת בפיצ’רים מתקדמים ומאפשרת עבודה נוחה ויעילה לצד מעקב מדויק אחר תוצאות הקמפיין.

בנו דף נחיתה מעוצב, ללא מעצב

עורך דפי הנחיתה של אקטיב טרייל מאפשר עבודה של מעצב וגרפיקאי, ואינו מצריך ניסיון והוצאה כספית מיותרת. העורך נוצר במיוחד כדי לאפשר לכל אדם בניית עמוד נחיתה מקצועי, באמצעות שיטת drag & drop ייחודית, הוספת קישורים, תמונות וסרטונים ושליטה מלאה על עיצוב ומיקום הטקסט והתמונות על גבי דף הנחיתה.

אם מדובר בפעם הראשונה בה אתם ניגשים למלאכת בניית עמוד נחיתה, אל תתברברו. בחרו אחת מעשרות התבניות המעוצבות הזמינות לכם במערכת אקטיב טרייל והתאימו אותה למותג שלכם או לרוח הקמפיין: תשנו צבעים, כתבו טקסט שונה והחליפו את התמונות.

תבניות דפי נחיתה

מחפשים לאסוף כמה שיותר לידים? צרו דף נחיתה עם טופס הרשמה להשארת פרטים

אם דף הנחיתה נוצר למטרת איסוף לידים, אתם מוכרחים להטמיע בו טופס הרשמה. עם אקטיב טרייל, ניתן להוסיף טופס לאורך או לרוחב, עם תמונה או ללא, בכל צבע בו תבחרו ולמקם אותו היכן שתרצו בדף הנחיתה. אפשרויות תצוגת הטופס בדף הנחיתה רבות ומגוונות ומקנות לכם את ההזדמנות ליצור רשימת תפוצה רחבה ולהגדיל את כמות הלידים שלכם.

רוצים לגרום למבקרים בדף לבצע פעולה? מקמו את כפתורי ההנעה לפעולה באופן בולט

הנעה לפעולה היא חלק הכרחי בדף הנחיתה, והיא לרוב כוללת כפתור פעולה כלשהו או כפתור שמוביל להרשמה. עם מערכת דפי הנחיתה של אקטיב טרייל, ניתן לשלב את שניהם.

המערכת מציעה מבחר של כפתורי פעולה מתוך גלריית כפתורים. את כל הכפתורים ניתן לערוך; את צבעם, גודלם וצורתם.

הקהל שלכם נמצא ברשתות החברתיות? הטמיעו את דף הנחיתה בפייסבוק

ישנן דרכים רבות בהן ניתן לשווק דף נחיתה, אך אין ספק שרשתות חברתיות בכלל ופייסבוק בפרט, עושות את העבודה נהדר. עם אקטיב טרייל, ניתן להטמיע את דף הנחיתה בכל עמוד בפייסבוק בקלות.

מדריך: כך תטמיעו דף נחיתה בפייסבוק

בנוסף להטמעת דף הנחיתה בעמוד העסקי שלכם בפייסבוק, אתם יכולים לשלוט גם על נראות הדף, במידה שמישהו אחר משתף אותו. בבניית דף הנחיתה פשוט הזינו את הטקסט והתמונה שתרצו שיופיעו בעת שיתוף.

דפי נחיתה בפייסבוק

רוצים לבצע אופטימיזציה כדי לשפר את תוצאות הקמפיין? עקבו אחר תוצאות דף הנחיתה שלכם

צפו בכמות הכניסות לדפי הנחיתה שלכם ושימו לב לכמות ההמרות, כלומר כמה נרשמו לטופס שלכם או ביצעו את הפעולה הנכספת. מעקב אחר תוצאות הקמפיינים שלכם חשוב מאין כמותו, שכן כך תוכלו לדעת מה עובד ומה פחות, לערוך שינויים ברמת התוכן, העיצוב והבמה בה מפורסם דף הנחיתה, ולהביא לתוצאות טובות יותר.

אקטיב טרייל מציעה אינטגרציה עם גוגל אנליטיקס, כדי שתוכלו לעקוב אחר כל הנתונים, גם בחשבון הגוגל שלכם: כמה מבקרים באתר הגיעו מדף הנחיתה וכמה זמן נשארים אותם מבקרים בכל דף? מעקב וניתוח של הנתונים יעזרו לכם להמשיך ולשפר את הקמפיינים.

רוצים להתחיל במערכת יחסים עם הנרשמים החדשים? ברכו אותם על הצטרפותם עם קמפיין “דיוור בהוספה”

בבניית עמוד נחיתה אתם יכולים להגדיר שכל הנרשמים באותו דף יתווספו אוטומטית לרשימת דיוור חדשה במערכת. לאחר יצירת הדף, בנו קמפיין בהוספה באקטיב טרייל בו תקבלו את הנרשמים החדשים שלכם. זה יכול להיות ברכת ברוכים הבאים או הצעה חד פעמית לנרשמים החדשים.

בניית קמפיין בהוספה

היתרון הבולט של אקטיב טרייל בנושא זה הוא העובדה שגם את דף הנחיתה וגם את הדיוור ניתן ליצור באותה מערכת נוחה, כך שהסנכרון ביניהם קל ונוח ואתם מרגילים את לקוחותיכם למראה אחיד ונקי.

מנסים להפוך ליד ללקוח מרוצה? המשיכו עם שיווק אישי וממוקד

פרסום דף נחיתה הוא רק החלק הראשון בדרך לאיסוף לידים איכותיים. אל תסתפקו בצבירת נרשמים או בקמפיין אחד של “ברוכים הבאים”, צרו סדרת קמפיינים ממוקדים, עבור אלו שנרשמו דרך דף הנחיתה שלכם.

בנו כמה דפי נחיתה, כשכל אחד יציג תכונה אחרת של השירותים שלכם. לכל דף נחיתה צרו קבוצה חדשה, כך שנרשמיו יתווספו אוטומטית. כך תתחילו בצבירת מידע על אותם הלקוחות.

אם לדוגמה, גולש נרשם בדף נחיתה שעוסק במוצרי ספורט, כנראה שזה מעניין אותו. צרו קמפיין שיישלח אליו כשבוע לאחר ההרשמה, ובו הצעות על מוצרי ספורט שעשויים לעניין אותו. בד בבד, פרסמו דף נחיתה נוסף ובו תשווקו מוצרים אחרים, נשיים יותר. לנרשמים לדף נחיתה זה תדוורו מוצרים אחרים, שמותאמים יותר לקהל.

זכרו, ככל שתאספו יותר מידע, כך פעולות השיווק שלכם יהיו יותר ממוקדות ויותר יעילות.

עם אקטיב טרייל, היו סמוכים ובטוחים שדפי הנחיתה שלכם ימירו ושהלידים שלכם יישמרו במקום, בו תמיד תהיה לכם גישה לפעולות שיווקיות נוספות.

 

קריאה נוספת- הכינו את האתר שלכם לעונת החנוכריסמס!

לחצו כאן למאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט או הרשמו בחינם למערכת אקטיב טרייל.