העדכונים ב-Gmail ל-2025: מה זה אומר על העבירות (deliverability) שלכם ומה צריך לעשות עכשיו
בספטמבר האחרון (2025), גוגל השיקה את עדכון הגרסה האחרון שלה ב Gmail.
העדכון בוצע במיוחד לקראת הסיילים של נובמבר ומצטרף לשאר העדכונים המשמעותיים שהתרחשו כבר ב-2024. GMAIL תציג ברשימה אחת את כל המיילים הקשורים להזמנות- כולל פרטים על המשלוחים וסטטוס ההגעה, כך משתמשים יוכלו לראות בזמן אמת ובצורה נוחה אילו הזמנות בדרך ומתי הן צפויות להגיע אליהם.
צלילה לעומקו של העדכון
לשונית ה-Promotion מתעדכנת! לא עוד לשונית אחות לספאם, אלא ממש לשונית מותאמת למותגים שאהבתם, במעלה התיבה תוכלו לראות את המיילים החשובים והרלוונטיים ביותר עבורכם. מיילים עם מבצעים קצובים בזמן ועומדים להיגמר יקבלו עדיפות על שאר המיילים- כך המשתמשים יוכלו לדעת שהם לא מפספסים את המבצע והתיבה מסודרת כרונולוגית לפי גמר המבצע. כמובן שאפשר גם להגדיר את התיבה לפי סדר של תאריך אחרון כמו שכולם רגילים.
מצטרף לשורת שינויים כחלק מאסטרטגיה כוללת של חוויה איכותית יותר
גוגל רוצה להעניק חוויה טובה יותר למשתמשיה, לפי הגישה הזו מתיישרות גם הענקיות Yahoo ו- Microsoft. המטרה היא שתיבת המייל תהיה מקום איכותי יותר, שהמשתמש ירגיש שהוא רואה רק מה שהוא רוצה לראות ושהמותגים שמדוורים לו עושים זאת לפי כללי המשחק.
כחלק מכך בתחילת 2024 גוגל הקשיחה את התנאים בעיקר אל מי שנקראים Bulk senders. הדרישות בין היתר היו הטמעת תקני שליחה (SPF, DKIM, DMARC), סף תלונות נמוך ומנגנון הסרה בלחיצה אחת.במאי 2025 מיקרוסופט הצטרפה לחגיגה והציבה דרישות מחמירות בנושאי תקני השליחה ואימות הדומיין. אצל מיקרוסופט גם הכניסה לספאם לא בטוחה, היא דוחה לחלוטין תכנים שלא עומדים בסטנדרטים שהיא מציבה, לעומת שאר הספקיות בהן ישנן חלופות לתוכן פחות איכותי שלא עומד בסטנדרטים.
צריכים עזרה? הצוותים הטכניים של אקטיב טרייל נכנסים לתמונה
אחד הדברים החשובים לנו ביותר הוא שתגיעו לאינבוקס של הלקוחות. שם הכל קורה, משם הכל מתחיל. כדי לעשות את זה פשוט יותר נשמח ללוות אתכם בתהליך,
אם עדיין לא הטמעתם תקני שליחה ועשיתם את ההתאמות הרצויות, פנו לתמיכה שלנו בערוץ הנוח לכם: וואטסאפ, צ’אט, מייל או בטלפון- הם ינחו אתכם שלב אחר שלב בתהליך.
תהליך ההטמעה הוא קצר ומסתיים תוך דקות, המערכת תאשר בסופו שהתהליך בוצע בצורה תקינה ואתם עובדים על מוניטין הדומיין שלנו.
למה חשוב לעבוד על מוניטין הדומיין שלנו?
בסופו של דבר, כל הקשיים בדרך נוצרו כדי להפוך את המייל למרחב ידידותי שנקי מספאם או מניסיונות הונאה, ברגע שאתם מטמיעים תקני שליחה אתם למעשה פועלים על המוניטין שלנו ומאותתים לספקיות המייל שהתוכן הוא איכותי ואפשר לחשוף אותו באינבוקס של הלקוחות. כל הרפורמה הזו היא בעצם בשבילכם.
אם במקרה עוד לא הטמעתם את תקני השליחה, זה הזמן, מוזמנים לפנות אלינו.
עוד לא מאוחר לבצע את השינויים לקראת חגי המכירות של נובמבר
נובמבר הפך לחודש המעניין ביותר עבור אנשי השיווק בזכות נובמבר סיילס ואם נהיה ספציפיים בעיקר בשביל אנשי MA שיודעים לייצר מכירות ממערכות Multichannel. חשוב להתייחס לשינויים בשני מישורים: במישור הטכני והגדרות החשבונות וגם במישור התכנוני-אסטרטגי.
השינוי הטרי של Gmail קורא לכם לתת מבצעים מוגבלים בזמן וכך לכבוש את המקומות הראשונים של תיבת ה-Promotion. גם הרצון של Gmail להציג בעיקר מותגים שהלקוח מעוניין לשמוע מהם יכול להבהיר עד כמה חשוב לבנות מערכת יחסים עם לקוחות שהיא מעבר רק למבצעים, פרסומות, עדכונים קרים- אלא ממש קשר עמוק שמייצר תלות במותג.
נובמבר כבר כאן, המבצעים בכל מקום, זה זמן מצויין לוודא שהחשבונות מוגדרים לפי התקנות וגם לוודא שאסטרטגית אתם מבינים איך השינויים בצד ספקיות האימייל משפיעים על הערך שאתם נותנים ללקוחות.
